quote:Op maandag 25 februari 2013 05:50 schreef Shreyas het volgende:
Wel jammer dat Jennifer Lawrence de Oscar won, vind ik niet verdiend. Liever Jessica Chastain of Naomi Watts.
Die is dan wel weer terechtquote:
Wat nou?quote:
Naomi Watts had net als Chastain een kutfilm om hun talenten in tentoon te stellen, dus ik ben het niet met je eens.quote:
Die zittten aan de Obama weedquote:Op maandag 25 februari 2013 05:54 schreef Danny het volgende:
ze kijken allemaal nogal debiel op de achtergrond...
Ik denk het wel: Argo heeft de afgelopen weken eigenlijk alles gewonnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 05:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zou Argo ook gewonnen hebben als Affleck niet was genegeerd?
Het gaat om meerdere aspecten. Gun-factor, momentum, en het moet een heel goede film zijn...quote:Op maandag 25 februari 2013 06:00 schreef Trebo het volgende:
Pff Argo, goede film wel hoor maar zeker niet de beste.
Ang Lee niet?quote:Op maandag 25 februari 2013 05:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen enkele serieuze verrassing dus.
Of nog erger: Driving Miss Daisyquote:Op maandag 25 februari 2013 06:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het gaat om meerdere aspecten. Gun-factor, momentum, en het moet een heel goede film zijn...
Hoewel... Chicago.... As good as it gets, Shakespeare in Love...
V.
Kristin Chenoweth...een grote ster op Broadway (oa Wicked).quote:Op maandag 25 februari 2013 06:02 schreef Verbal het volgende:
Ooo dat lelijke piepmokkel van de rode loper... wie is dat kreng?
V.
Toen wist ik zeker dat het Argo werd.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:03 schreef Zeitgeist het volgende:
hmmm... Argo was zeker goed maar had toch echt Lincoln verwacht. Helemaal toen Michelle Obama verscheen.
Ik had er 17 van de 24 goed... niet slecht.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:05 schreef Zeitgeist het volgende:
ach ik had Foreign Language film goedEn die was zeker ook verdiend.
Afgrijselijk hoe zij die interviews deed.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Kristin Chenoweth...een grote ster op Broadway (oa Wicked).
Nee; was gewoon 50/50 tegen Spielberg, misschien zelfs 51/49 voor Lee.quote:
ah, de wekker ging om 6:30quote:Op maandag 25 februari 2013 06:06 schreef Danny het volgende:
Nou, tot volgend jaar maar weer
Nu naar bed, want om 6:45 gaat de wekker weer
Games zijn geen kunst, aldus Ebert.quote:Op maandag 25 februari 2013 07:33 schreef Kyubey het volgende:
Waarom heeft Brave gewonnen? Dat was echt een kutfilm. Dan was Wreck-It-Ralph ofzo beter geweest.
das een goeie vraag eigenlijk, zijn games kunst?quote:Op maandag 25 februari 2013 09:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Games zijn geen kunst, aldus Ebert.
Ik heb er ook niks mee.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:10 schreef Trebo het volgende:
Ik heb niet zoveel met die awards in Hollywood. Ja, het moeten goede films zijn, maar in die films moet wel alles netjes binnen de lijntjes blijven.
Neem bijvoorbeeld The Wire, best serie ever, heeft nooit een Emmy gewonnen. Laat staan een ander prijsje. Misschien omdat het de harde waarheid is in grote Amerikaanse steden? Of omdat het woordje fuck er zo'n 100x per aflevering in voorkomt?
Ook bij de oscars draait het om politiek en ons-kent-ons.
ddl is geweldig in lincoln! hij draagt de film, elk moment dat ie aan t woord is hang ik aan zn lippenquote:Op maandag 25 februari 2013 10:21 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee.
De echt goede films winnen zelden Oscars, en voor acteurs geldt precies hetzelfde. Vaak worden awards uitgereikt voor werk dat in het verleden gedaan is. Het zou me niets verbazen als Christoph Walz zijn Oscar aan z'n rol in Inglorious Bastards heeft te danken. Mijn god, dat was pas acteren.
Ook een mooie: Daniel Day Lewis voor Lincoln. Daar was eerlijk gezegd weinig aparts of speciaals aan. Tommy Lee Jones steelt de show in Lincoln, maar Daniel Day Lewis loopt met de prijs weg.
Je voorbeeld van de Wire is een hele goede.
DDL is een erg goede acteur, maar in Lincoln deed hij weinig bijzonders. Ik heb 'm niks zien doen wat een beetje doorsnee acteur niet kan. Of het moet DDL zijn, want dat kan natuurlijk alleen DDL.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:12 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ddl is geweldig in lincoln! hij draagt de film, elk moment dat ie aan t woord is hang ik aan zn lippen
nee das juist zo goed aan hem in die rol, het komt allemaal zo natuurlijk en makkelijk over, niks bijzonders, terwijl t juist heel bijzonder is.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:20 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
DDL is een erg goede acteur, maar in Lincoln deed hij weinig bijzonders. Ik heb 'm niks zien doen wat een beetje doorsnee acteur niet kan. Of het moet DDL zijn, want dat kan natuurlijk alleen DDL.
De man heeft iemand tot in de perfectie tot leven gebracht, waarvan geen films zijn. Ga jij maar eens proberen iemand na te doen waarvan je niet kan zien hoe hij loopt, hoe hij praat hoe hij was. DDL heeft een bijna onmogelijke prestatie geleverd, door iemand waarvan we geen beeldmateriaal is tot leven te brengen.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:20 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
DDL is een erg goede acteur, maar in Lincoln deed hij weinig bijzonders. Ik heb 'm niks zien doen wat een beetje doorsnee acteur niet kan. Of het moet DDL zijn, want dat kan natuurlijk alleen DDL.
Ik heb die film niet gezien.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:34 schreef Daskaar het volgende:
maar vindt je dat jennifer lawrence verdiende te winnen? was haar prestatie uniek en alleen zo uit te voeren door haar?
Euh, wat zal ik er van zeggen? Als niemand weet hoe hij liep, hoe hij praatte of hoe hij was, dan heb je als acteur alle vrijheid. Dat maakt het een stuk gemakkelijker.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
De man heeft iemand tot in de perfectie tot leven gebracht, waarvan geen films zijn. Ga jij maar eens proberen iemand na te doen waarvan je niet kan zien hoe hij loopt, hoe hij praat hoe hij was. DDL heeft een bijna onmogelijke prestatie geleverd, door iemand waarvan we geen beeldmateriaal is tot leven te brengen.
Ik heb Lincoln nog niet gezien dus daar verder geen oordeel over, maar ik vind dit nogal een rare redenering. Want a) dan kun je iedereen die iemand van ruwweg pre-1880 speelde wel een Oscar geven, en b) als niemand weet hoe Lincoln praatte, liep en was, dan kon DDL het ook nooit fout doen, want niemand die kan zeggen "nee, kijk, het was eigenlijk zó!".quote:Op maandag 25 februari 2013 12:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
De man heeft iemand tot in de perfectie tot leven gebracht, waarvan geen films zijn. Ga jij maar eens proberen iemand na te doen waarvan je niet kan zien hoe hij loopt, hoe hij praat hoe hij was. DDL heeft een bijna onmogelijke prestatie geleverd, door iemand waarvan we geen beeldmateriaal is tot leven te brengen.
Ik had een week of wat geleden al gelezen dat KPN het niet zou uitzenden.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft KPN eigenlijk nog ingehaakt toen de daadwerkelijke show begon, of hebben ze de hele nacht gefaald?
Ik zeg niet dat niemand het wist, ik zeg dat het niet op beeld stond. Hij moet het doen met boeken en andere dingen uit de tijd van Lincoln met mensen die hem gekend hebben en hem beschreven hebben.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:59 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik heb Lincoln nog niet gezien dus daar verder geen oordeel over, maar ik vind dit nogal een rare redenering. Want a) dan kun je iedereen die iemand van ruwweg pre-1880 speelde wel een Oscar geven, en b) als niemand weet hoe Lincoln praatte, liep en was, dan kon DDL het ook nooit fout doen, want niemand die kan zeggen "nee, kijk, het was eigenlijk zó!".
De hele nacht gefaald. Ondanks de beloftes aan de telefoon.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft KPN eigenlijk nog ingehaakt toen de daadwerkelijke show begon, of hebben ze de hele nacht gefaald?
Jep. Als dat genoeg was, had Jessica Chastain dan ook juist moeten winnen voor best actress. (wat ik ook knapper vond in de zin dat ze als vrouw een mannenrol speelde). Heb toch het gevoel dat het beeld dat men bij een acteur heeft hier mee heeft gespeeld.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Erg knappe prestatie van DDL idd, maar die rol was vrij eendimensionaal. Het 'nadoen' was de enige uitdaging, iets wat hij wel in perfectie doet. Emotioneel had die rol alleen weinig diversiteit, diepgang of ontwikkeling.
Jazekerquote:Op maandag 25 februari 2013 12:34 schreef Daskaar het volgende:
maar vindt je dat jennifer lawrence verdiende te winnen?
Wederom: dat geldt voor bijna ieder figuur uit pakweg pre-1880, en van menig persoon was nog véél minder bekend, dus ik blijf het een raar argument vinden.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat niemand het wist, ik zeg dat het niet op beeld stond. Hij moet het doen met boeken en andere dingen uit de tijd van Lincoln met mensen die hem gekend hebben en hem beschreven hebben.
Ehm voor Inglorious Bastards heeft hij ook een oscar gekregen, dit was ze tweede.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:21 schreef Lyrebird het volgende:
De echt goede films winnen zelden Oscars, en voor acteurs geldt precies hetzelfde. Vaak worden awards uitgereikt voor werk dat in het verleden gedaan is. Het zou me niets verbazen als Christoph Walz zijn Oscar aan z'n rol in Inglorious Bastards heeft te danken. Mijn god, dat was pas acteren.
Ah, my bad, dat wist ik niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ehm voor Inglorious Bastards heeft hij ook een oscar gekregen, dit was ze tweede.
Waar haal je dat vandaan dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:47 schreef Stefan het volgende:
Maar Tarantino voor original screenplay, ik dacht dat dit een remake was
Dat is toch wel algemeen bekend.quote:The script is an original story written by Quentin Tarantino. However, Tarantino does seem to have been somewhat influenced by Django (1966), as he pays homage to it in several respects, such as featuring Franco Nero, star of the original movie, in a cameo as "Bar Patron", and using several pieces of music from Django.
quote:
Nouja mij ontgaan danquote:
Maar hij vond wel dat Wreck it moest winnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Games zijn geen kunst, aldus Ebert.
Zijn wel meer remakes die in niks lijken op t origineel natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:31 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie nog steeds weinig gelijkenis met Django Unchained
Die was ook beter dan dat saaie Bravequote:Op maandag 25 februari 2013 16:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar hij vond wel dat Wreck it moest winnen.
Nope, in beide gevallen zijn alleen de titels verwijzingen naar films waardoor QT zich heeft laten inspireren, maar niet meer dan dat.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zijn wel meer remakes die in niks lijken op t origineel natuurlijk.
Anyway, ik dacht dus dat t een remake was en was verbaasd'
Inglourius Basterds was wel een remake toch?
Ik vond Brave idd erg tegenvallen, beetje net zo nietszeggend als Brother Bear ooit.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die was ook beter dan dat saaie Brave
Grappig dat WIR juist erg pixar leek met het prachtige paperman voorafquote:Op maandag 25 februari 2013 16:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vond Brave idd erg tegenvallen, beetje net zo nietszeggend als Brother Bear ooit.
Haha wow.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:40 schreef Dagonet het volgende:
Django Unchained is ook geïnspireerd door oa Boss Nigger:
Blaxploitation, gotta love it.quote:
Avatar is zwaar overrated wat mij betreft, boxoffice zegt niet zoveel.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:43 schreef Stefan het volgende:
Ben blij dat Bigalow niks heeft gewonnen, The Hurt Locker won de onterechte award voor beste film sinds Driving Miss Daisy, dat Avatar niet won was een schande met een boxoffice van 2,9 miljard dollar
Beter maakt ze een vervolg op Point Break
Frankenweenie vond ik erg leuk tot ongeveer driekwart toen het omlaag denderde en de charme die het eerst had ver te zoeken was. Zonde.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:41 schreef Stefan het volgende:
Van de animated films vond ik Paranorman eigenlijk het beste. (eentje niet gezien)
Frankenweenie afgezet na 10 minuten en Brave in slaap gevallen
Kassuccessen zijn niet gelijk de beste films natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:43 schreef Stefan het volgende:
dat Avatar niet won was een schande met een boxoffice van 2,9 miljard dollar
Sla nou eens niet de hele tijd van die onzin uit.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zijn wel meer remakes die in niks lijken op t origineel natuurlijk.
Anyway, ik dacht dus dat t een remake was en was verbaasd'
Inglourius Basterds was wel een remake toch?
Ik wel, sue mequote:Op maandag 25 februari 2013 16:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Sla nou eens niet de hele tijd van die onzin uit.Het is toch bijna met 1 druk op de knop te vinden dat dat niet zo is? Niemand denkt dat ook verder, hoor.
Ja, is inderdaad vreemd bij bepaalde awards is ze ook wel genomineerd geweest als Lead maar bij de belangrijkstee allemaal supporting.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:11 schreef Stefan het volgende:
Even wat anders, hoe is de rol van Helen Hunt in The Sessions supporting? Is gewoon een leadrol
Heb je een link / video? Wanneer was dat met Joaquin? Ik moet de laatste 2 uur nog zien.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:27 schreef Stefan het volgende:
Zagen jullie trouwens hoe Jaquin Phoenix door de grond zakte toen zijn fragment voorbij kwam
Alsof ie doodging
Hollywood wordt vooral gerund door Joodse maatschappijen en producersquote:Op maandag 25 februari 2013 17:37 schreef spacechinees het volgende:
Dat stukje met Ted was wel grappig.
Is het in de realiteit echt zo? Dat als je niet Joods bent of niet de juiste 'Joodse contacten' hebt, je niet aan de bak komt of het heel erg moeilijk krijgt? Ik weet wel dat Warner Brothers destijds door Joodse immigranten (broers) is opgericht, die groep is er dus snel bij geweest.
Op t laatst toen de best actor werd uitgereiktquote:Op maandag 25 februari 2013 17:37 schreef spacechinees het volgende:
[..]
Heb je een link / video? Wanneer was dat met Joaquin? Ik moet de laatste 2 uur nog zien.
Mel Gibsonquote:Op maandag 25 februari 2013 17:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hollywood wordt vooral gerund door Joodse maatschappijen en producers
Je ziet dan ook zelden tot nooit Joodse badguys of antijoodse films vanuit Hollywood
Naast MGM oa
Weinstein
Spielberg (dreamworks)
Etc
Dat heeft ie volgens mij altijd, inclusief nee-geschudquote:Op maandag 25 februari 2013 17:27 schreef Stefan het volgende:
Zagen jullie trouwens hoe Jaquin Phoenix door de grond zakte toen zijn fragment voorbij kwam
Alsof ie doodging
Jennifer Lawrence.quote:
Ze is gewoon geweldig! Zeer verdiende oscar!quote:Op maandag 25 februari 2013 18:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence.. Ik vind haar zo leuk in interviews altijd. Neem alles tenminste niet zo serieus.
Geweldig hoe ze op die suffe vragen reageert..
Ben Stillerquote:Op maandag 25 februari 2013 18:00 schreef spacechinees het volgende:
Het zou je verbazen wie er allemaal Joods is, zou je niet verwachten (of wel).
O.a:
Natalie Portman
Scarlett Johansson
Mila Kunis
James Franco
Jake Gyllenhaal
Daniel Day-Lewis
Dustin Hoffman
Harrison Ford
Joseph Gordon-Levitt
Shia LaBeouf
Kate Hudson
Adrien Brody
Chris Pine
Jack Black
Daniel Radcliffe
Harvey Keitel
Elizabeth Banks
James Caan
Alan Arkin
Matthew Broderick
William Shatner
Jon Favreau
Corey Feldman
jaquote:Op maandag 25 februari 2013 18:29 schreef David Letterman het volgende:
Seriously?
Gaat het nu echt over de Joodse invloed in Hollywood?
Was een grap tijdens de Oscars (Ted) dus ontopicquote:Op maandag 25 februari 2013 18:29 schreef David Letterman het volgende:
Seriously?
Gaat het nu echt over de Joodse invloed in/op Hollywood?
Ik had t gevoel dat ie zich inhield maar je kan geen Ricky Gervaisgrappen maken natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Over MacFarlane zijn de meningen enigszins verdeeld
Die gaat regisseren binnen vijf jaar... Zo bijdehand, heel anders dan de meeste actrices op die leeftijdquote:Op maandag 25 februari 2013 18:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence.. Ik vind haar zo leuk in interviews altijd. Neem alles tenminste niet zo serieus.
Prima. Jij je zin en je feestje...quote:Op maandag 25 februari 2013 18:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Was een grap tijdens de Oscars (Ted) dus ontopic
Binnen drie jaar verwacht ik haar boobs wel in filmquote:Op maandag 25 februari 2013 18:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die gaat regisseren binnen vijf jaar... Zo bijdehand, heel anders dan de meeste actrices op die leeftijd
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
De verliezers waren ... Kristen Stewart (omdat ze zichzelf was) ...
gerespecteerd regisseur laat zich toch niet ben noemen?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:58 schreef Stefan het volgende:
Ik snapte de Benjamin Afleck grap niet
Heeft ie die dan? Hij zei dat t hard werken is maar dat is elk huwelijk toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:58 schreef Daskaar het volgende:
wat vonden we van afflecks huwelijksproblemen?
Dat was idd niet echt netjes. Bij de Bafta´s werd ze wel genoemd.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:08 schreef Stefan het volgende:
Vond t jammer dat Sylvia Krystel niet werd geeerd maar wel elke sounddesigner die niemand kent
Ze was toch echt wel beroemd destijds
Daar is ongetwijfeld iemand al mee bezig.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Stefan het volgende:
Nu is het wachten tot iemand een clip maakt met het Boobliedje en alle fragmenten eronder
Lo Imposible een kutfilm?quote:Op maandag 25 februari 2013 05:52 schreef HostiMeister het volgende:
Naomi Watts had net als Chastain een kutfilm om hun talenten in tentoon te stellen, dus ik ben het niet met je eens.
Jack blijft baas.quote:Op maandag 25 februari 2013 05:52 schreef Danny het volgende:
jack begint ook best wel oud te worden..
maar toch
Jij had haar en de film als favoriet voor de Oscar?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lo Imposible een kutfilm?
Ik vond het de meest indrukwekkende film van het jaar en Watts een dijk van rol spelen.
Als mijn eigen favorieten van de genomineerden van die categorieën, ja. Niet als wie ik dacht dat zouden gaan winnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:17 schreef David Letterman het volgende:
Jij had haar en de film als favoriet voor de Oscar?
Nee ok, snap het...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als mijn eigen favorieten van de genomineerden van die categorieën, ja. Niet als wie ik dacht dat zouden gaan winnen.
Donderdag in de bioscoopquote:Op maandag 25 februari 2013 15:56 schreef Stefan het volgende:
Raar dat SLP nog niet uit is, vorige maand wel voorpremieres in Pathe
Ze is ontzettend ontwapenend en nuchterquote:Op maandag 25 februari 2013 18:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij had een film die niet genomineerd was als favoriet van de genomineerdenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als mijn eigen favorieten van de genomineerden van die categorieën, ja. Niet als wie ik dacht dat zouden gaan winnen.
Was zeker een goede film, maar was zelf meer onder de indruk van Hunt in the Sessionsquote:Op maandag 25 februari 2013 21:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lo Imposible een kutfilm?
Ik vond het de meest indrukwekkende film van het jaar en Watts een dijk van rol spelen.
Alles wat Lindsay Lohan ook was tot 2006quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze is ontzettend ontwapenend en nuchter
En godzijdank ook nog een paar fatsoenlijke films, zoals de nieuwe David O. Russell.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alles wat Lindsay Lohan ook was tot 2006
Maar Lawrence blijft zeker nog wel hot, nog 3 Hungergame films en een paar X Men
Inderaad, als ze maar niet zoals Lohan wordt. Dom wicht.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar Lawrence blijft zeker nog wel hot, nog 3 Hungergame films en een paar X Men
Lohans was leuk in Mean Girls, Freaky Friday en Just My Luck. Daarna ging t mis. Herby niet gezien, vooral omdat de studio haar borsten digitaal liet verkleinenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Inderaad, als ze maar niet zoals Lohan wordt. Dom wicht.
Gelukkig heeft Lawrence's carriere zich heel anders ontwikkeld dan die van Lohan, die begon al op haar derde in commercials. Bovendien komt Lawrence uit conservatief Kentucky en hebben haar ouders blijkbaar nog wel wat te zeggen
Die shorts wil ik ook zeker downloadenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:24 schreef ThaTim het volgende:
Net Searching for Sugar Man gekeken. Gvd,wat is die mooi. Alhoewel ik de andere docu's nog niet gezien heb, weet ik nu al dat die Oscar terecht is.
True, true. Nee, dat vond ik de beste film dus en van de genomineerden voor beste actrice vond ik Naomi Watts dus de beste.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:57 schreef Kansenjongere het volgende:
Jij had een film die niet genomineerd was als favoriet van de genomineerden
Wat was dat voor een film uberhaubt, een timelapse van anderhalf uur?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:38 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Dit nummer stond trouwens tegenover Skyfall van Adele voor Best Original Song:
Ik had het nog nooit gehoord voordat ze de nominaties lieten zien voordat het bekend werd gemaakt maar in de 10 seconden dat dit nummer werd getoond overtuigde het me zo dat ik gelijk vond en hoopte dat het zou winnen. Adele won natuurlijk maar ergens toch onterecht...
Skyfall is wel een passend nummer, maar het is lelijk gezongen, klinkt gewoon vals voor mij.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:38 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[...]
Adele won natuurlijk maar ergens toch onterecht...
Geen idee! Ik had er nog nooit van gehoord totdat dat nummer langskwam bij Best Original Song en het greep me meteen.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat was dat voor een film uberhaubt, een timelapse van anderhalf uur?
"Follow National Geographic photographer James Balog across the Arctic as he deploys time-lapse cameras designed for one purpose: to capture a multi-year record of the world's changing glaciers"quote:Op maandag 25 februari 2013 22:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat was dat voor een film uberhaubt, een timelapse van anderhalf uur?
Mooi nummer maar idd live was t slechts okequote:Op maandag 25 februari 2013 22:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Skyfall is wel een passend nummer, maar het is lelijk gezongen, klinkt gewoon vals voor mij.
is dit waar?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lohans was leuk in Mean Girls, Freaky Friday en Just My Luck. Daarna ging t mis. Herby niet gezien, vooral omdat de studio haar borsten digitaal liet verkleinen
haha ja maar was zo'n raar moment..t waren de zenuwen vast, maar ik zat echt ff verbaasd te kijkenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heeft ie die dan? Hij zei dat t hard werken is maar dat is elk huwelijk toch?
Vond t wel mooi en open
Waarom zou ik dat verzinnenquote:
Daniel Day-Lewis en Jennifer Lawrence samen in een komedie: de method-actor tegen de improviserende flapuit. Gaat vast geweldig worden!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:31 schreef Stefan het volgende:
Maar terug naar vannacht, hoop dat DDL eens een komedy doet, zn timing is grappig en al die serieuze rollen weten we dat ie dat kan
???quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:49 schreef VeX- het volgende:
Zo zie je maar weer dat die Oscars niets voorstellen. Het gaat vooral om vriendjespolitiek en lobbyen.
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
https://www.google.nl/#hl(...)c1d&biw=1920&bih=947
Kortom; geruchten.quote:Asked directly if computer wizardry had been used to obscure cleavage or eliminate unwanted prurient implications, Robinson responds tersely.
"No."
verre van. Maar het kan dat je gewoon geen muzikaal gehoor hebt. Doe je niks aan.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:12 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, ik vind Skyfall ook op de radio niet mooi gezongen. Klinkt altijd vals voor mij.
Ik heb Lindsay Lohan nooit echt ontwapenend en nuchter gevonden. Ze had altijd al die bitch vibe over haar heen hangen, iets wat je bij Jennifer Lawrence niet hebt. Ze kunnen natuurlijk uiteindelijk allemaal ontsporen. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vreselijke versie; erg zwak.quote:
Voornamelijk van de geluidsmixer. Orkest staat veel te hard t.o.v. Adelequote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:12 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Vreselijke versie; erg zwak.
Ik had t gevoel met Les Mis One Day More dat op het eind dat er tien solo's door elkaar zingen dat de geluidsman alles op 1 hoop gooide. Bij de concerten is dit mooi maar nu maar een brij van geluidenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Voornamelijk van de geluidsmixer. Orkest staat veel te hard t.o.v. Adele
Bij de Bafta's had hij al genoeg veren in de kont van Affleck gestoken.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:22 schreef Stefan het volgende:
Vond t wel mooi dat Clooney zo relaxt erbij stond, de andere twee alle aandacht schonk
Bedoelde meer dat ie zelf geen extra aandacht vroegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Bij de Bafta's had hij al genoeg veren in de kont van Affleck gestoken.
Nja, waarschijnlijk was die ene gast de hoofdproducer en Affleck was ook nog regisseur. Hij was ook de minst belangrijke van de drie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ie zelf geen extra aandacht vroeg
Dat weten ze niet van te vorenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:14 schreef Stefan het volgende:
Ik vraag me trouwens af of als Zero Dark Thirty de beste film van het jaar was geweest Obama ook de prijs had uitgereikt
ws niet
Nee, hij en die andere gast waren de twee co-hoofdproducers hebbe ook al meer projecten samen gedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nja, waarschijnlijk was die ene gast de hoofdproducer en Affleck was ook nog regisseur. Hij was ook de minst belangrijke van de drie.
Ik hoorde dat Seth 5 maanden aan deze grappen heeft geschrevenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:10 schreef Dagonet het volgende:
Nou wat gedurfd.
Gedurfd zou zijn als men een keer grappig probeert te zijn zonder grof of beledigend uit de hoek te moeten komen.
Is moeilijk, tegenwoordig.
Tja, Seth Gaaikema werkte soms een jaar of langer aan een show, wil niet zeggen dat het dan meteen grappig is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Seth 5 maanden aan deze grappen heeft geschreven
Ik vond haar man helemaal niet lelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:45 schreef Stefan het volgende:
Overigens was hier de klacht dat Anne Hathaway zo'n lelijke man heeft, zelf is Anne ook niet een standaard mooie vrouw natuurlijk, ze een schoonheid maar niet uitgesproken knap.
Ik vond het allemaal maar erg mild, Chris Rock durfde Hollywood te schofferen, maar die mocht het jaar erop ook niet meer terugkomen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:45 schreef Stefan het volgende:
Het goede aan Seth vond ik dat ie Hollywood durfde te schofferen'
De meest rake zin was (vrij vertaald)
Er is in 2012 zoveel verdiend in de industrie dat de accountants overuren hebben moeten maken om te bewijzen dat ze geen winst hebben gedraaid
Nou, bij de vrouw van Quintin Tarantino vond ik het wel jammer dat ze heeft gekozen voor zo'n lelijke manquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:38 schreef VeX- het volgende:
Lekker belangrijk hoe die mensen eruit zien.
Is hij getrouwd?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, bij de vrouw van Quintin Tarantino vond ik het wel jammer dat ze heeft gekozen voor zo'n lelijke man
Ik heb zeker geen muzikaal gehoor, daar heb je gelijk in. Ik herken leuke deuntjes, mooie stemmen, of prettige muziek puur op gevoel. Maar Adele vind ik verschrikkelijk overrated. Gisteren stond het album 21 van haar op repeat op de plek waar ik werkte, dus ik heb het inmiddels genoeg gehoord voor de rest van m'n leven. Die lange halen en ronduit geschreeuw* van haar, doen me naar de uit-knop reiken. Helaas kon ik daar gisteren niet bij.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
verre van. Maar het kan dat je gewoon geen muzikaal gehoor hebt. Doe je niks aan.
quote:In October 2011, Adele was forced to cancel two tours because of a vocal-cord haemorrhage.
Beetje verveeld in bed liggen... Ik vond Trintignant vele malen beter spelen in Amour.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:45 schreef single_queen het volgende:
ugh, net Amour en Silver Linings Playbook gezien en teleurgesteld in de Oscar for Jennifer Lawrence. Ja, ze was goed (en is een beeldschone actrice waar ik hopelijk nog veel van ga zien)... maar ik vond Emmanuelle echt BRILJANT. :-(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |