Kijk daar heb je het al. Gewoon ook nog ff huilen naar de maan. Je weet maar nooit. En eenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:29 schreef pessie het volgende: [..] Mn vorige kwam 2 dagen na volle maan
Edit, even opgezocht: 1 dag na volle maan
![]()
Fijn dat je goed geholpen bent en dat er een hoop is opgeruimd.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:52 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik vond de extra hulp wel even makkelijk van de week
teras is nu gewoon echt leeg
Ook gewoon oude spullen en echt handel weggebracht alleen maar om meer ruimte te krijgen
Ook de aanpassing voor de plekken waar de huisdieren zijn is gewoon in de vorm van zo,n luchtverfrisser automaat.
Dingen gaan elke 36 minuten een pufje frisse lucht geven
Aanschaf is 5 euro per ding inc een navulling van 1,35 die ong 2 maanden meee gaat.
Maar werkt goed in de hal en gang
en een bord met een schema er op zodat we gewoon het huishouden bijhouden zijn hun ook tevreden
nu nog 3 kastjes onder het aanrecht zien te krijgen dan is het helemaal af
Muhahaha!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, ik krijg juist het tegenovergestelde danic, ik lig soms heel smerig te kwijlen als ik slaap![]()
Oh en die dromen.... ja heel af en toe heb ik ze ook; dat heeft onder andere een avontuurtje met Obama opgeleverd![]()
![]()
Ah ok, duidelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Hebben we puur gedaan om geen gezeur te krijgen over de beesten en dat we gewoon goed bezig zijn met schoonhouden enz Ipv dat ze telkens overal om zeuren.
Gewoon dat we alles goed op de rails hebben aangezien we al geen kans krijgen
Nou dat klinkt dan prima toch.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:11 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze worden hier wel uitgelaten ,maar ze kunnen naar buiten waneer ze maar willen.
Kattenbakken en terras worden iedere dag gedaan hier
We hebben 2 kleine hondjes en 4 katten waarvan ze meestal buiten zijn en alleen s,avonds en s,ochtends even in de woonkamer
Neuh, out in the open op een soort tuinfeest @ the White Housequote:Op zondag 24 februari 2013 14:03 schreef Gulara het volgende:
[..]
Muhahaha!Geil!
Wel in de Air Force One hoop ik!
Ik zie het helemaal voor me. Van die witte partytenten, maar dan smaakvol met linten en zo. Michelle in een prachtig jurkje. Alle genodigden met een hapje en een drankje. Strijkkwartetje op de patio. En dat jij en Barack dan al doggystylend door de coniferen komen vallen!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neuh, out in the open op een soort tuinfeest @ the White House![]()
![]()
Ik ben ook redelijk uitgeblust, maar slapen lukt niet echt. Geniet er nog even van.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:44 schreef Fieder het volgende:
Dat van die droge mond herken ikkan al de hele zwangerschap neit door mn neus ademen. Als ik door mn neus uitadem maak ik n heel raar knorgeluid. De rare dromen waren vooral de eerste weken hier.
Is het normaal dat ik zo moe ben?
Ik slaap al de hele week 's middags een paar uur. Als ik niet ga liggen sukkel ik gewoon op de bank in slaap. 's Nachts slaap ik gewoon prima, kom niks tekort. Heb ook geen drukke dagen, doe bijna niks.
Oh en go volle maan
Haha, nou lb, jij kunt wel fantastisch dromen als ik gulara mag geloven!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:53 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me. Van die witte partytenten, maar dan smaakvol met linten en zo. Michelle in een prachtig jurkje. Alle genodigden met een hapje en een drankje. Strijkkwartetje op de patio. En dat jij en Barack dan al doggystylend door de coniferen komen vallen!
Herinner me hier niet aanquote:Op zondag 24 februari 2013 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, ik krijg juist het tegenovergestelde danic, ik lig soms heel smerig te kwijlen als ik slaap![]()
Oh en die dromen.... ja heel af en toe heb ik ze ook; dat heeft onder andere een avontuurtje met Obama opgeleverd![]()
![]()
Wel goed dat je zelfs in je droom volhield dat er niks was gebeurd, zou ik ook doen bij zo'z'n gruwelijke beschuldiging. *ril*quote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Herinner me hier niet aanIk heb over Balkenende gedroomd.... (zn vrouw was jaloers, maar ik hield vol dat er niets gebeurd was, maar volgens mij wilde hij mij, ik weet het zeker!)
Ow en over Hugh Jackman
En wb droge mond en middagdutjes: check! Middagdutjes heb ik alleen niet nodig als ik snachts +10 uur slaap![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Gulara het volgende:
[..]
Maar dan nog. Als ik Obama en Balkenende voor me heb staan, dan is de keuze heel makkelijk.
Oh ja, ik had het over JP, niet Hughquote:Op zondag 24 februari 2013 15:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik neem aan dat je commentaar niet over Hugh gaat LB, anders![]()
OMG Asfalt, wat moet je met zo veel huisdieren als je zo weinig geld hebt?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:11 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze worden hier wel uitgelaten ,maar ze kunnen naar buiten waneer ze maar willen.
Kattenbakken en terras worden iedere dag gedaan hier
We hebben 2 kleine hondjes en 4 katten waarvan ze meestal buiten zijn en alleen s,avonds en s,ochtends even in de woonkamer
jep dank jequote:Op zondag 24 februari 2013 13:39 schreef pessie het volgende:
Frezan is je ud goed in de op? Verder nog aanpassingen?
Vandaag niet nee, kijken hoe het morgen gaatquote:Op zondag 24 februari 2013 19:01 schreef frezan het volgende:
[..]
jep dank je
En wat fijn dat je het overtijd zijn je vandaag niet zo zwaar valt.
Pluk deze dag en geniet er nog even vanquote:Op zondag 24 februari 2013 19:40 schreef pessie het volgende:
[..]
Vandaag niet nee, kijken hoe het morgen gaat.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef Fieder het volgende:
Morgen hebben we allang gebaard! Die volle maan gaat gewoon zn werk doen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:50 schreef Kyara het volgende:
Ik had bij M. ook een heleboel vragen opgeschreven voor de afspraak met de gyn. Die afspraak is uiteindelijk afgezegd omdat ik lag te bevallen.... who knows....
Hier niet. Dus ik laat het aan jullie over.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef Fieder het volgende:
Morgen hebben we allang gebaard! Die volle maan gaat gewoon zn werk doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo! en dan wordt het nu tijd voor wat verse baby's!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag wel weer de hele dag alleen in de winkel, dan zal ik wel écht voelen hoe mijn lichaam ervoor staat!
Oh haha hier is gisteren heel veel gevallen.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:49 schreef pessie het volgende:
Als ik sneeuw wil moet ik goed zoeken. Hier ligt helemaal niets!
Suiker welkom terug!
Even in een spoiler en dan weer genoeg psychpraat want ik trek het meteen weer off topic hierquote:Op maandag 25 februari 2013 09:16 schreef Spirit82 het volgende:
Suiker, bedoel je dat gevoel als je wakker wordt dat je nu al weet dat deze dag niks gaat worden en je nergens zin in hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB bijna verlof!!!![]()
ymme ik heb het al vaker gezegd: met een peuter erbij lijkt het me sowieso totaal anders, kan het me niet eens voorstellen eigenlijk!
Cwen en meteen een afspraak gemaakt???
Coco "omfloppen" vind ik wel een supermooi woord
En lichamelijk gezien: op vakantie gaan met m'n familie en een dikke buik liet ze toch wel zien dat het soms wat zwaar kan zijn. Dus gisteren bij het afscheid zeiden mijn ouders dat ze me superstoer vonden omdat ik nog lekker op vakantie ben gegaan en telkens tóch meeging fietsen/wandelen/snorkelen ook als ik moe was.![]()
Ik denk dat een zomervariant makkelijker te vervangen is door iets anders, en zou dus een wintervariant kopenquote:Op maandag 25 februari 2013 09:45 schreef ymme het volgende:
Nu ben ik in september uitgerekend.
En nu ben ik dus aan het twijfelen qua wrapper van wallaboo.
Winter variant of zomer variant......
Nou inderdaad!quote:Op maandag 25 februari 2013 09:48 schreef L-E het volgende:
LB, bijna verlof! De volgende keer dat je dan weer gaat werken heb je gewoon een baby!
Heerlijk!quote:Op maandag 25 februari 2013 09:43 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is mijn laatste werkweek aangebroken! Vandaag vrij, morgen een halve dag en dan nog 3 volle dagen. Bijna........!!
Hier hetzelfde inderdaad. Ik was vier weken bezig, toen bleek ik zwanger, en al gauw ziek thuis dus ik gok dat ik geen verlenging krijg. Begrijpelijk natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Weet nog niet precies wanneer ik weer aan het werk ga trouwens, het zou zomaar kunnen dat ik halverwege mijn verlof geen contract meer hebtijdelijk contract loopt in mei af.... such fun.
Straks maar eens bellen met het UWV of ze de betalingen niet op mijn rekening willen storten. Heb niet zo vreselijk veel vertrouwen dat het uitzendbureau op tijd alles omschakelt.
Ja, helaas doe ik werk dat ik heel makkelijk kan vervangen met iets vergelijkbaars (callcenter).quote:Op maandag 25 februari 2013 09:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier hetzelfde inderdaad. Ik was vier weken bezig, toen bleek ik zwanger, en al gauw ziek thuis dus ik gok dat ik geen verlenging krijg. Begrijpelijk natuurlijk.
Wat voor werk doe je? Kun je makkelijk iets anders vinden?
Ik vind het best herkenbaar eigenlijk, behalve die paniekaanvalquote:Op maandag 25 februari 2013 09:47 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Even in een spoiler en dan weer genoeg psychpraat want ik trek het meteen weer off topic hier
Jaha! Zal ze even uploadenquote:Op maandag 25 februari 2013 10:25 schreef Suikertante het volgende:
XM: succes met aankaarten enne.. nog mooie foto's meegekregen?![]()
Hoe herkenbaarquote:Op maandag 25 februari 2013 10:33 schreef Suikertante het volgende:
En Spirit je hebt ook gelijk hoor, het is vooral de herinnering aan een heel naar jaar waarin dat niet bij een dagje bleef die me dan meteen probeert de diepte in de sleuren. Idioot wat je jezelf aan kunt doen eigenlijk (een mens lijdt nog het meest door het lijden dat hij vreest)!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Hoe dóe je dat?quote:Op maandag 25 februari 2013 10:41 schreef L-E het volgende:
Heb de banen voor het uitkiezen, een enorm luxe positie.
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op maandag 25 februari 2013 10:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe dóe je dat?![]()
Je zult in elk geval geen kunstgeschiedenis gestudeerd hebben he?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Hehe neequote:Op maandag 25 februari 2013 10:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe dóe je dat?![]()
Je zult in elk geval geen kunstgeschiedenis gestudeerd hebben he?![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |