Kijk daar heb je het al. Gewoon ook nog ff huilen naar de maan. Je weet maar nooit. En eenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:29 schreef pessie het volgende: [..] Mn vorige kwam 2 dagen na volle maan
Edit, even opgezocht: 1 dag na volle maan
![]()
Fijn dat je goed geholpen bent en dat er een hoop is opgeruimd.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:52 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik vond de extra hulp wel even makkelijk van de week
teras is nu gewoon echt leeg
Ook gewoon oude spullen en echt handel weggebracht alleen maar om meer ruimte te krijgen
Ook de aanpassing voor de plekken waar de huisdieren zijn is gewoon in de vorm van zo,n luchtverfrisser automaat.
Dingen gaan elke 36 minuten een pufje frisse lucht geven
Aanschaf is 5 euro per ding inc een navulling van 1,35 die ong 2 maanden meee gaat.
Maar werkt goed in de hal en gang
en een bord met een schema er op zodat we gewoon het huishouden bijhouden zijn hun ook tevreden
nu nog 3 kastjes onder het aanrecht zien te krijgen dan is het helemaal af
Muhahaha!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, ik krijg juist het tegenovergestelde danic, ik lig soms heel smerig te kwijlen als ik slaap![]()
Oh en die dromen.... ja heel af en toe heb ik ze ook; dat heeft onder andere een avontuurtje met Obama opgeleverd![]()
![]()
Ah ok, duidelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Hebben we puur gedaan om geen gezeur te krijgen over de beesten en dat we gewoon goed bezig zijn met schoonhouden enz Ipv dat ze telkens overal om zeuren.
Gewoon dat we alles goed op de rails hebben aangezien we al geen kans krijgen
Nou dat klinkt dan prima toch.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:11 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze worden hier wel uitgelaten ,maar ze kunnen naar buiten waneer ze maar willen.
Kattenbakken en terras worden iedere dag gedaan hier
We hebben 2 kleine hondjes en 4 katten waarvan ze meestal buiten zijn en alleen s,avonds en s,ochtends even in de woonkamer
Neuh, out in the open op een soort tuinfeest @ the White Housequote:Op zondag 24 februari 2013 14:03 schreef Gulara het volgende:
[..]
Muhahaha!Geil!
Wel in de Air Force One hoop ik!
Ik zie het helemaal voor me. Van die witte partytenten, maar dan smaakvol met linten en zo. Michelle in een prachtig jurkje. Alle genodigden met een hapje en een drankje. Strijkkwartetje op de patio. En dat jij en Barack dan al doggystylend door de coniferen komen vallen!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neuh, out in the open op een soort tuinfeest @ the White House![]()
![]()
Ik ben ook redelijk uitgeblust, maar slapen lukt niet echt. Geniet er nog even van.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:44 schreef Fieder het volgende:
Dat van die droge mond herken ikkan al de hele zwangerschap neit door mn neus ademen. Als ik door mn neus uitadem maak ik n heel raar knorgeluid. De rare dromen waren vooral de eerste weken hier.
Is het normaal dat ik zo moe ben?
Ik slaap al de hele week 's middags een paar uur. Als ik niet ga liggen sukkel ik gewoon op de bank in slaap. 's Nachts slaap ik gewoon prima, kom niks tekort. Heb ook geen drukke dagen, doe bijna niks.
Oh en go volle maan
Haha, nou lb, jij kunt wel fantastisch dromen als ik gulara mag geloven!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:53 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me. Van die witte partytenten, maar dan smaakvol met linten en zo. Michelle in een prachtig jurkje. Alle genodigden met een hapje en een drankje. Strijkkwartetje op de patio. En dat jij en Barack dan al doggystylend door de coniferen komen vallen!
Herinner me hier niet aanquote:Op zondag 24 februari 2013 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, ik krijg juist het tegenovergestelde danic, ik lig soms heel smerig te kwijlen als ik slaap![]()
Oh en die dromen.... ja heel af en toe heb ik ze ook; dat heeft onder andere een avontuurtje met Obama opgeleverd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |