quote:Op maandag 25 februari 2013 05:50 schreef Shreyas het volgende:
Wel jammer dat Jennifer Lawrence de Oscar won, vind ik niet verdiend. Liever Jessica Chastain of Naomi Watts.
Die is dan wel weer terechtquote:
Wat nou?quote:
Naomi Watts had net als Chastain een kutfilm om hun talenten in tentoon te stellen, dus ik ben het niet met je eens.quote:
Die zittten aan de Obama weedquote:Op maandag 25 februari 2013 05:54 schreef Danny het volgende:
ze kijken allemaal nogal debiel op de achtergrond...
Ik denk het wel: Argo heeft de afgelopen weken eigenlijk alles gewonnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 05:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zou Argo ook gewonnen hebben als Affleck niet was genegeerd?
Het gaat om meerdere aspecten. Gun-factor, momentum, en het moet een heel goede film zijn...quote:Op maandag 25 februari 2013 06:00 schreef Trebo het volgende:
Pff Argo, goede film wel hoor maar zeker niet de beste.
Ang Lee niet?quote:Op maandag 25 februari 2013 05:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen enkele serieuze verrassing dus.
Of nog erger: Driving Miss Daisyquote:Op maandag 25 februari 2013 06:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het gaat om meerdere aspecten. Gun-factor, momentum, en het moet een heel goede film zijn...
Hoewel... Chicago.... As good as it gets, Shakespeare in Love...
V.
Kristin Chenoweth...een grote ster op Broadway (oa Wicked).quote:Op maandag 25 februari 2013 06:02 schreef Verbal het volgende:
Ooo dat lelijke piepmokkel van de rode loper... wie is dat kreng?
V.
Toen wist ik zeker dat het Argo werd.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:03 schreef Zeitgeist het volgende:
hmmm... Argo was zeker goed maar had toch echt Lincoln verwacht. Helemaal toen Michelle Obama verscheen.
Ik had er 17 van de 24 goed... niet slecht.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:05 schreef Zeitgeist het volgende:
ach ik had Foreign Language film goedEn die was zeker ook verdiend.
Afgrijselijk hoe zij die interviews deed.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Kristin Chenoweth...een grote ster op Broadway (oa Wicked).
Nee; was gewoon 50/50 tegen Spielberg, misschien zelfs 51/49 voor Lee.quote:
ah, de wekker ging om 6:30quote:Op maandag 25 februari 2013 06:06 schreef Danny het volgende:
Nou, tot volgend jaar maar weer
Nu naar bed, want om 6:45 gaat de wekker weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |