Haha wow.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:40 schreef Dagonet het volgende:
Django Unchained is ook geïnspireerd door oa Boss Nigger:
Blaxploitation, gotta love it.quote:
Avatar is zwaar overrated wat mij betreft, boxoffice zegt niet zoveel.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:43 schreef Stefan het volgende:
Ben blij dat Bigalow niks heeft gewonnen, The Hurt Locker won de onterechte award voor beste film sinds Driving Miss Daisy, dat Avatar niet won was een schande met een boxoffice van 2,9 miljard dollar
Beter maakt ze een vervolg op Point Break
Frankenweenie vond ik erg leuk tot ongeveer driekwart toen het omlaag denderde en de charme die het eerst had ver te zoeken was. Zonde.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:41 schreef Stefan het volgende:
Van de animated films vond ik Paranorman eigenlijk het beste. (eentje niet gezien)
Frankenweenie afgezet na 10 minuten en Brave in slaap gevallen
Kassuccessen zijn niet gelijk de beste films natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:43 schreef Stefan het volgende:
dat Avatar niet won was een schande met een boxoffice van 2,9 miljard dollar
Sla nou eens niet de hele tijd van die onzin uit.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zijn wel meer remakes die in niks lijken op t origineel natuurlijk.
Anyway, ik dacht dus dat t een remake was en was verbaasd'
Inglourius Basterds was wel een remake toch?
Ik wel, sue mequote:Op maandag 25 februari 2013 16:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Sla nou eens niet de hele tijd van die onzin uit.Het is toch bijna met 1 druk op de knop te vinden dat dat niet zo is? Niemand denkt dat ook verder, hoor.
Ja, is inderdaad vreemd bij bepaalde awards is ze ook wel genomineerd geweest als Lead maar bij de belangrijkstee allemaal supporting.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:11 schreef Stefan het volgende:
Even wat anders, hoe is de rol van Helen Hunt in The Sessions supporting? Is gewoon een leadrol
Heb je een link / video? Wanneer was dat met Joaquin? Ik moet de laatste 2 uur nog zien.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:27 schreef Stefan het volgende:
Zagen jullie trouwens hoe Jaquin Phoenix door de grond zakte toen zijn fragment voorbij kwam
Alsof ie doodging
Hollywood wordt vooral gerund door Joodse maatschappijen en producersquote:Op maandag 25 februari 2013 17:37 schreef spacechinees het volgende:
Dat stukje met Ted was wel grappig.
Is het in de realiteit echt zo? Dat als je niet Joods bent of niet de juiste 'Joodse contacten' hebt, je niet aan de bak komt of het heel erg moeilijk krijgt? Ik weet wel dat Warner Brothers destijds door Joodse immigranten (broers) is opgericht, die groep is er dus snel bij geweest.
Op t laatst toen de best actor werd uitgereiktquote:Op maandag 25 februari 2013 17:37 schreef spacechinees het volgende:
[..]
Heb je een link / video? Wanneer was dat met Joaquin? Ik moet de laatste 2 uur nog zien.
Mel Gibsonquote:Op maandag 25 februari 2013 17:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hollywood wordt vooral gerund door Joodse maatschappijen en producers
Je ziet dan ook zelden tot nooit Joodse badguys of antijoodse films vanuit Hollywood
Naast MGM oa
Weinstein
Spielberg (dreamworks)
Etc
Dat heeft ie volgens mij altijd, inclusief nee-geschudquote:Op maandag 25 februari 2013 17:27 schreef Stefan het volgende:
Zagen jullie trouwens hoe Jaquin Phoenix door de grond zakte toen zijn fragment voorbij kwam
Alsof ie doodging
Jennifer Lawrence.quote:
Ze is gewoon geweldig! Zeer verdiende oscar!quote:Op maandag 25 februari 2013 18:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence.. Ik vind haar zo leuk in interviews altijd. Neem alles tenminste niet zo serieus.
Geweldig hoe ze op die suffe vragen reageert..
Ben Stillerquote:Op maandag 25 februari 2013 18:00 schreef spacechinees het volgende:
Het zou je verbazen wie er allemaal Joods is, zou je niet verwachten (of wel).
O.a:
Natalie Portman
Scarlett Johansson
Mila Kunis
James Franco
Jake Gyllenhaal
Daniel Day-Lewis
Dustin Hoffman
Harrison Ford
Joseph Gordon-Levitt
Shia LaBeouf
Kate Hudson
Adrien Brody
Chris Pine
Jack Black
Daniel Radcliffe
Harvey Keitel
Elizabeth Banks
James Caan
Alan Arkin
Matthew Broderick
William Shatner
Jon Favreau
Corey Feldman
jaquote:Op maandag 25 februari 2013 18:29 schreef David Letterman het volgende:
Seriously?
Gaat het nu echt over de Joodse invloed in Hollywood?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |