Dan zou die volgens mij last hebben van ondergewicht gezien zijn lengte. Lijkt mij dus ook erg sterk.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vettel weegt toch geen 58KG?
Dat vind ik moeilijk te geloven...
Ik heb ongeveer dezelfde lengte als Pic/Gutierrez en ik heb ook een tijd rond hun gewicht gezeten. Pas later ben ik opeens wat zwaarder gaan wegen. En nee, ik ben niet veel meer gaan eten.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ook Pic en Gutierrez zijn erg licht voor hun lengte
Fixed. relevante username heb je.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:25 schreef TallMan het volgende:
In het plaatje staat Button op 1m83 niet op 1m73
quote:
quote:De carričre van Marussia-coureur Luiz Razia is mogelijk al over voordat hij überhaupt één race gereden heeft. Sponsoren van de Braziliaan betalen niet, waardoor hij in Barcelona niet mocht testen voor het team, zegt hij tegen Folha de Sao Paulo.
De 23-jarige Razia kwam bij Marussia ten faveure van Timo Glock, vooral vanwege zijn sponsorgeld. Nu blijkt dat zijn sponsoren niet met geld over de brug komen, heeft het team hem op non-actief gesteld totdat er betaald is. Het conflict met de sponsoren is de reden dat hij de afgelopen testsessie in Barcelona niet reed.
“In het contract zijn er verschillende partijen en ze hebben verantwoordelijkheden”, zegt Razia. “We hebben echter vertrouwen, ook al zijn er wat problemen. We hebben er alles aan gedaan om voorbereid te zijn, dus we kunnen onszelf niets verwijten.”
Toch is de Braziliaan hoopvol dat hij tijdens de laatste testdagen in Barcelona, van 28 februari tot en met 3 maart, weer in de auto kan stappen. “Ik ga ervan uit dat ik dan weer gewoon kan rijden”, zegt Razia.
Razia kon tijdens het eerste testmoment in Jerez wel twee dagen rijden in de Marussia, maar in Barcelona was het rookie-teamgenoot Max Chilton die alle vier de dagen voor zijn rekening nam. Vorig jaar mistte het team de gehele testvoorbereiding voorafgaand aan de eerste race in Australië.
Stond een aardig stukje in de Auto Motor und Sport (papieren versie) over de financiële situatie van de F1 teams, wordt je niet vrolijk van en volgend jaar zijn ze het dubbele kwijt aan de motorenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:44 schreef sasquatsch het volgende:
Razia schijnt al, voordat het seizoen begonnen is, betalingsproblemen te hebben.
[..]
TTquote:Op maandag 25 februari 2013 14:49 schreef k_man het volgende:
Wel ironisch dat iemand die Massa heet nou juist zo weinig massa heeft.
Wat lengte en gewicht betreft, zou ik me in goed gezelschap bevindenquote:
De rest rijdt dus vanzelfsprekend met geelquote:Sebastian Vettel
Fernando Alonso
Jenson Button
Kimi Räikkönen
Nico Rosberg
Nico Hülkenberg
Paul di Resta
Pastor Maldonado
Jean-Eric Vergne
Charles Pic
Luiz Razia.
Wel handig bij mercedes want je gaat HAM en ROS niet met de kleurstelling van hun helmen kunnen onderscheiden. En alleen Williams heeft een duidelijk zichtbaar nummer op hun livery.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:47 schreef vosss het volgende:
Komend jaar rijden deze heren met een rode T-cam:
[..]
De rest rijdt dus vanzelfsprekend met geel
Yup, voor het eerst dat ieder team KERS heeft.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:56 schreef rubbereend het volgende:
iedereen heeft dus KERS begrijp ik uit de OP
Airbusquote:Op maandag 25 februari 2013 22:18 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoel dat is toch gewoon een vette helm of niet dan?
[ afbeelding ]
Ja, Tony heeft aardig wat vliegtuigen daar gekochtquote:
Ik zag in oktober/november nog een kartrace van Max Verstappen op MotorsTV. Die zenden echt veel klasses uit hoor!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef vosss het volgende:
Ik lees net dat Schumacher het op gaan nemen tegen Verstappen in de karts aankomend weekend.
Maar dan niet tegen Jos maar tegen Max.
Schumacher op een Tony en Max op zn CRG.
Aankomend weekend. Jammer dat die wedstrijden nooit eens op tv zijn. Vroeger waren die wel eens op Eurosport, maar dat is al meer dan 15 jaar geleden dat ik die voor het laatst zag.
Nee tenzij jezelf een HD pakket heb. Althans dat dacht ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:54 schreef LWD-Godius het volgende:
Een vraagje voor degene die Sport1 abonnement hebben, krijg je bij dat abonnement automatisch HD-kanalen? Nu op de gratis, voor een maandje, 'sport1 select' bij KPN wordt alles op SD kwaliteit uitgezonden. Voetbalwedstrijden zijn in SD kwaliteit echt niet om aan te gluren op die zender.
Bij UPC moet je in ieder geval een abonnement hebben op HD wil je ze krijgen voor Sport1. Neem dus aan dat dat ook voor de andere aanbieders zal gelden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:54 schreef LWD-Godius het volgende:
Een vraagje voor degene die Sport1 abonnement hebben, krijg je bij dat abonnement automatisch HD-kanalen? Nu op de gratis, voor een maandje, 'sport1 select' bij KPN wordt alles op SD kwaliteit uitgezonden. Voetbalwedstrijden zijn in SD kwaliteit echt niet om aan te gluren op die zender.
Ik bedoel natuurlijk Sport1 HD kanalen. Ik heb al een hd-pakket. Maar uit dit antwoord van je neem ik aan dat sport1 voetbal, golf, sport x allemaal in HD zijn bij een Sort1 abonnement.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:07 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nee tenzij jezelf een HD pakket heb. Althans dat dacht ik
Ik heb twee HD-kanalen van Sport 1, dus niet alles is in HD.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:17 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk Sport1 HD kanalen. Ik heb al een hd-pakket. Maar uit dit antwoord van je neem ik aan dat sport1 voetbal, golf, sport x allemaal in HD zijn bij een Sort1 abonnement.
Ik ook. Via Ziggoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb twee HD-kanalen van Sport 1, dus niet alles is in HD.
die gasten gaan gewoon alles in 2014 winnenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Renault takes lid off of 2014 F1 turbo engine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met een grotere overmachtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef JohnB52 het volgende:
Doen ze de afgelopen 3 jaar ook al ;-)
Dit is de direct link: http://www.radioveronica.(...)rt-1?intern=overviewquote:Formule 1 zie je vanaf dit seizoen op Sport1! Dankzij Radio Veronica kijk je binnenkort helemaal gratis en voor niks! Luister van 4 t/m 8 maart naar Somertijd en doe mee met de Formule 1 Quiz. Je maakt dan iedere dag kans op het Sport 1 Formule 1 prijzenpakket, met daarin:
Een half jaar Sport 1 GO
Een Perry Sport waardebon t.w.v. ¤ 20,-
Een uitgave van het Formule 1 Magazine
Ben jij één van de gelukkige dagwinnaars? Dan ga je door voor de hoofdprijs: een geheel verzorgde trip voor 2 personen naar de Grand Prix van Barcelona op 12 mei 2013!
Meedoen is simpel. Speel tussen 4 en 8 maart bij Somertijd, tussen 16.00 en 19.00 uur, mee met de Formule 1 Quiz door een sms te sturen met het juiste antwoord. Word jij teruggebeld om je antwoord in de uitzending te geven? Dan win je de dagprijs en maak je direct kans op de hoofdprijs!
erger dan het vertrek van Hamilton zelfquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:09 schreef Peterselieman het volgende:
pfoe, dat is een harde dreun voor McLaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |