Ik ben niet Turks en zou dat ook niet doen hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laat ik even vooropstellen dat ik van Turkse komaf ben, en alleen daardoor hier verschillend over denk.
Ik mis de 'waarom' in je vraag. Wat is de reden dat mijn nieuwe partner zoiets zegt? Bij mij zou het namelijk niet eens in me opkomen om bij een andere vrouw te gaan slapen terwijl ik een relatie heb. Of, mocht het toch nog voorkomen, zou ik het eerst bespreken met mijn vriendin.
Sowieso is het in 'ons' cultuur heel anders qua slapen bij elkaar (overnachten) tussen man en vrouw. Ik durf zelfs te stellen dat het logisch voor zowel mijn vriendin (ook een hier geboren Turk) als mij is dat de geschetste situatie in de OP 'not done' is, en dat je het gewoon niet doet. Dat wordt dan wel op een andere manier opgelost dan blijven overnachten.
Ja, heeft ze nu met 'm geneukt of nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:39 schreef zarGon het volgende:
Je laat de belangrijkste details achterwege. En heb je eigenlijk überhaupt een beetje geïrriteerd/kwaad gereageerd?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, heeft ze nu met 'm geneukt of niet
Maar wat als je al veel vaker bent blijven slapen bij die vriend(van het andere geslacht), als je die al ruim voor je relatie kende? Het gaat dan niet om een "waarom", maar om iets wat vrij normaal was in het leven van dat persoon.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laat ik even vooropstellen dat ik van Turkse komaf ben, en alleen daardoor hier verschillend over denk.
Ik mis de 'waarom' in je vraag. Wat is de reden dat mijn nieuwe partner zoiets zegt? Bij mij zou het namelijk niet eens in me opkomen om bij een andere vrouw te gaan slapen terwijl ik een relatie heb. Of, mocht het toch nog voorkomen, zou ik het eerst bespreken met mijn vriendin.
Sowieso is het in 'ons' cultuur heel anders qua slapen bij elkaar (overnachten) tussen man en vrouw. Ik durf zelfs te stellen dat het logisch voor zowel mijn vriendin (ook een hier geboren Turk) als mij is dat de geschetste situatie in de OP 'not done' is, en dat je het gewoon niet doet. Dat wordt dan wel op een andere manier opgelost dan blijven overnachten.
Like that happens, ever.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:55 schreef erodome het volgende:
Maar wat als iemand al langer je vriend is, je daar close mee om bent gegaan altijd, daar bent blijven slapen en alles erop en eraan behalve seks.
Tuurlijk gaat dit dan wel over echt alleen blijven slapen, eigenlijk ook niet in hetzelfde bed ofzo.
Aan de lopende band om eerlijk te zijn...quote:
en nu de detailsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:21 schreef kable het volgende:
ik heb met me vriendin gepraat, ik heb haar uitgelegd over hoe ik erover dacht en dat ik liever niet wil dat ze bij die kerel blijft slapen, ze zei dat ze het begreep etc. dus dat is klaar, voor de rest heeft zei me uitgelegd waarom ze liever niet heeft dat ik bevriend raak het haar beste vriendin en ik zie de logica ervan,, verder is er niet veel te vertellen denk ik, we hebben het uitgepraat
TS is een softy, waarom is ze daar blijven slapen en wat is er gebeurt?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:21 schreef kable het volgende:
ik heb met me vriendin gepraat, ik heb haar uitgelegd over hoe ik erover dacht en dat ik liever niet wil dat ze bij die kerel blijft slapen, ze zei dat ze het begreep etc. dus dat is klaar, voor de rest heeft zei me uitgelegd waarom ze liever niet heeft dat ik bevriend raak het haar beste vriendin en ik zie de logica ervan,, verder is er niet veel te vertellen denk ik, we hebben het uitgepraat
"Ïk geloof alles wat mijn vriendin zegt, want ze heeft een gelofte van eerlijkheid afgelegd"quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:21 schreef kable het volgende:
Wat denkt die trut (jouw vriendin) wel niet?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:56 schreef kable het volgende:
opeens vertelde ze me s'avonds dat ze ook nog even bij hem bleef slapen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |