kloptquote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vreemd, ouders zijn doorgaans eerder wat overbeschermend als het over crashadresjes van hun dochter gaat.
Er van uitgaande dat ze nog onder de 20 is..
Beter luister je gewoon, vrouwen hebben het kutje..quote:Op maandag 25 februari 2013 13:33 schreef kable het volgende:
nu MOET ik echt weg anders kan ik nieuw werk zoeken, doegh
Praat dan eens serieus met elkaar, alleen praten over wel of niet verbieden is onzinnig. Praten over hoe en wat in die omgang is vele malen zinniger. Praten over waarom je onzekerheden hebt, hoe je die bij jezelf kan oplossen en bij je partner kan wegnemen is erg belangerijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef kable het volgende:
[..]
ze weet dat ik hem niet vertrouw,
ze weet ook dat ik hem al heel lang ken ik hoef hem niet te leren kennen, hij heeft 6 jaar lang tegenover me gewoond en heeft zelfs iets met me nicht gehad
nog niet overlegt, die vriendin vroeg wat er aan de hand was dus vertelde ik hoe ik me erbij voelde, aangezien zij de enige was met gezond verstand want me beste vriend wou al naar het huis van die jongen toequote:Op maandag 25 februari 2013 13:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb je het al gechecked bij haar ouders? Meiden kunnen meestal wel vrienden zijn met mannen (friendzone! - vanuit mannen ligt dat misschien ingewikkelder) maar ik kan me voorstellen dat je die sleepover niet heel fijn vindt, maar vanuit haar kant hoeft het toch niet per se iets te betekenen? Zover ik begrijp is dit de eerste keer dat ze bij die vent slaapt en alleen omdat het nodig was. Als ze verder niet vraagt of ze d'r nog eens kan slapen, zou ik er niet per se iets achter zoeken.
Ze kan je inderdaad niet verbieden dat je met haar beste vriendin omgaat, maar ik snap wel wat ze bedoelt: je zegt immers dat ze niet wil dat jij met haar beste vriendin over jullie relatie praat (dit beeld krijg ik althans uit de OP). Dat zou ik ook niet heel chill vinden. Problemen los je toch binnen de relatie op en om ze dan neer te leggen bij haar beste vriendin en met haar te praten over wat je niet leuk vindt dat je vriendin (die dus haar beste vriendin is) doet. Zou ik ook niet om staan te springen.
Ik zou gewoon nogmaals duidelijk maken dat je je echt niet prettig voelt bij haar hechte contact met die kerel en verder zeggen dat ze je niets kan verbieden (vice versa ook natuurlijk). En ik zou wel oppassen met wat je tegen d'r beste vriendin zegt over jullie relatie, maar dat je wel met d'r blijft omgaan.
Moest jij niet aan het werk? Nu je relatie wellicht op losse schroeven staat zou het wel extra lullig zijn dat je door haar ook nog eens je bijbaan zou verliezenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef kable het volgende:
[..]
nog niet overlegt, die vriendin vroeg wat er aan de hand was dus vertelde ik hoe ik me erbij voelde, aangezien zij de enige was met gezond verstand want me beste vriend wou al naar het huis van die jongen toe
(zit op tel)
ik bezorg bij een shaorma zaakquote:Op maandag 25 februari 2013 14:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Moest jij niet aan het werk? Nu je relatie wellicht op losse schroeven staat zou het wel extra lullig zijn dat je door haar ook nog eens je bijbaan zou verliezen
En bij jou was ze ook niet welkom?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:11 schreef kable het volgende:
[..]
eigenlijk zei ze dat ze thuis niet meer welkom was die nacht
Ergo: als het nodig is om elkaar dingen te verbieden, is het ook geen relatie.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:14 schreef Deetch het volgende:
[..]
maak het dan maar direct uit. Als er geen vertrouwen is in een relatie is het geen relatie.
Jaahaaaaquote:Op maandag 25 februari 2013 13:22 schreef kable het volgende:
[..]
"oooh euhm okee, je zou toch eerst naar huis toe ?" en toen zei ze dat ze het later wel zou uitleggen
oh god. Stop gewoon met jezelf zo te pijnigen Het is niet nodig en niet verstandig om zulke sociale relaties te doorstaan.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:56 schreef kable het volgende:
nou was me vriendin zaterdag bij die jongen die ik niet vertrouw en opeens vertelde ze me s'avonds dat ze ook nog even bij hem bleef slapen
Zucht...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Dit bedoel ik nou. Nederlanders, zijn democraten!
Tja als het qua vertrouwen goed zit zie ik geen problemen wat het bij mannelijke vrienden slapen betreft, maar in dit geval lijkt het er op dat dat niet het geval is.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:24 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ts, - Niet doen. -. Serieus, dit bedoel ik met democraten! Jullie hebben een relatie? En zij gaat bij jouw vriend slapen? Hoort zij niet bij jou te slapen? Ipv hem? Wat een slet hey!
als je het heel goed leest, dan begrijp je me vast!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:32 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Zucht...
http://www.woordenlijst.eu/woord_details.php?woordid=DEMOCRAAT
Dit bedoel ik nou, sommige mensen gebruiken bestaande woorden waar ze zelf een andere betekenis aan geven. En vinden het dan vaak vervelend als ze verkeerd begrepen worden.
JEETJE, meen je dit nou?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tja als het qua vertrouwen goed zit zie ik geen problemen wat het bij mannelijke vrienden slapen betreft, maar in dit geval lijkt het er op dat dat niet het geval is.
In een relatie met vertrouwen mag je best een democratie hebben op zich. En kan iemand ook wel eens bij een ander blijven slapen ookal is het iemand van het andere geslacht. (Al is het ook wel logisch dat het niet echt wenselijk is want het blijft achterdocht scheppen. Zeker bij iemand zoals de TS beschrijft.) Al zou je met een democratie met maar 2 mensen bij onenigheid altijd op 50-50 uitkomen en heb je er eigenlijk nog steeds geen reet aan. Ik zou je adviseren om een andere iets meer op de situatie gebaseerde analogie te verzinnen. Een relatie zonder autoriteit of zo.quote:
Ja dat dacht ik ook altijd van te voren, totdat je echt verliefd bent en dan zie je het gene waar je van te voren voor jezelf zo duidelijk over was ineens door de vingers. Sterker nog de negatieve punten wimpel je af en de positieve punten ga je nog meer verheerlijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:44 schreef habitue het volgende:
Call me old fashioned, als mijn vriendin zomaar bij een gozer blijft slapen waar van ze zelf ook wel weet dat hij een oogje op haar heeft kan ze per direct vertrekken.
Ik verbied de mijne niks, maar als ze zomaar onaangekondigd bij een andere kerel besluit te blijven slapen dan is het toch tijd voor een pittig gesprek lijkt me zo.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:20 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Ergo: als het nodig is om elkaar dingen te verbieden, is het ook geen relatie.
hier kan ik me in inleven hahaquote:Op maandag 25 februari 2013 15:45 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook altijd van te voren, totdat je echt verliefd bent en dan zie je het gene waar je van te voren voor jezelf zo duidelijk over was ineens door de vingers. Sterker nog de negatieve punten wimpel je af en de positieve punten ga je nog meer verheerlijken.
Laat het ons even weten TS?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:08 schreef kable het volgende:
ik heb echt een hoop goeie tips gezien en ben blij met iedereen ze verschillende mening en kijk op de situatie, ik ga met me vriendin praten en dan zie ik het wel,
allemaal bedankt voor de hulp
Nope.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:42 schreef kable het volgende:
ook een manier om te zorgen dat er geen reacties meer geplaatst worden tijdelijk ?
quote:
quote:
Volgens mij is die jongen geen vriend van TS.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:29 schreef Faeroer het volgende:
Bros before hos. Je neukt de vriendin van je bro niet, klaar. Ongeschreven regel.
Dat zij met hem slaapt voor wat voor reden dan ook is not done, ze kan desnoods even een taxi nemen. Ik ben bang voor je dat zij nu wat anders aanvoelt. Die bro moet je ook dumpen trouwens.
Dit.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:35 schreef Life2.0 het volgende:
ze neukt die ander, haar vriendin weet het en ze is bang dat het eruit floept..
vroeger wel, maar we hebben al een verleden samenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:23 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Volgens mij is die jongen geen vriend van TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |