abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123315228
Oeh volle maan, dat belooft wat!

Weet iemand of er na week 30 weer een hormonale verandering plaatsvindt?
pi_123315232
Suiker, welkom terug! Wanneer ga je met verlof?

Ineens heb ik het gevoel dat het allemaal enorm opschiet. Het is al bijna maart. Bijna lente. Bijna officieel verlof en ieks, dan komt er een baby!

Vannacht droomde ik dat ik een mooie intense liefdesrelatie met Dexter had O+ Gek hoe verliefd je kan zijn in zo'n droom, ik was echt heel gelukkig. En toen werd ik wakker naast mijn Vriendje die natuurlijk veul leuker is dan Dexter en dacht ik: Wauw, in de realiteit ben ik mínstens zo gelukkig als in mijn droom O+
pi_123315233
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:49 schreef pessie het volgende:
Als ik sneeuw wil moet ik goed zoeken. Hier ligt helemaal niets!

Suiker welkom terug!
Oh haha hier is gisteren heel veel gevallen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_123315273
Ah, Suiker, ik snap 'm! Vervelend, kun je benoemen (voor jezelf he, niet voor ons ;)) wat je dat gevoel geeft? Dat helpt misschien iets. Verder is je er niet te druk om maken wellicht een oplossing en een stuk makkelijker gezegd dan gedaan :).
Home is where the O+ is...
pi_123315519
Cwen Tis niet voor het eerst dit, het kan het begin zijn van een niet zo leuke episode maar het kan ook weer bijtrekken. Eigenlijk moet ik er juist niet teveel over nadenken (inderdaad niet te druk over maken) en het accepteren, maar heb natuurlijk de neiging om te bedenken hoe dit straks zou gaan met een baby. En te bedenken hoe ik morgen weer vanzelf vrolijk en fruitig wakker kan worden!
Uiteindelijk is het meestal toch spanning en het te druk hebben, en hoewel de vakantie super was waren we met mijn familie en dan neem ik erg weinig privacy. Daarbij zat ik de hele vakantie in tweestrijd tussen ontspannen (saai) en leuke dingen zien (pittig). Neemt niet weg dat de vakantie super was ^O^ Maar ik zie wel hoe het eind van deze week gaat (oeh! kijk mijn nonchalance!)

Trouwens, ik heb nu als ik aan de linkerkant tegen mijn buik duw, dat ik rechts zijn rug voel O+ Die groei gaat toch nog steeds best wel snel eigenlijk! 1 maart hebben we de liggingsecho, benieuwd of het dan klopt wat ik voel :)
pi_123315527
Danic :*
Suiker welkom terug

Geen verse beeb van mijn kant... sorry :)
pi_123315529
Danic :* Heel herkenbaar hoor en je hoeft je post echt niet in een spoiler te verstoppen. Het gevoel van al die kleine kwaaltjes bij elkaar en het "ik mag niet zeuren" zijn superherkenbaar, vooral door de reacties van de buitenwereld als je wel een keer zeurt. Maar het "het gaat goed!" komt mij ook echt de strot uit :P
Sarcasme. Herken het.
pi_123315575
Suiker, bedoel je dat gevoel als je wakker wordt dat je nu al weet dat deze dag niks gaat worden en je nergens zin in hebt?

En als die kleine er is, heb je ook de kraamverzorgster in de eerste weken die kan helpen, je vriend, je familie. Je hoeft het niet alleen te doen en volgens mij mag je best baaldagen hebben, ook als je een kind hebt ;) Als je flesvoeding gaat geven is dat ook superhandig, dan kan iedereen voeden als jij het even niet ziet zitten!
Sarcasme. Herken het.
pi_123315692
Ik hoop het wel, dat je met kinderen ook mindere periodes mag hebben! Iets anders is denk ik namelijk niet haalbaar ;).
Ik begrijp wat je bedoelt Suiker, dat soort dingen breken mij ook op, dus denk aan jezelf en yay voor het goede voornemen! :D
pi_123315811
Wat dat niet mogen zeuren betreft: ik heb altijd geprobeerd ook van de kwaaltjes en pijntjes te 'genieten'. Grapjes gemaakt om mijn belachelijk dikke voeten/benen (zelfs uggs zaten te strak :') ), gelachen om het feit dat ik wel een bejaarde leek als ik overeind moest komen, met M. gegrinnikt omdat hij me in bed als een walvis om moest floppen (zelf draaien kon ik niet meer) en extra blij geweest met de kwaaltjes die ik niet had :Y

Ik snap heus wel dat je soms die kwaaltjes wat beu kunt zijn, maar daar gaan ze niet van weg. Dus probeer ze te embracen :) Ze betekenen tenslotte dat je een geweldig, awesome, prachtig baby'tje aan het maken bent O+

En ik snap heus wel dat het soms (wat) zwaar kan zijn, maar ik denk dat zelfs klagen beter 'werkt' als je het met een knipoog kunt :) Oh, en er zijn natuurlijk ook zwangerschappen die gewoon echt loeizwaar zijn, daar kan zelfs een positieve instelling niet helemaal tegenop, helaas.

Anyhoo, hopelijk mag iedereen hier genieten van het zwanger zijn O+
pi_123315871
Coco, zeker weten! Maar klagen met een knipoog is nog altijd uiten dat het een beetje anders gaat en dat is denk ik alleen maar goed :).

Verder zei manlief net: "Ja, natuurlijk wil ik ook een geslachtsbepaling doen!" Dus ik ben even helemaal O+ . Ik ben zwanger en ik ben er blij mee! *O*
pi_123315919
Suiker welkom terug! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad :). Ik herken die gevoelens niet echt maar het klinkt alsof je er in ieder geval al goed mee om probeert te gaan. Niet teveel op focussen lijkt mij ook het beste maarja, dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan :*.

Danic, heel herkenbaar hoor :*. Ik ben heel gelukkig dat ik zwanger mag zijn en dat alles zo goed lijkt te gaan met ons kindje, maar ik had het hele 'zwanger zijn' misschien wel iets te rooskleurig ingeschat van tevoren. Ik had niet verwacht zo'n belemmerende pijn te hebben. Maar ik weet waar ik het voor doe en dat maakt gelukkig alles goed en ik hoop dat de tijd lekker snel voorbij gaat :).
pi_123315938
Leuk Cwen!

En tuurlijk lig je soms ook dubbel om die stomme kwaaltjes Coco, maar omdraaien in bed of je schoenen niet aan kunnen (wat hier ook altijd leuk is, net als broek uittrekken en weet ik het) is natuurlijk wel iets anders dan je down voelen (dan is het lastig om waar dan ook grapjes over te maken) of erg veel pijn/ongemak hebben.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 25 februari 2013 @ 09:43:32 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123316070
Suiker, welkom terug!

Wel pittig, direct weer een hele dag alleen werken! Hoop dat je bekken dat aan het eind van de dag nog leuk vindt. En of er na week 30 nog hormonale veranderingen zijn weet ik niet, maar je bent natuurlijk wel een week weggeweest, in een heel andere situatie... hopelijk trekt het gauw weer bij als je hier een beetje weer in je ritme zit!

Hier is mijn laatste werkweek aangebroken! Vandaag vrij, morgen een halve dag en dan nog 3 volle dagen. Bijna........!! *O*
pi_123316078
Een zwangerschap wordt denk ik vaak te licht over gedacht.
Ook al gaat alles goed met moeder en kind, de kwaaltjes zijn vermoeiend op het laast zit zn buik toch wel behoorlijk in de weg. Hierover mag je best klagen!

De vorige keer riep ik ook, ik vind het heerlijk om zwanger te zijn.
Nu met een peuter rond lopend en echt enorm misselijk en ziek zijn, vind ik het toch wat minder.
Maar hé, we moeten maar zo denken, we krijgen er wat moois voor terug, cliché maar waar.
pi_123316108
Nu ben ik in september uitgerekend.
En nu ben ik dus aan het twijfelen qua wrapper van wallaboo.
Winter variant of zomer variant......
pi_123316148
Je hebt kwaaltjes en je hebt kwaaltjes he. Bij de eerste was het allerergste wel de golven van maagzuur die omhoog kwamen als ik wilde slapen, of de kuitkrampen 's nachts. Vervelend, maar meer niet. Nu kan ik al heel erg lang niet meer dan 10 meter lopen door de bekkenpijn, ben echt aan huis gekluisterd. Ook een kwaaltje, maar dan heel anders. :)

Neemt niet weg dat het het waard is, uiteraard, maar ik geloof inmiddels niet meer dat alle zwangerschapskwaaltjes om te lachen zijn, tbh :)
  maandag 25 februari 2013 @ 09:47:27 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123316150
Sja, ik baal soms ook wel van mn beurse ribben en mn pijnlijke bekken, maar ik blijf mezelf inderdaad maar voorhouden dat ik er 2 jaar op heb gewacht, en dat het het allemaal waard gaat zijn!

En afgaande op alle verhalen die ik hier heb gelezen in de afgelopen jaren, kom ik er bijzonder goed vanaf, dus daar prijs ik me dan ook maar gelukkig mee :Y

Maar pijn is kut en dit is een forum waar je dat kwijt kunt en altijd wel iemand treft die je helemaal begrijpt, dus hou je niet in danic, je mag er best van balen!
pi_123316159
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:16 schreef Spirit82 het volgende:
Suiker, bedoel je dat gevoel als je wakker wordt dat je nu al weet dat deze dag niks gaat worden en je nergens zin in hebt?
Even in een spoiler en dan weer genoeg psychpraat want ik trek het meteen weer off topic hier :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LB bijna verlof!!! *O*

ymme ik heb het al vaker gezegd: met een peuter erbij lijkt het me sowieso totaal anders, kan het me niet eens voorstellen eigenlijk!

Cwen en meteen een afspraak gemaakt??? :D

Coco "omfloppen" vind ik wel een supermooi woord ;)

En lichamelijk gezien: op vakantie gaan met m'n familie en een dikke buik liet ze toch wel zien dat het soms wat zwaar kan zijn. Dus gisteren bij het afscheid zeiden mijn ouders dat ze me superstoer vonden omdat ik nog lekker op vakantie ben gegaan en telkens tóch meeging fietsen/wandelen/snorkelen ook als ik moe was. O+
  maandag 25 februari 2013 @ 09:48:27 #70
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123316168
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:45 schreef ymme het volgende:
Nu ben ik in september uitgerekend.
En nu ben ik dus aan het twijfelen qua wrapper van wallaboo.
Winter variant of zomer variant......
Ik denk dat een zomervariant makkelijker te vervangen is door iets anders, en zou dus een wintervariant kopen :Y
pi_123316171
LB, bijna verlof! De volgende keer dat je dan weer gaat werken heb je gewoon een baby! O+
pi_123316207
For what it's worth Suiker: het klinkt in ieder geval alsof je er heel helder en bewust in staat. Ik denk zomaar dat het wel goed komt met jou en je baby hoor O+
  maandag 25 februari 2013 @ 09:51:34 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123316235
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:48 schreef L-E het volgende:
LB, bijna verlof! De volgende keer dat je dan weer gaat werken heb je gewoon een baby! O+
Nou inderdaad!

Weet nog niet precies wanneer ik weer aan het werk ga trouwens, het zou zomaar kunnen dat ik halverwege mijn verlof geen contract meer heb :') tijdelijk contract loopt in mei af.... such fun.

Straks maar eens bellen met het UWV of ze de betalingen niet op mijn rekening willen storten. Heb niet zo vreselijk veel vertrouwen dat het uitzendbureau op tijd alles omschakelt.
pi_123316255
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:43 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is mijn laatste werkweek aangebroken! Vandaag vrij, morgen een halve dag en dan nog 3 volle dagen. Bijna........!! *O*
Heerlijk! *O*

Ik heb deze week nog 3 dagen, volgende week 3 dagen en dan ook verlof waahhh O+
pi_123316316
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:51 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nou inderdaad!

Weet nog niet precies wanneer ik weer aan het werk ga trouwens, het zou zomaar kunnen dat ik halverwege mijn verlof geen contract meer heb :') tijdelijk contract loopt in mei af.... such fun.

Straks maar eens bellen met het UWV of ze de betalingen niet op mijn rekening willen storten. Heb niet zo vreselijk veel vertrouwen dat het uitzendbureau op tijd alles omschakelt.
Hier hetzelfde inderdaad. Ik was vier weken bezig, toen bleek ik zwanger, en al gauw ziek thuis dus ik gok dat ik geen verlenging krijg. Begrijpelijk natuurlijk.

Wat voor werk doe je? Kun je makkelijk iets anders vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')