abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123539381
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 16:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Laat ik even vooropstellen dat ik van Turkse komaf ben, en alleen daardoor hier verschillend over denk.

Ik mis de 'waarom' in je vraag. Wat is de reden dat mijn nieuwe partner zoiets zegt? Bij mij zou het namelijk niet eens in me opkomen om bij een andere vrouw te gaan slapen terwijl ik een relatie heb. Of, mocht het toch nog voorkomen, zou ik het eerst bespreken met mijn vriendin.

Sowieso is het in 'ons' cultuur heel anders qua slapen bij elkaar (overnachten) tussen man en vrouw. Ik durf zelfs te stellen dat het logisch voor zowel mijn vriendin (ook een hier geboren Turk) als mij is dat de geschetste situatie in de OP 'not done' is, en dat je het gewoon niet doet. Dat wordt dan wel op een andere manier opgelost dan blijven overnachten.
Ik ben niet Turks en zou dat ook niet doen hoor.
Als ik een relatie heb, ga ik niet bij andere mannen logeren, ook niet bij goede vrienden, gewoon niet.
Andersom verwacht ik ook dat mijn vriend dat niet zal doen.

Mocht hij een vriendin hebben waarbij ik het echt geen probleem zou vinden (Dat kan ik me voorstellen) dan zeg ik het hem wel en moet hij het zelf weten, maar zelf zal ik het niet doen. Ook niet als hij het geen probleem vindt.
Lekker
pi_123540804
ik heb met me vriendin gepraat, ik heb haar uitgelegd over hoe ik erover dacht en dat ik liever niet wil dat ze bij die kerel blijft slapen, ze zei dat ze het begreep etc. dus dat is klaar, voor de rest heeft zei me uitgelegd waarom ze liever niet heeft dat ik bevriend raak het haar beste vriendin en ik zie de logica ervan,, verder is er niet veel te vertellen denk ik, we hebben het uitgepraat
pi_123541515
Je laat de belangrijkste details achterwege. En heb je eigenlijk überhaupt een beetje geïrriteerd/kwaad gereageerd?
  Redactie Frontpage zaterdag 2 maart 2013 @ 17:41:08 #154
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_123541576
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:39 schreef zarGon het volgende:
Je laat de belangrijkste details achterwege. En heb je eigenlijk überhaupt een beetje geïrriteerd/kwaad gereageerd?
Ja, heeft ze nu met 'm geneukt of niet :{
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_123541765
Wat was haar logica dan?? Dat ze het veilig heeft gedaan?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:53:42 #156
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123542105
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:41 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ja, heeft ze nu met 'm geneukt of niet :{
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:55:56 #157
37769 erodome
Zweefteef
pi_123542204
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 16:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Laat ik even vooropstellen dat ik van Turkse komaf ben, en alleen daardoor hier verschillend over denk.

Ik mis de 'waarom' in je vraag. Wat is de reden dat mijn nieuwe partner zoiets zegt? Bij mij zou het namelijk niet eens in me opkomen om bij een andere vrouw te gaan slapen terwijl ik een relatie heb. Of, mocht het toch nog voorkomen, zou ik het eerst bespreken met mijn vriendin.

Sowieso is het in 'ons' cultuur heel anders qua slapen bij elkaar (overnachten) tussen man en vrouw. Ik durf zelfs te stellen dat het logisch voor zowel mijn vriendin (ook een hier geboren Turk) als mij is dat de geschetste situatie in de OP 'not done' is, en dat je het gewoon niet doet. Dat wordt dan wel op een andere manier opgelost dan blijven overnachten.
Maar wat als je al veel vaker bent blijven slapen bij die vriend(van het andere geslacht), als je die al ruim voor je relatie kende? Het gaat dan niet om een "waarom", maar om iets wat vrij normaal was in het leven van dat persoon.

Als je nooit bij iemand van het andere geslacht gaat slapen zonder daar wat meer mee te bedoelen dan alleen willen slapen dan heb je gelijk. Dan is het raar als je dat ineens wel doet. Met nieuwe mensen die in je leven komen vind ik het ook niet gepast om zomaar even daar te blijven slapen(zonder te weten wat de partner van dat persoon vindt en van blijven slapen ergens).

Maar wat als iemand al langer je vriend is, je daar close mee om bent gegaan altijd, daar bent blijven slapen en alles erop en eraan behalve seks. Is het dan ook zo raar dat iemand gewoon bij die "maat" blijft slapen, ook al is die van het andere geslacht?

Tuurlijk gaat dit dan wel over echt alleen blijven slapen, eigenlijk ook niet in hetzelfde bed ofzo.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_123574996
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:55 schreef erodome het volgende:

Maar wat als iemand al langer je vriend is, je daar close mee om bent gegaan altijd, daar bent blijven slapen en alles erop en eraan behalve seks.
Tuurlijk gaat dit dan wel over echt alleen blijven slapen, eigenlijk ook niet in hetzelfde bed ofzo.
Like that happens, ever. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 3 maart 2013 @ 15:46:30 #159
37769 erodome
Zweefteef
pi_123575581
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:33 schreef habitue het volgende:

[..]

Like that happens, ever. :')
Aan de lopende band om eerlijk te zijn...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_123577917
Hmm, wat apart allemaal ..

Ik slaap zelf vaak genoeg bij vrienden of vriendinnen. En dan vaak ook gewoon in hetzelfde bed als dat even kan, want dat ligt toch een stuk fijner dan de bank. Maarja, dat is dan wel altijd puur en alleen om het slapen, bv na laat uitgaan, geen ov-verbinding, of vies slecht weer. Daar zit bij mij geen seksuele motivatie achter, ook niet als ik die persoon best aantrekkelijk vind.

En dat doet mijn vriendin ook bij haar vrienden en vriendinnen. Vind ik eigenlijk geen probleem, eerder logisch en normaal. En ik vertrouw er ook op dat wanneer ze blijft slapen bij iemand die (stiekem) een crush op dr heeft, zij dan haar grenzen aangeeft als dat nodig is. En ik weet dat die grenzen rekening houden met mijn gevoelens en onze monogamie.

En ik maar denken dat zoiets (bij vrienden of kennissen slapen terwijl je een partner hebt) wel normaal gevonden wordt, ook door anderen. Blijk ik daar toch naast te zitten .. hm, zo leer je nog ns wat :)

[ Bericht 8% gewijzigd door probeer op 03-03-2013 16:57:22 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_123578400
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:21 schreef kable het volgende:
ik heb met me vriendin gepraat, ik heb haar uitgelegd over hoe ik erover dacht en dat ik liever niet wil dat ze bij die kerel blijft slapen, ze zei dat ze het begreep etc. dus dat is klaar, voor de rest heeft zei me uitgelegd waarom ze liever niet heeft dat ik bevriend raak het haar beste vriendin en ik zie de logica ervan,, verder is er niet veel te vertellen denk ik, we hebben het uitgepraat
en nu de details
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_123609402
quote:
TS is een softy, waarom is ze daar blijven slapen en wat is er gebeurt?
pi_123624545
quote:
"Ïk geloof alles wat mijn vriendin zegt, want ze heeft een gelofte van eerlijkheid afgelegd"
Heb je haar ouders inmiddels al gesproken?
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
  maandag 4 maart 2013 @ 18:53:15 #164
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_123626859
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:56 schreef kable het volgende:
opeens vertelde ze me s'avonds dat ze ook nog even bij hem bleef slapen.
Wat denkt die trut (jouw vriendin) wel niet?

Hoezo accepteer jij het dat ze bij hem gaat slapen, ik snap dat niet hoor.

Verder lijkt het allemaal een beetje kinderachtig met dat verbieden met wie je omgaat enzo.

Ik zou eens een gesprek met haar aanknopen, allereerst omdat ze zomaar bij hem blijft slapen, een meid hoort niet bij een jongen te slapen die niet haar vriend is, lijkt mij (indien in relatie uiteraard). Erg frappant.
  maandag 4 maart 2013 @ 18:59:51 #165
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_123627055
Topic even vluchtig doorgelezen, de TS ontwijkt veel vragen zo lijkt het, is het niet gewoon een troll?

Ik kan me sowieso neit voorstellen dat je als man dit allemaal pikt (andersom hoeft dat ook niet uiteraard). Geen wonder dat vrouwen steeds meer eisen gaan stellen en mannen steeds meer een watje worden. Mijn vriendin had meteen op kunnen rotten waarschijnlijk. Jullie relatie vind ik sowieso niet erg getuigen van volwassenheid enzo. :')
pi_123627979
Iedereen denkt gelijk dat zij vreemdgaat. Ik snap de logica niet ervan in waarom jullie zo snel deze conclusie trekken.

Het is hoogstens merkwaardig dat zij het zo kort van tevoren aangeeft maar dit hoeft helemaal niks te betekenen. TS, als je haar vertrouwt dan moet je dit ook doen. Het moet niet uitmaken of je de andere persoon waar zij mee omgaat niet vertrouwt. Als jij je vriendin vertrouwt en die ander doet iets raars, dan zou je vriendin het niet toestaan.

Je zult heel vele mensen in je leven tegenkomen die je niet zal vertrouwen en waar je vriendin wel mee om zal gaan. De enige keer dat dit een echt probleem zal worden is wanneer het een heel raar persoon is die hele slechte bedoelingen met haar heeft. Alleen dan vind ik dat je haar mag stoppen.

Dat ze niet wilt dat je met haar beste vriendin goed omgaat kan meerdere redenen hebben. Misschien is die vriendin wel verliefd op je, misschien is ze niet zo goed bevriend met haar zoals je denkt of ze wilt gewoon haar beste vriendin voor haarzelf houden. Ik zou ook niet willen dat al mijn beste vrienden, hele goede vrienden worden met mijn vriendin, dan zou ik namelijk niet meer mijn "eigen" vrienden hebben als vertrouwenspersoon.

Zo te zien is het al opgelost. Niet teveel van de reacties hier denken, TS. Mensen trekken hier lekker snel conclusies in iets dat er niet is. Mocht er wel iets spelen, dan merk je dat vanzelf wel. Zou pas kut zijn als je haar wantrouwt terwijl ze helemaal niks fouts doet, daar gaat je relatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')