Hello ladies,
paar dagen niet meegelezen, had even geen puf

. Wel snel even teruggelezen en zag dat er nog geen verse babies waren! Sterkte voor de dames die zitten te wachten! En ik zag dat Babbel echt in een emo-rollercoaster zit. Als deze blijft plakken heb je écht een wondertje

.
Suiker een goede vakantie gehad ook! Lekker! En ik vind het sip wakker worden ook wel passen bij dit weer.. Ik word hier ook echt somber van. Laat de zon maar snel gaan schijnen!
Vanochtend groeiecho + controle gehad. Babbie doet het prima, alles lekker gemiddeld. Hoofdje, buikje en beentjes. Lag weer lekker te showen en lag toevallig nu met hoofdje al naar beneden, maar heeft nu nog draairuimte genoeg natuurlijk. Controle ook verder prima. Moest arts alleen zelf herinneren aan dat ik geprikt moet worden voor de rhesusstoffen. Komt blijkbaar echt niet zo vaak voor. A.s. vrijdag moet ik ff bloedprikken. In huis zijn we lekker opgeschoten. De nieuwe kast is er en de spullen uit de kast op de kinderkamer zijn overgeheveld. Het wordt nog eens wat!
En nu weer aan het werk en maar eens ff zien wanneer ik mn directeur kan tackelen over de b.i.
[b]Op
dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef
Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!