Daniel Day-Lewis en Jennifer Lawrence samen in een komedie: de method-actor tegen de improviserende flapuit. Gaat vast geweldig worden!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:31 schreef Stefan het volgende:
Maar terug naar vannacht, hoop dat DDL eens een komedy doet, zn timing is grappig en al die serieuze rollen weten we dat ie dat kan
???quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:49 schreef VeX- het volgende:
Zo zie je maar weer dat die Oscars niets voorstellen. Het gaat vooral om vriendjespolitiek en lobbyen.
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
https://www.google.nl/#hl(...)c1d&biw=1920&bih=947
Kortom; geruchten.quote:Asked directly if computer wizardry had been used to obscure cleavage or eliminate unwanted prurient implications, Robinson responds tersely.
"No."
verre van. Maar het kan dat je gewoon geen muzikaal gehoor hebt. Doe je niks aan.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:12 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, ik vind Skyfall ook op de radio niet mooi gezongen. Klinkt altijd vals voor mij.
Ik heb Lindsay Lohan nooit echt ontwapenend en nuchter gevonden. Ze had altijd al die bitch vibe over haar heen hangen, iets wat je bij Jennifer Lawrence niet hebt. Ze kunnen natuurlijk uiteindelijk allemaal ontsporen. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alles wat Lindsay Lohan ook was tot 2006
Maar Lawrence blijft zeker nog wel hot, nog 3 Hungergame films en een paar X Men
Vreselijke versie; erg zwak.quote:
Voornamelijk van de geluidsmixer. Orkest staat veel te hard t.o.v. Adelequote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:12 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Vreselijke versie; erg zwak.
Ik had t gevoel met Les Mis One Day More dat op het eind dat er tien solo's door elkaar zingen dat de geluidsman alles op 1 hoop gooide. Bij de concerten is dit mooi maar nu maar een brij van geluidenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Voornamelijk van de geluidsmixer. Orkest staat veel te hard t.o.v. Adele
Bij de Bafta's had hij al genoeg veren in de kont van Affleck gestoken.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:22 schreef Stefan het volgende:
Vond t wel mooi dat Clooney zo relaxt erbij stond, de andere twee alle aandacht schonk
Bedoelde meer dat ie zelf geen extra aandacht vroegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Bij de Bafta's had hij al genoeg veren in de kont van Affleck gestoken.
Nja, waarschijnlijk was die ene gast de hoofdproducer en Affleck was ook nog regisseur. Hij was ook de minst belangrijke van de drie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ie zelf geen extra aandacht vroeg
Dat weten ze niet van te vorenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:14 schreef Stefan het volgende:
Ik vraag me trouwens af of als Zero Dark Thirty de beste film van het jaar was geweest Obama ook de prijs had uitgereikt
ws niet
Nee, hij en die andere gast waren de twee co-hoofdproducers hebbe ook al meer projecten samen gedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nja, waarschijnlijk was die ene gast de hoofdproducer en Affleck was ook nog regisseur. Hij was ook de minst belangrijke van de drie.
Ik hoorde dat Seth 5 maanden aan deze grappen heeft geschrevenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:10 schreef Dagonet het volgende:
Nou wat gedurfd.
Gedurfd zou zijn als men een keer grappig probeert te zijn zonder grof of beledigend uit de hoek te moeten komen.
Is moeilijk, tegenwoordig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |