Zo, daar ben ik weer!
Ik zag een beetje op tegen het bijschrijven, gelezen heb ik wel. Dus ik doe het gewoon lekker niet!
Danic, al je kwaaltjes klinken doodnormaal, maar dan hoef je ze nog niet leuk te vinden natuurlijk! Twee uur lopen is toch best lang voor die termijn?
Ik heb veel te veel gedaan op vakantie maar het was het waard. Vroeg naar bed en de volgende dag weer gaan! Mijn stuitje is steeds gevoeliger geworden en Wubbo schopt steeds venijniger. Maar er zijn twee dingen het lastigst: die druk op mijn blaas blijft maar groeien, zelfs zitten is onaangenaam. En als ik loop is het echt pijnlijk. Het tweede is dat ik 's morgens weer "niet goed" wakker word in psychische zin, maar dat staat enigszins los van de zwangerschap. Voel me niet meer 100% op de roze wolk in elk geval maar dat is geen ramp. Misschien komt het nog wel terug als ik hier weer in het ritme zit. En anders niet
Hij reageert nu op een zaklamp onder het dekbed

en hij kan duidelijker protesteren. En hij reageert bijna altijd op mijn vriend. Het voelt meer alsof er echt een baby in mijn buik zit!
Snorkelen ging nog prima, ben toch bijgekleurd (jeee), we hebben mooie souvenirs en prachtige dingen gezien, vind het een aanrader zo'n vakantie! Gewoon niet teveel van jezelf verwachten
En nu is het "echt".... De volgende mijlpaal is verlof en dan de bevalling!
Vanaf nu zal ik ook weer sociaal posten hoor

maar jullie gaan zo hard
[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 25-02-2013 08:34:57 ]