abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 februari 2013 @ 23:24:36 #101
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_123392194
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:21 schreef kable het volgende:

[..]

ik ben het al aan het uitwerken en dit heeft ook ze eigen topic maar oke,
ik vertrouw haar 100% alleen hem niet en ik ken hem genoeg om te weten dat hij niet te vertrouwen is
Als je haar 100% vertrouwd dan hoef je je geen zorgen te maken.
Dan kan ze haar eigen grenzen bepalen.
Als ze daar overheen stapt, dan kun je haar alsnog aan de kant schoppen.

Ben het wel met je eens dat dit wel het bekende "kat op het spek binden is".
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_123392243
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:24 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Als je haar 100% vertrouwd dan hoef je je geen zorgen te maken.
Dan kan ze haar eigen grenzen bepalen.
Als ze daar overheen stapt, dan kun je haar alsnog aan de kant schoppen.

Ben het wel met je eens dat dit wel het bekende "kat op het spek binden is".
waar ik ook mee zit is of hij haar grenzen respecteerd
  dinsdag 26 februari 2013 @ 23:27:34 #103
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_123392350
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef kable het volgende:

[..]

waar ik ook mee zit is of hij haar grenzen respecteerd
Als zij haar grenzen aangeeft en hij stapt daar overheen dan kan ze alsnog de keuze maken hem niet meer te zien.
Tenzij ze het fijn vind dat hij de over de grens stapt.
Dan was ze niet de ware voor je en kun je op zoek naar iemand die dat wel is. ;)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_123392414
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Als zij haar grenzen aangeeft en hij stapt daar overheen dan kan ze alsnog de keuze maken hem niet meer te zien.
Tenzij ze het fijn vind dat hij de over de grens stapt.
Dan was ze niet de ware voor je en kun je op zoek naar iemand die dat wel is. ;)
das waar :), ik weet niet of de tekst onder je naam recent is haha maar gefeliciteerd w/
pi_123393813
wtf jonge, ik denk ik moet ff reageren, je laat je vriendin toch niet bij een andere gast slapen terwijl hij haar ook nog leuk vindt????? ( ook al wist je dat niet ofzo dan nog wtfff...) en dan zit ze te mauwen dat jij met iemand omgaat, ik had het mee uitgemaakt, zowiezo een vriendin die al bij een vriend blijft slapen naaitt hem......
pi_123394254
Ik snap dat je je twijfels bij jezelf neerlegt, overdrijf ik niet teveel? Wat maakt het ook uit? ik moet haar toch vertrouwen?..

Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, echter zijn dat natuurlijk echt achtelijke gedachtes...
--

Dat zij bij een andere jongen slaapt is natuurlijk gewoon NOT DONE... Dat moet je nooit pikken als een kerel zijnde. En dan de smoes ja ik ben 's nachts niet meer welkom? Wiens ouders houden haar dochter snachts buiten? Geen, daarnaast had ze naar jou moeten gaan als ze thuis niet meer welkom is.. Ze had ook makkelijk bij jou kunnen slapen neem ik aan, moet dat dan bij een 'beste vriend'?....

Ik zeg niet dat ze sex hebben gehad zoals sommige hier wel gelijk denken maar ze zal niet op de grond hebben geslapen nee.. Ik vind het ronduit belachelijk dat jij niet 'closer' mag worden met een meisje en zij wel kan blijven slapen bij een vriend.

Jullie zitten duidelijk niet op een lijn, en zij denkt blijkbaar al totaal niet maar aan jou ;) Als je namelijk 's nachts niet meer welkom bent. Bel je of je beste vriendin op of je vriend. PUNT KLAAR BASTA.... geen andere jongen..

Sterkte de komende maanden, want dit zal jullie opbreken vrees ik...
pi_123395740
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef _GdR_ het volgende:
jouw 'vriendin' slaapt bij een andere gozer en jij accepteert dat? Vervolgens gaat ze nog lopen bitchen tegen je dat je niet met een vriendin van haar mag omgaan?

wow :|
Dit...

Als mijn vriendin dit zou flikken is het meteen over.. is ze gek ofzo?
pi_123395925
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef _GdR_ het volgende:
jouw 'vriendin' slaapt bij een andere gozer en jij accepteert dat? Vervolgens gaat ze nog lopen bitchen tegen je dat je niet met een vriendin van haar mag omgaan?

wow :|
Dus dat wou ik zeggen
pi_123396409
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:28 schreef kable het volgende:

[..]

das waar :), ik weet niet of de tekst onder je naam recent is haha maar gefeliciteerd w/
We zijn een paar dagen verder. Wat hebben jullie besproken?
pi_123396434
Hij zou er donderdag over praten.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_123397558
Wees een man...

Jij doet jouw goesting en moet niet naar haar pijpen dansen.

Vergeet niet dat zij jou nodig heeft, en niet andersom
pi_123397832
Wat was ts denkende...! _O-
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_123397869
Gevalletje WTF denkt zij.
pi_123398724
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.

Ze vertrouwt jou niet met haar vriendin, omdat ze zelf met die gast aan het rommelen is.

Wedden om een biertje dat ik gelijk heb?
Monkey see, monkey do.
pi_123404730
Ben benieuwd naar de uitkomst hiervan.
pi_123406023
Ik snap niet zo goed waarom er zoveel jongens reageren met dat het sowieso not done is om het bij wijze van ''toe te staan'' dat je vriendin bij een jongen slaapt. Ik dacht eigenlijk dat mijn vriend éen van de weinige was die zo jaloers was. Als het toch gewoon een vriend is. Ik heb zo vaak gehad dat ik bij een vriendin was en dat het gezellig was en wat later was, dan is het gezelliger om er een sleepover van te maken dan 's nachts nog een heel end terug te fietsen door de kou, in je eentje als meisje zijnde. Dat kan toch ook gewoon met een mannelijke vriend gebeuren?

''Ik vertrouw haar wel maar hem niet'', is sowieso dikke bs. Als je haar vertrouwd, weet je dat ze er niet op in zou gaan. Al vind ik het in deze situatie inderdaad ook wel raar dat ze zo met die vriend van haar om gaat, terwijl ze weet dat hij wel interesse in haar heeft (als zij iets zou proberen bij hem, zou hij wss niet weigeren). Alsof ze zijn aandacht wel een beetje interessant vind.

Nu is deze situatie wel een beetje vreemd, maar ik zou het zelf wel een beetje vreemd vinden als mijn vriend opeens veel omgaat en vrienden wordt met mijn beste vriendin. Mijn beste vriendin is ook de persoon aan wie ik vanalles over mijn vriend vertel, zowel positief als negatief, iemand die niet oordeeld. Ik zou het niet zo tof vinden als zij ook zijn irritaties over mij te horen krijgt. Of dat ik haar opbel om iets leuks te gaan doen en dat ze zegt dat ze al iets te doen heeft, met mijn vriend. Hoe zou je het zelf vinden als jouw vriendin los van jou ineens veel om zou gaan met jouw beste vriend?

Maarja ik weet het natuurlijk ook niet, misschien is ze inderdaad wel vreemdgegaan, heeft ze het tegen haar beste vriendin verteld. Die denkt dan weer ''dit is mijn kans'', en gaat met jou whatsappen omdat het haar zogenaamd toevallig opviel dat je tweets anders waren (terwijl ze misschien gewoon weet waar jouw vriendin op dat moment is en ze gewoon aanneemt dat je humeurig bent). Als het vreemdgaan dan uitkomt, zal zij haar schouder aan jou aanbieden. Of misschien is het wel gewoon niks, was het laat, ouders deden moeilijk, ze bleef daar maar gewoon tot de ochtend en moet er aan wennen dat jij ineens met haar beste vriendin omgaat. Who knows.
pi_123410183
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Adverteerhier het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom er zoveel jongens reageren met dat het sowieso not done is om het bij wijze van ''toe te staan'' dat je vriendin bij een jongen slaapt. Ik dacht eigenlijk dat mijn vriend éen van de weinige was die zo jaloers was. Als het toch gewoon een vriend is. Ik heb zo vaak gehad dat ik bij een vriendin was en dat het gezellig was en wat later was, dan is het gezelliger om er een sleepover van te maken dan 's nachts nog een heel end terug te fietsen door de kou, in je eentje als meisje zijnde. Dat kan toch ook gewoon met een mannelijke vriend gebeuren?

''Ik vertrouw haar wel maar hem niet'', is sowieso dikke bs. Als je haar vertrouwd, weet je dat ze er niet op in zou gaan. Al vind ik het in deze situatie inderdaad ook wel raar dat ze zo met die vriend van haar om gaat, terwijl ze weet dat hij wel interesse in haar heeft (als zij iets zou proberen bij hem, zou hij wss niet weigeren). Alsof ze zijn aandacht wel een beetje interessant vind.

Nu is deze situatie wel een beetje vreemd, maar ik zou het zelf wel een beetje vreemd vinden als mijn vriend opeens veel omgaat en vrienden wordt met mijn beste vriendin. Mijn beste vriendin is ook de persoon aan wie ik vanalles over mijn vriend vertel, zowel positief als negatief, iemand die niet oordeeld. Ik zou het niet zo tof vinden als zij ook zijn irritaties over mij te horen krijgt. Of dat ik haar opbel om iets leuks te gaan doen en dat ze zegt dat ze al iets te doen heeft, met mijn vriend. Hoe zou je het zelf vinden als jouw vriendin los van jou ineens veel om zou gaan met jouw beste vriend?

Maarja ik weet het natuurlijk ook niet, misschien is ze inderdaad wel vreemdgegaan, heeft ze het tegen haar beste vriendin verteld. Die denkt dan weer ''dit is mijn kans'', en gaat met jou whatsappen omdat het haar zogenaamd toevallig opviel dat je tweets anders waren (terwijl ze misschien gewoon weet waar jouw vriendin op dat moment is en ze gewoon aanneemt dat je humeurig bent). Als het vreemdgaan dan uitkomt, zal zij haar schouder aan jou aanbieden. Of misschien is het wel gewoon niks, was het laat, ouders deden moeilijk, ze bleef daar maar gewoon tot de ochtend en moet er aan wennen dat jij ineens met haar beste vriendin omgaat. Who knows.
klinkt logische, maar ik wil er toch op terug komen dat ik haar wel vertrouw. ik weer gewoon dat hij niet te vertrouwen is
pi_123410644
Als je haar vertrouwt, dan vertrouw je toch ook dat ze goed handelt in het geval dat hij iets probeert lijkt me?
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  woensdag 27 februari 2013 @ 15:05:25 #119
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_123410776
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 08:36 schreef BadObsession het volgende:
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.

Ze vertrouwt jou niet met haar vriendin, omdat ze zelf met die gast aan het rommelen is.

Wedden om een biertje dat ik gelijk heb?
Dit.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_123412165
Ach al dat gelul van "je vertrouwt haar toch" en "als je haar niet vertrouwt kun je het beter meteen uitmaken", er gaan percentagegewijs genoeg vrouwen (en mannen) vreemd, en als iedereen zijn partner 100% vertrouwt zonder ooit vraagtekens bij dingen te zetten dan zou er nooit iemand achterkomen.

Denk je nou echt dat jij zo'n uniek persoon bent dat jou het niet kan gebeuren terwijl het zoveel mensen wel overkomt? Die andere mensen, wiens partners wel vreemdgaan, vertrouwen hun partner ook.

Gewoon gezond verstand gebruiken, proberen het risico enigzins in te perken en als er aanwijzingen zijn dat het wel fout is gegaan wat meer informatie inwinnen.
pi_123419760
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:13 schreef VacaLoca het volgende:
Dit topic doet me hier aan denken:

Sowieso Two and a Half men *O* _O_
  woensdag 27 februari 2013 @ 23:39:20 #122
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_123437918
Dude, wat is het probleem..

Ga langs dr ouders, check dat verhaal..
pi_123440647
Kweek een ruggegraat.
pi_123441582
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef Mint_Clansell het volgende:
Kweek een ruggegraat.
bedenk een creatief antwoord
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:15:27 #125
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_123452479
Sorry hoor, maar wat een kut relatie :') Zijn jullie soms 15 ofzo?
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')