Ehm voor Inglorious Bastards heeft hij ook een oscar gekregen, dit was ze tweede.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:21 schreef Lyrebird het volgende:
De echt goede films winnen zelden Oscars, en voor acteurs geldt precies hetzelfde. Vaak worden awards uitgereikt voor werk dat in het verleden gedaan is. Het zou me niets verbazen als Christoph Walz zijn Oscar aan z'n rol in Inglorious Bastards heeft te danken. Mijn god, dat was pas acteren.
Ah, my bad, dat wist ik niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ehm voor Inglorious Bastards heeft hij ook een oscar gekregen, dit was ze tweede.
Waar haal je dat vandaan dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:47 schreef Stefan het volgende:
Maar Tarantino voor original screenplay, ik dacht dat dit een remake was
Dat is toch wel algemeen bekend.quote:The script is an original story written by Quentin Tarantino. However, Tarantino does seem to have been somewhat influenced by Django (1966), as he pays homage to it in several respects, such as featuring Franco Nero, star of the original movie, in a cameo as "Bar Patron", and using several pieces of music from Django.
quote:
Nouja mij ontgaan danquote:
Maar hij vond wel dat Wreck it moest winnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Games zijn geen kunst, aldus Ebert.
Zijn wel meer remakes die in niks lijken op t origineel natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:31 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie nog steeds weinig gelijkenis met Django Unchained
Die was ook beter dan dat saaie Bravequote:Op maandag 25 februari 2013 16:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar hij vond wel dat Wreck it moest winnen.
Nope, in beide gevallen zijn alleen de titels verwijzingen naar films waardoor QT zich heeft laten inspireren, maar niet meer dan dat.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zijn wel meer remakes die in niks lijken op t origineel natuurlijk.
Anyway, ik dacht dus dat t een remake was en was verbaasd'
Inglourius Basterds was wel een remake toch?
Ik vond Brave idd erg tegenvallen, beetje net zo nietszeggend als Brother Bear ooit.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die was ook beter dan dat saaie Brave
Grappig dat WIR juist erg pixar leek met het prachtige paperman voorafquote:Op maandag 25 februari 2013 16:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vond Brave idd erg tegenvallen, beetje net zo nietszeggend als Brother Bear ooit.
Haha wow.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:40 schreef Dagonet het volgende:
Django Unchained is ook geïnspireerd door oa Boss Nigger:
Blaxploitation, gotta love it.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |