quote:Op maandag 25 februari 2013 05:50 schreef Shreyas het volgende:
Wel jammer dat Jennifer Lawrence de Oscar won, vind ik niet verdiend. Liever Jessica Chastain of Naomi Watts.
Die is dan wel weer terechtquote:
Wat nou?quote:
Naomi Watts had net als Chastain een kutfilm om hun talenten in tentoon te stellen, dus ik ben het niet met je eens.quote:
Die zittten aan de Obama weedquote:Op maandag 25 februari 2013 05:54 schreef Danny het volgende:
ze kijken allemaal nogal debiel op de achtergrond...
Ik denk het wel: Argo heeft de afgelopen weken eigenlijk alles gewonnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 05:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zou Argo ook gewonnen hebben als Affleck niet was genegeerd?
Het gaat om meerdere aspecten. Gun-factor, momentum, en het moet een heel goede film zijn...quote:Op maandag 25 februari 2013 06:00 schreef Trebo het volgende:
Pff Argo, goede film wel hoor maar zeker niet de beste.
Ang Lee niet?quote:Op maandag 25 februari 2013 05:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen enkele serieuze verrassing dus.
Of nog erger: Driving Miss Daisyquote:Op maandag 25 februari 2013 06:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het gaat om meerdere aspecten. Gun-factor, momentum, en het moet een heel goede film zijn...
Hoewel... Chicago.... As good as it gets, Shakespeare in Love...
V.
Kristin Chenoweth...een grote ster op Broadway (oa Wicked).quote:Op maandag 25 februari 2013 06:02 schreef Verbal het volgende:
Ooo dat lelijke piepmokkel van de rode loper... wie is dat kreng?
V.
Toen wist ik zeker dat het Argo werd.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:03 schreef Zeitgeist het volgende:
hmmm... Argo was zeker goed maar had toch echt Lincoln verwacht. Helemaal toen Michelle Obama verscheen.
Ik had er 17 van de 24 goed... niet slecht.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:05 schreef Zeitgeist het volgende:
ach ik had Foreign Language film goedEn die was zeker ook verdiend.
Afgrijselijk hoe zij die interviews deed.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Kristin Chenoweth...een grote ster op Broadway (oa Wicked).
Nee; was gewoon 50/50 tegen Spielberg, misschien zelfs 51/49 voor Lee.quote:
ah, de wekker ging om 6:30quote:Op maandag 25 februari 2013 06:06 schreef Danny het volgende:
Nou, tot volgend jaar maar weer
Nu naar bed, want om 6:45 gaat de wekker weer
Games zijn geen kunst, aldus Ebert.quote:Op maandag 25 februari 2013 07:33 schreef Kyubey het volgende:
Waarom heeft Brave gewonnen? Dat was echt een kutfilm. Dan was Wreck-It-Ralph ofzo beter geweest.
das een goeie vraag eigenlijk, zijn games kunst?quote:Op maandag 25 februari 2013 09:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Games zijn geen kunst, aldus Ebert.
Ik heb er ook niks mee.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:10 schreef Trebo het volgende:
Ik heb niet zoveel met die awards in Hollywood. Ja, het moeten goede films zijn, maar in die films moet wel alles netjes binnen de lijntjes blijven.
Neem bijvoorbeeld The Wire, best serie ever, heeft nooit een Emmy gewonnen. Laat staan een ander prijsje. Misschien omdat het de harde waarheid is in grote Amerikaanse steden? Of omdat het woordje fuck er zo'n 100x per aflevering in voorkomt?
Ook bij de oscars draait het om politiek en ons-kent-ons.
ddl is geweldig in lincoln! hij draagt de film, elk moment dat ie aan t woord is hang ik aan zn lippenquote:Op maandag 25 februari 2013 10:21 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee.
De echt goede films winnen zelden Oscars, en voor acteurs geldt precies hetzelfde. Vaak worden awards uitgereikt voor werk dat in het verleden gedaan is. Het zou me niets verbazen als Christoph Walz zijn Oscar aan z'n rol in Inglorious Bastards heeft te danken. Mijn god, dat was pas acteren.
Ook een mooie: Daniel Day Lewis voor Lincoln. Daar was eerlijk gezegd weinig aparts of speciaals aan. Tommy Lee Jones steelt de show in Lincoln, maar Daniel Day Lewis loopt met de prijs weg.
Je voorbeeld van de Wire is een hele goede.
DDL is een erg goede acteur, maar in Lincoln deed hij weinig bijzonders. Ik heb 'm niks zien doen wat een beetje doorsnee acteur niet kan. Of het moet DDL zijn, want dat kan natuurlijk alleen DDL.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:12 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ddl is geweldig in lincoln! hij draagt de film, elk moment dat ie aan t woord is hang ik aan zn lippen
nee das juist zo goed aan hem in die rol, het komt allemaal zo natuurlijk en makkelijk over, niks bijzonders, terwijl t juist heel bijzonder is.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:20 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
DDL is een erg goede acteur, maar in Lincoln deed hij weinig bijzonders. Ik heb 'm niks zien doen wat een beetje doorsnee acteur niet kan. Of het moet DDL zijn, want dat kan natuurlijk alleen DDL.
De man heeft iemand tot in de perfectie tot leven gebracht, waarvan geen films zijn. Ga jij maar eens proberen iemand na te doen waarvan je niet kan zien hoe hij loopt, hoe hij praat hoe hij was. DDL heeft een bijna onmogelijke prestatie geleverd, door iemand waarvan we geen beeldmateriaal is tot leven te brengen.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:20 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
DDL is een erg goede acteur, maar in Lincoln deed hij weinig bijzonders. Ik heb 'm niks zien doen wat een beetje doorsnee acteur niet kan. Of het moet DDL zijn, want dat kan natuurlijk alleen DDL.
Ik heb die film niet gezien.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:34 schreef Daskaar het volgende:
maar vindt je dat jennifer lawrence verdiende te winnen? was haar prestatie uniek en alleen zo uit te voeren door haar?
Euh, wat zal ik er van zeggen? Als niemand weet hoe hij liep, hoe hij praatte of hoe hij was, dan heb je als acteur alle vrijheid. Dat maakt het een stuk gemakkelijker.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
De man heeft iemand tot in de perfectie tot leven gebracht, waarvan geen films zijn. Ga jij maar eens proberen iemand na te doen waarvan je niet kan zien hoe hij loopt, hoe hij praat hoe hij was. DDL heeft een bijna onmogelijke prestatie geleverd, door iemand waarvan we geen beeldmateriaal is tot leven te brengen.
Ik heb Lincoln nog niet gezien dus daar verder geen oordeel over, maar ik vind dit nogal een rare redenering. Want a) dan kun je iedereen die iemand van ruwweg pre-1880 speelde wel een Oscar geven, en b) als niemand weet hoe Lincoln praatte, liep en was, dan kon DDL het ook nooit fout doen, want niemand die kan zeggen "nee, kijk, het was eigenlijk zó!".quote:Op maandag 25 februari 2013 12:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
De man heeft iemand tot in de perfectie tot leven gebracht, waarvan geen films zijn. Ga jij maar eens proberen iemand na te doen waarvan je niet kan zien hoe hij loopt, hoe hij praat hoe hij was. DDL heeft een bijna onmogelijke prestatie geleverd, door iemand waarvan we geen beeldmateriaal is tot leven te brengen.
Ik had een week of wat geleden al gelezen dat KPN het niet zou uitzenden.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft KPN eigenlijk nog ingehaakt toen de daadwerkelijke show begon, of hebben ze de hele nacht gefaald?
Ik zeg niet dat niemand het wist, ik zeg dat het niet op beeld stond. Hij moet het doen met boeken en andere dingen uit de tijd van Lincoln met mensen die hem gekend hebben en hem beschreven hebben.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:59 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik heb Lincoln nog niet gezien dus daar verder geen oordeel over, maar ik vind dit nogal een rare redenering. Want a) dan kun je iedereen die iemand van ruwweg pre-1880 speelde wel een Oscar geven, en b) als niemand weet hoe Lincoln praatte, liep en was, dan kon DDL het ook nooit fout doen, want niemand die kan zeggen "nee, kijk, het was eigenlijk zó!".
De hele nacht gefaald. Ondanks de beloftes aan de telefoon.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft KPN eigenlijk nog ingehaakt toen de daadwerkelijke show begon, of hebben ze de hele nacht gefaald?
Jep. Als dat genoeg was, had Jessica Chastain dan ook juist moeten winnen voor best actress. (wat ik ook knapper vond in de zin dat ze als vrouw een mannenrol speelde). Heb toch het gevoel dat het beeld dat men bij een acteur heeft hier mee heeft gespeeld.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Erg knappe prestatie van DDL idd, maar die rol was vrij eendimensionaal. Het 'nadoen' was de enige uitdaging, iets wat hij wel in perfectie doet. Emotioneel had die rol alleen weinig diversiteit, diepgang of ontwikkeling.
Jazekerquote:Op maandag 25 februari 2013 12:34 schreef Daskaar het volgende:
maar vindt je dat jennifer lawrence verdiende te winnen?
Wederom: dat geldt voor bijna ieder figuur uit pakweg pre-1880, en van menig persoon was nog véél minder bekend, dus ik blijf het een raar argument vinden.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat niemand het wist, ik zeg dat het niet op beeld stond. Hij moet het doen met boeken en andere dingen uit de tijd van Lincoln met mensen die hem gekend hebben en hem beschreven hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |