Dan zou die volgens mij last hebben van ondergewicht gezien zijn lengte. Lijkt mij dus ook erg sterk.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vettel weegt toch geen 58KG?
Dat vind ik moeilijk te geloven...
Ik heb ongeveer dezelfde lengte als Pic/Gutierrez en ik heb ook een tijd rond hun gewicht gezeten. Pas later ben ik opeens wat zwaarder gaan wegen. En nee, ik ben niet veel meer gaan eten.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ook Pic en Gutierrez zijn erg licht voor hun lengte
Fixed. relevante username heb je.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:25 schreef TallMan het volgende:
In het plaatje staat Button op 1m83 niet op 1m73
quote:
quote:De carrière van Marussia-coureur Luiz Razia is mogelijk al over voordat hij überhaupt één race gereden heeft. Sponsoren van de Braziliaan betalen niet, waardoor hij in Barcelona niet mocht testen voor het team, zegt hij tegen Folha de Sao Paulo.
De 23-jarige Razia kwam bij Marussia ten faveure van Timo Glock, vooral vanwege zijn sponsorgeld. Nu blijkt dat zijn sponsoren niet met geld over de brug komen, heeft het team hem op non-actief gesteld totdat er betaald is. Het conflict met de sponsoren is de reden dat hij de afgelopen testsessie in Barcelona niet reed.
“In het contract zijn er verschillende partijen en ze hebben verantwoordelijkheden”, zegt Razia. “We hebben echter vertrouwen, ook al zijn er wat problemen. We hebben er alles aan gedaan om voorbereid te zijn, dus we kunnen onszelf niets verwijten.”
Toch is de Braziliaan hoopvol dat hij tijdens de laatste testdagen in Barcelona, van 28 februari tot en met 3 maart, weer in de auto kan stappen. “Ik ga ervan uit dat ik dan weer gewoon kan rijden”, zegt Razia.
Razia kon tijdens het eerste testmoment in Jerez wel twee dagen rijden in de Marussia, maar in Barcelona was het rookie-teamgenoot Max Chilton die alle vier de dagen voor zijn rekening nam. Vorig jaar mistte het team de gehele testvoorbereiding voorafgaand aan de eerste race in Australië.
Stond een aardig stukje in de Auto Motor und Sport (papieren versie) over de financiële situatie van de F1 teams, wordt je niet vrolijk van en volgend jaar zijn ze het dubbele kwijt aan de motorenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:44 schreef sasquatsch het volgende:
Razia schijnt al, voordat het seizoen begonnen is, betalingsproblemen te hebben.
[..]
TTquote:Op maandag 25 februari 2013 14:49 schreef k_man het volgende:
Wel ironisch dat iemand die Massa heet nou juist zo weinig massa heeft.
Wat lengte en gewicht betreft, zou ik me in goed gezelschap bevindenquote:
De rest rijdt dus vanzelfsprekend met geelquote:Sebastian Vettel
Fernando Alonso
Jenson Button
Kimi Räikkönen
Nico Rosberg
Nico Hülkenberg
Paul di Resta
Pastor Maldonado
Jean-Eric Vergne
Charles Pic
Luiz Razia.
Wel handig bij mercedes want je gaat HAM en ROS niet met de kleurstelling van hun helmen kunnen onderscheiden. En alleen Williams heeft een duidelijk zichtbaar nummer op hun livery.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:47 schreef vosss het volgende:
Komend jaar rijden deze heren met een rode T-cam:
[..]
De rest rijdt dus vanzelfsprekend met geel
Yup, voor het eerst dat ieder team KERS heeft.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:56 schreef rubbereend het volgende:
iedereen heeft dus KERS begrijp ik uit de OP
Airbusquote:Op maandag 25 februari 2013 22:18 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoel dat is toch gewoon een vette helm of niet dan?
[ afbeelding ]
Ja, Tony heeft aardig wat vliegtuigen daar gekochtquote:
Ik zag in oktober/november nog een kartrace van Max Verstappen op MotorsTV. Die zenden echt veel klasses uit hoor!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef vosss het volgende:
Ik lees net dat Schumacher het op gaan nemen tegen Verstappen in de karts aankomend weekend.
Maar dan niet tegen Jos maar tegen Max.
Schumacher op een Tony en Max op zn CRG.
Aankomend weekend. Jammer dat die wedstrijden nooit eens op tv zijn. Vroeger waren die wel eens op Eurosport, maar dat is al meer dan 15 jaar geleden dat ik die voor het laatst zag.
Nee tenzij jezelf een HD pakket heb. Althans dat dacht ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:54 schreef LWD-Godius het volgende:
Een vraagje voor degene die Sport1 abonnement hebben, krijg je bij dat abonnement automatisch HD-kanalen? Nu op de gratis, voor een maandje, 'sport1 select' bij KPN wordt alles op SD kwaliteit uitgezonden. Voetbalwedstrijden zijn in SD kwaliteit echt niet om aan te gluren op die zender.
Bij UPC moet je in ieder geval een abonnement hebben op HD wil je ze krijgen voor Sport1. Neem dus aan dat dat ook voor de andere aanbieders zal gelden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:54 schreef LWD-Godius het volgende:
Een vraagje voor degene die Sport1 abonnement hebben, krijg je bij dat abonnement automatisch HD-kanalen? Nu op de gratis, voor een maandje, 'sport1 select' bij KPN wordt alles op SD kwaliteit uitgezonden. Voetbalwedstrijden zijn in SD kwaliteit echt niet om aan te gluren op die zender.
Ik bedoel natuurlijk Sport1 HD kanalen. Ik heb al een hd-pakket. Maar uit dit antwoord van je neem ik aan dat sport1 voetbal, golf, sport x allemaal in HD zijn bij een Sort1 abonnement.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:07 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nee tenzij jezelf een HD pakket heb. Althans dat dacht ik
Ik heb twee HD-kanalen van Sport 1, dus niet alles is in HD.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:17 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk Sport1 HD kanalen. Ik heb al een hd-pakket. Maar uit dit antwoord van je neem ik aan dat sport1 voetbal, golf, sport x allemaal in HD zijn bij een Sort1 abonnement.
Ik ook. Via Ziggoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb twee HD-kanalen van Sport 1, dus niet alles is in HD.
die gasten gaan gewoon alles in 2014 winnenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Renault takes lid off of 2014 F1 turbo engine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met een grotere overmachtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef JohnB52 het volgende:
Doen ze de afgelopen 3 jaar ook al ;-)
Dit is de direct link: http://www.radioveronica.(...)rt-1?intern=overviewquote:Formule 1 zie je vanaf dit seizoen op Sport1! Dankzij Radio Veronica kijk je binnenkort helemaal gratis en voor niks! Luister van 4 t/m 8 maart naar Somertijd en doe mee met de Formule 1 Quiz. Je maakt dan iedere dag kans op het Sport 1 Formule 1 prijzenpakket, met daarin:
Een half jaar Sport 1 GO
Een Perry Sport waardebon t.w.v. ¤ 20,-
Een uitgave van het Formule 1 Magazine
Ben jij één van de gelukkige dagwinnaars? Dan ga je door voor de hoofdprijs: een geheel verzorgde trip voor 2 personen naar de Grand Prix van Barcelona op 12 mei 2013!
Meedoen is simpel. Speel tussen 4 en 8 maart bij Somertijd, tussen 16.00 en 19.00 uur, mee met de Formule 1 Quiz door een sms te sturen met het juiste antwoord. Word jij teruggebeld om je antwoord in de uitzending te geven? Dan win je de dagprijs en maak je direct kans op de hoofdprijs!
erger dan het vertrek van Hamilton zelfquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:09 schreef Peterselieman het volgende:
pfoe, dat is een harde dreun voor McLaren
Is volgens mij ook al met gardening leave.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:30 schreef bodylotion het volgende:
Hoe kan zo'n man nog bij een team betrokken worden als ze weten dat hij volgend jaar overstapt naar Merc... Die krijgt toch niets meer te weten ...
Dat is waar ik ook op hoopte ja. Ik ben echter nieuw met Interactieve TV van KPN, vanaf maart hebben wij dat hier voor het eerst met Sport1 erbij, maar op de site van KPN wordt het HD-kanaal van Sport1 niet in de lijst genoemd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:54 schreef LWD-Godius het volgende:
Een vraagje voor degene die Sport1 abonnement hebben, krijg je bij dat abonnement automatisch HD-kanalen? Nu op de gratis, voor een maandje, 'sport1 select' bij KPN wordt alles op SD kwaliteit uitgezonden. Voetbalwedstrijden zijn in SD kwaliteit echt niet om aan te gluren op die zender.
zeker. ook omdat McLaren in 2010 ook al Pat Fry kwijt is geraakt aan Ferrari. Zijn bij elkaar toch twee erg belangrijke schakels binnen zo'n team die je moet vervangen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:11 schreef Joene het volgende:
[..]
erger dan het vertrek van Hamilton zelf
Zetten ze op non-actief...of wc's poetsen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:30 schreef bodylotion het volgende:
Hoe kan zo'n man nog bij een team betrokken worden als ze weten dat hij volgend jaar overstapt naar Merc... Die krijgt toch niets meer te weten ...
"gardening leave"quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:03 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Zetten ze op non-actief...of wc's poetsen?
Paardenmelkquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:04 schreef Alleskids het volgende:
zit er stijfsel in die Canberra milk, of azijn?
quote:Susie Wolff has vowed to continue her "step by step" progress towards the F1 grid.
Last year just a development driver, Williams has ramped up the 30-year-old Scot's programme for 2013, and earlier this month she was bestowed the honour of debuting the new FW35 during an aerodynamic test.
Revealing that Bernie Ecclestone is "massively pushing" for a woman to join the exclusively-male grid in the near future, Wolff said her next goal is to obtain an FIA super license.
That is the mandatory credential to be allowed to drive during a grand prix weekend, including holding the status as an official stand-in 'reserve' driver.
"Things are going well," Wolff, whose husband is the Mercedes shareholder and boss Toto Wolff, said.
"I think we are going step by step and, of course, the next step will be to get my super license," she is quoted by Brazil's Totalrace.
"I don't want to come out and just say 'Yes, I want to be on the grid next year'," insisted Wolff.
"My plan is to get the license, have more time in the car, help the team as much as I can and just keep going step by step."
Laadkleppen dichtquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:27 schreef sasquatsch het volgende:
Susie Wolff wil Williams reserverijder worden en de eerste stap is het halen van een superlicentie.
[..]
Daar is niet veel voor nodigquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik schat haar een stuk hoger in dan die Spaanse
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:37 schreef Peterselieman het volgende:
dat is waar. Ik denk dat van de racende vrouwen op dit moment Simona de Silvestro de meeste kans zou hebben om redelijk mee te komen in de Formule 1.
Zeker met dat haar aan de binnenkant.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:18 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoel dat is toch gewoon een vette helm of niet dan?
[ afbeelding ]
En Danicka dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:37 schreef Peterselieman het volgende:
dat is waar. Ik denk dat van de racende vrouwen op dit moment Simona de Silvestro de meeste kans zou hebben om redelijk mee te komen in de Formule 1.
Formule 1 is voor haar te hoog gegrepen. Daarnaast is het voor haar commercieel gezien ook niet interessant. Ze zit nu in de NASCAR, waar ze op de ovals goed mee moet kunnen komen.quote:
Ja, er wordt nog druk aan geklust en zodra hij open gaat wordt weer uitgebreid over berichtquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:43 schreef gias het volgende:
Is er iets bekend over de fok manager competitie? Wordt ie gehouden voor 2013?
Zie er nog niks over staan op de fp.
quote:Nu de Formule 1-uitzendingen verdwenen zijn, zal RTL7 komend seizoen wel de GP2 voor zijn rekening nemen. Sowieso zal elke race in een samenvatting aan bod komen, maar er worden ook vijf races live uitgezonden.
RTL7 verloor de Formule 1-rechten eerder aan Sport1, maar zal zich dus nog wel richten op de GP2. De races in Engeland, Duitsland, België, Hongarije en Italië zullen live uitgezonden worden, alle andere komen aan bod middels een samenvatting. Het commentaar zal waarschijnlijk verzorgd worden door Allard Kalff.
Ook dit seizoen zullen er Nederlanders actief zijn in de GP2. Daniel de Jong rijdt voor het Nederlandse MP Motorsport en Robin Frijns hoopt zich nog te kunnen verzekeren van een stoeltje voor het nieuwe seizoen.
Formule Renault 3.5 bij Tech1 (waar Bianchi vorig jaar reed).quote:
Hm is dat een vooruitgang? Volg die klasse niet echtquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Formule Renault 3.5 bij Tech1 (waar Bianchi vorig jaar reed).
Min of meer vergelijkbaar met GP2, waarbij coureurs van FR 3.5 naar GP2 overstappen en vice versa. Is wel goedkoper. In het verleden zijn de Red Bull coureurs vanuit de FR3.5 naar de F1 gegaan, maar de meerderheid komt uit de GP2.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:16 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hm is dat een vooruitgang? Volg die klasse niet echt
Toch lijkt het me de jaarclip van formula1.com, niet iets wat sport1 in elkaar heeft gezet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:54 schreef Funzel het volgende:
Geen idee of die al ergens anders gepost is, anders sorry.
Sport1 promo:
http://video.sport1.nl/main/clips/31507/formule-1-op-sport1
Ziet er prima uit!
Gewoon van Sky1 (onderdeel van dezelfde moedermaatschappij).quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:49 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Toch lijkt het me de jaarclip van formula1.com, niet iets wat sport1 in elkaar heeft gezet?
De winnaar van de WSR krijgt overigens wel gegarandeerd een Formule 1-test. Tech1 is de afgelopen jaren meerdere keren kampioen geworden, dus het is zeker geen slecht team. Wat dat betreft denk ik dat hij wel een goede keus heeft gemaakt om over te stappen: in de WSR kan hij bij een topteam proberen te schitteren, in de GP2 zou hij met hetzelfde budget niet veel verder dan de middenmoot komen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Min of meer vergelijkbaar met GP2, waarbij coureurs van FR 3.5 naar GP2 overstappen en vice versa. Is wel goedkoper. In het verleden zijn de Red Bull coureurs vanuit de FR3.5 naar de F1 gegaan, maar de meerderheid komt uit de GP2.
Blijkbaar gebruikten ze voor de afgelopen testen een mapping die halverwege vorig jaar verboden werd (vanwege het geblazen diffuser gedoe). De FIA zou gezegd hebben dat deze beperkingen nog steeds gelden en de mapping dus niet gebruikt mag worden.quote:If German publication Auto Motor und Sport is correct, Red Bull and Lotus F1 could have a re-think prior to the first grand prix in Australia in approximately two weeks time. The issue stems from an engine mapping regulation that the FIA gave back in 2012.
While I am incapable of translating the German language, I have brought in world-renowned translator Google to do it for me. From what I can discern, Renault appeared to be using a certain engine mapping that first cropped up in the German Grand Prix in 2012 which prompted the FIA to clamp down on the issue. We spoke about it here.
Reports today, via Auto Motor und Sport, suggest that REnault showed up to testing with an interesting take on the engine mapping that has the FIA re-engaged and a clarification issued that could impact Red Bull and Lotus F1 according to Mercedes boss Ross Brawn.
Brawn says that the two teams have designed cars that could possibly be taking advantage of the engine mapping that Renault had planned on using but should the FIA clamp down and force a change to the mapping, the exhaust may not behave as planned and this would not be as effective without a more pronounced Coke Bottle shape to the chassis.
In essence, Brawn figures that the lack of a more exaggerated Coke Bottle design could have been due to the expectation of an exhaust behavior that was produced by an engine map that could now be disallowed. Much depends on how much aerodynamic effect the engine mapping was creating through the exhaust in medium corners etc.
Time will tell but it’s an interesting issue that we’ll be following. If Renault tried the engine mapping back in Germany in 2012 and Jo Bauer scuttled it then, odd they would assume it was clear to run in 2013.
Een beetje wishful thinking toch wel van Renault, ik kan die "directive 19" nergens terug vindenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:03 schreef LWD-Godius het volgende:
FIA had dit toch niet expliciet gezegd daarom de verwarring. Vandaar dat de teams met colafles achterkant en renaultmotor deze mapping vanaf nu weer gebruiken. Vorig jaar vertelde FIA namelijk iets in de zin van ''het mag voor de rest van dit jaar niet meer gebruikt worden...'
Ik herkende hem ook al jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:49 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Toch lijkt het me de jaarclip van formula1.com, niet iets wat sport1 in elkaar heeft gezet?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:55 schreef vosss het volgende:
Alonso ziet eruit of ie knetterstoned is in het begin!
even hierop terugkomend: interessante ontwikkeling is dat Renault met een achtste versnelling komt. Denk dat de rest wel snel zal volgen om de boot niet te missen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Renault takes lid off of 2014 F1 turbo engine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De bak is toch van de teams zelf?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
even hierop terugkomend: interessante ontwikkeling is dat Renault met een achtste versnelling komt. Denk dat de rest wel snel zal volgen om de boot niet te missen.
klopt, maar ik denk wel dat dit door alle partijen goed bekeken is. De toerenlimiet zakt naar 15.000 toeren per minuut en de motoren moeten langer meegaan, dus ik snap wel dat er dan een extra versnelling komt, omdat de krachtbron dan minder belast wordt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
De bak is toch van de teams zelf?
Ja en na het lezen van dit bericht waarin Lotus het nut ervan aan het bagatelliseren is, weet ik zeker dat het een enorme downforcewinst had betekend: Lotus shrugs off FIA ruling over Renault Formula 1 engine mapsquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een beetje wishful thinking toch wel van Renault, ik kan die "directive 19" nergens terug vinden
Weten ze zeker dat McLaren gebruik maakt van een kap en niet als enige team zoals vorig jaar de regels anders geïnterpreteerd heeft? Is er een foto van dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:16 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
Linksboven: Mercedes;
Linksonder: Sauber;
Rechtsboven: Caterham and Lotus,
Rechtsmidden: Red Bull,
Rechtsonder: Ferrari, McLaren, Force India, Toro Rosso and Williams
Ja er was een foto van gemaakt door Ted Kravitz in de fabriek, maar die heeft hij snel weer moeten verwijderen. Is vast nog wel ergens te vinden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:02 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Weten ze zeker dat McLaren gebruik maakt van een kap en niet als enige team zoals vorig jaar de regels anders geïnterpreteerd heeft? Is er een foto van dan?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
twitter:tedkravitz twitterde op donderdag 31-01-2013 om 14:57:19Pullrod front suspension (like 2012 Ferrari) and high nose unlike their previous concept.. http://t.co/dCXDG2gX[ afbeelding ] reageer retweet
Blijkbaar niet een kapje op het ontbrekende stuk maar een kap over de hele neus heen.twitter:tedkravitz twitterde op donderdag 31-01-2013 om 15:00:02But they've covered up the nose step - here's what it looks like uncovered. http://t.co/XjOS11TV[ afbeelding ] reageer retweet
Ik ga gewoon alles online kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:22 schreef Meike26 het volgende:
Zojuist ook de uitnodiging gehad voor F1 Launch Party. Geen idee wat ik moet verwachten. Zolang ze maar niet gaan lopen mauwen over het andere aanbod van Sport1, maar gewoon het bij autosport en F1 houden.
Enige kans dat ik nog Sport 1 neem is nu om komende week misschien 1 of 2 keer mee te doen bij Veronica. Win ik dan niet, dan niet. Zolang ik maar voor 8 races RTL+ hoef te kijken, vind ik het de moeite ook niet.
Heeft alles te maken met geld. Sutil brengt blijkbaar meer mee dan Bianchi (inclusief de korting bij Ferrari). Laatste gerucht is dat Bianchi (en Karthikeyan) in de running is bij Marussia, omdat Razia betalingsproblemen heeft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:19 schreef Joene het volgende:
Sutil als 2e rijder in de Force India . Tof voor hem. Jammer dat Force India de gok met Bianchi niet aandurft.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 1 Hamilton Mercedes 1m41.614s 2 Massa Ferrari 1m41.848s +0.234 3 Vergne Toro Rosso 1m42.155s +0.541 4 Webber Red Bull 1m43.649s +2.035 5 di Resta Force India 1m44.444s +2.830 6 Gutierrez Sauber 1m45.020s +3.406 7 Grosjean Lotus 1m45.147s +3.533 8 Bottas Williams 1m45.457s +3.843 9 Pic Caterham 1m47.521s +5.907 10 Perez McLaren 1m48.562s +6.948 11 Chilton Marussia 1m50.253s +8.639 |
Ik heb 'm ook gehad ja. Zou het echt de moeite waard zijn om te gaan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:22 schreef Meike26 het volgende:
Zojuist ook de uitnodiging gehad voor F1 Launch Party. Geen idee wat ik moet verwachten. Zolang ze maar niet gaan lopen mauwen over het andere aanbod van Sport1, maar gewoon het bij autosport en F1 houden.
Enige kans dat ik nog Sport 1 neem is nu om komende week misschien 1 of 2 keer mee te doen bij Veronica. Win ik dan niet, dan niet. Zolang ik maar voor 8 races RTL+ hoef te kijken, vind ik het de moeite ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |