Was een grap tijdens de Oscars (Ted) dus ontopicquote:Op maandag 25 februari 2013 18:29 schreef David Letterman het volgende:
Seriously?
Gaat het nu echt over de Joodse invloed in/op Hollywood?
Ik had t gevoel dat ie zich inhield maar je kan geen Ricky Gervaisgrappen maken natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Over MacFarlane zijn de meningen enigszins verdeeld
Die gaat regisseren binnen vijf jaar... Zo bijdehand, heel anders dan de meeste actrices op die leeftijdquote:Op maandag 25 februari 2013 18:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence.. Ik vind haar zo leuk in interviews altijd. Neem alles tenminste niet zo serieus.
Geweldig hoe ze op die suffe vragen reageert..
Prima. Jij je zin en je feestje...quote:Op maandag 25 februari 2013 18:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Was een grap tijdens de Oscars (Ted) dus ontopic
Binnen drie jaar verwacht ik haar boobs wel in filmquote:Op maandag 25 februari 2013 18:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die gaat regisseren binnen vijf jaar... Zo bijdehand, heel anders dan de meeste actrices op die leeftijd
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
De verliezers waren ... Kristen Stewart (omdat ze zichzelf was) ...
gerespecteerd regisseur laat zich toch niet ben noemen?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:58 schreef Stefan het volgende:
Ik snapte de Benjamin Afleck grap niet
Heeft ie die dan? Hij zei dat t hard werken is maar dat is elk huwelijk toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:58 schreef Daskaar het volgende:
wat vonden we van afflecks huwelijksproblemen?
Dat was idd niet echt netjes. Bij de Bafta´s werd ze wel genoemd.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:08 schreef Stefan het volgende:
Vond t jammer dat Sylvia Krystel niet werd geeerd maar wel elke sounddesigner die niemand kent
Ze was toch echt wel beroemd destijds
Daar is ongetwijfeld iemand al mee bezig.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Stefan het volgende:
Nu is het wachten tot iemand een clip maakt met het Boobliedje en alle fragmenten eronder
Lo Imposible een kutfilm?quote:Op maandag 25 februari 2013 05:52 schreef HostiMeister het volgende:
Naomi Watts had net als Chastain een kutfilm om hun talenten in tentoon te stellen, dus ik ben het niet met je eens.
Jack blijft baas.quote:Op maandag 25 februari 2013 05:52 schreef Danny het volgende:
jack begint ook best wel oud te worden..
maar toch
Jij had haar en de film als favoriet voor de Oscar?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lo Imposible een kutfilm?
Ik vond het de meest indrukwekkende film van het jaar en Watts een dijk van rol spelen.
Als mijn eigen favorieten van de genomineerden van die categorieën, ja. Niet als wie ik dacht dat zouden gaan winnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:17 schreef David Letterman het volgende:
Jij had haar en de film als favoriet voor de Oscar?
Nee ok, snap het...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als mijn eigen favorieten van de genomineerden van die categorieën, ja. Niet als wie ik dacht dat zouden gaan winnen.
Donderdag in de bioscoopquote:Op maandag 25 februari 2013 15:56 schreef Stefan het volgende:
Raar dat SLP nog niet uit is, vorige maand wel voorpremieres in Pathe
Ze is ontzettend ontwapenend en nuchterquote:Op maandag 25 februari 2013 18:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence.. Ik vind haar zo leuk in interviews altijd. Neem alles tenminste niet zo serieus.
Geweldig hoe ze op die suffe vragen reageert..
Jij had een film die niet genomineerd was als favoriet van de genomineerdenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als mijn eigen favorieten van de genomineerden van die categorieën, ja. Niet als wie ik dacht dat zouden gaan winnen.
Was zeker een goede film, maar was zelf meer onder de indruk van Hunt in the Sessionsquote:Op maandag 25 februari 2013 21:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lo Imposible een kutfilm?
Ik vond het de meest indrukwekkende film van het jaar en Watts een dijk van rol spelen.
Alles wat Lindsay Lohan ook was tot 2006quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze is ontzettend ontwapenend en nuchter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |