Die van mij is iig niet recent!quote:Op zondag 24 februari 2013 11:24 schreef Vicky het volgende:
Moet het een recente foto zijn? Of mag het ook een oudere zijn?
oke, thnx!quote:
1 foto per user. Je mag wel in de andere actietopics nog meedoen (er zijn ook wedstrijden in Userfoto's, SEX en Travel) maar je kunt maar 1 prijs winnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:22 schreef MamaPurk het volgende:
Keshetwat de rest zegt!
Mijn oudste (mag je trouwens meerdere foto's, dus ook nog een van me jongste of mag je maar met 1 foto meedoen?)
[ afbeelding ]
Dat zou ik niet doen nee.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:00 schreef Ticootje het volgende:
In Sex een naaktfoto van je kind plaatsen lijkt me een beetje raar.
idd damn, we gaan t moeilijk krijgenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik wil toch even zeggen dat ik blij ben dat ik niet hoef te jureren.Echt geweldige foto's!
Ik zat net te scrollen en toen dacht ik "Ow das mijn favoriet!!" en bij de volgende foto dacht ik het weer en toen weer en toen weer....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik wil toch even zeggen dat ik blij ben dat ik niet hoef te jureren.Echt geweldige foto's!
Ja vreselijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo één heb ik er dus ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:20 schreef Troel het volgende:
De mooiste foto's die ik van mijn jongens heb zijn door een der juryleden gemaakt, dus ik kan niet eens meedoen
Thnx!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:00 schreef Troeta het volgende:
Ja, zat te prutsen!
oh vicky wat vind ik dat een leuke foto zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
Thnx!!
Ik had er 2 om uit te kiezen... DIegene die ik gepost heb en dezeOh dan vind ik dat je precies de juiste heb gekozen om mee te doen, die straalt op één of andere manier meer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heel erg mooie foto vind ik het zeg
Rayen 2½ jaar!
Wow, die is echt heel mooi, die ogen en de kleuren van de foto. En dat beetje korreligequote:
Oh <3 echt wat een lieffie!quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:33 schreef danic het volgende:
Wauw wat een mooie foto's!!
Na lang zoeken toch gekozen om van Eva een recente foto te nemen. Eind januari op vakantie in Duitsland:
[ afbeelding ]
Wow, ik zie deze nu pas. Wat een enorm mooie compositie! Mijn favoriet denk ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:36 schreef mignonne het volgende:
Leuke actie!
Ik heb de grote foto wel op 1 van mn 30 geheugenkaartjes staan maar kan er zo 1,2,3 nu niet bij![]()
Wil graag meedoen met deze
[ afbeelding ]
hij steekt wat schraal af tegen die van Keshetmaar 'inside the box' dan maar
ermahgerd, episch!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn jongste had al vroeg een mening over jongens ^_^
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2013 00:22 schreef Grijs het volgende:
[ afbeelding ]
Een oude foto, gemaakt door mijn man (dat gaat toch niet tegen de regels in?)
Zelf gemaakt is dus niet door je man.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:24 schreef Monopoly het volgende:
Uiteraard moet je de foto zelf gemaakt hebben. Downloads zijn niet toegestaan. We zien het liefst een foto van 768x1024 pixels. Je mag in elk actie topic mee doen maar je kunt maar één prijs winnen.
Dat jaquote:
Hahahahaha ik moet echt hardop lachen om deze foto. Geweldigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn jongste had al vroeg een mening over jongens ^_^
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:22 schreef bodpa09 het volgende:
Dan is die van mij ook buiten mededinging, aangezien dat het eerste moment is dat ik mijn zoon zag, en ik nog wijdbeens uit lag te puffen, tot weinig meer in staat dan dom grijnzen.
Maar een eigen dsr mag wel toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit natuurlijk niet in de jury maar wat mij betreft komt het niet zó nauw. Binnen je gezinn genomen. Dus geen vaders, buurmannen of andere kennissen met een dsr![]()
En dat je hobbymatig fotografeert denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
maar: "Je kan dan zelf kiezen welke foto je laat afdrukken!" staat er.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb deze al op canvas. Dus geen slimme inzending.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan weet ik zeker dat ik winquote:Op maandag 4 maart 2013 12:39 schreef Kleurdoos het volgende:
hmm toch wel lastig hoor, dit zou ook nog wel eens een winnaar kunnen zijn
[ afbeelding ]
Ja moeders mooistequote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:47 schreef Keshet het volgende:
Die foto's!
Er was toch ook een topic met zulke pareltjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Keshet op 05-03-2013 14:49:27 ]A grand adventure has begun.
He die foto kwam ik pas ergens tegen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:01 schreef Keshet het volgende:
Dan is dit mijn bonusinzending.![]()
[ afbeelding ]
Die vind ik leuk!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:01 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]
Oh my! Bijna m'n vliezen gebroken!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:01 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
quote:
lief! Kleine buddha is een grote meid geworden!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Leuk dat ze hier nu tussen staat; ik kan me nog herinneren dat je deze destijds postte, toen al hardop gelachen én ontroerd.
Moppie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whaha Twinks!
[ Bericht 9% gewijzigd door Vicky op 05-03-2013 19:33:28 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ik schoot in de lachquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:17 schreef -Spring het volgende:
En ik met een gesplette aardbei.
[ afbeelding ]
Uhm ja, daar ga ik wel vanuit eigenlijk.. Of heb je een nichtje/ neefje ofzo in gedachten? Dat zou ik even moeten overleggen. En je moet natuurlijk toestemming hebben van de ouders.quote:
Omdat de trial versie van PS verlopen is.quote:
Maar als het een nichtje/neefje of iets anders is dan je eigen kind, dan is de foto gemaakt och niet genomen door 1 van de ouders? Dat was toch net ervoor besloten, dat de foto niet door iemand anders genomen mocht worden? Dus dan lijkt me dat een oom/tante ook niet mag.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:19 schreef [url=httpo//forum.fok.nl/user/profile/111829]MissBliss[/url] het volgende:
[..]
Uhm ja, daar ga ik wel vanuit eigenlijk.. Of heb je een nichtje/ neefje ofzo in gedachten? Dat zou ik even moeten overleggen. En je moet natuurlijk toestemming hebben van de ouders.
Mag ik ook mijn eigen foto nog wijzigen?? Indien ja, dan twijfel ik namelijk of ik niet 1 van deze in zal zenden...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee er is wel een verschil. Je moet de foto zelf genomen hebben en niet je vader/oom whatever. Maar of het je eigen kind moet zijn was niet echt gespecificeerd. Ik kan me voorstellen dat iemand zonder kind bijvoorbeeld mee wil doen met een foto van z'n neefje/nichtje. Maar ik wilde even de reactie van die user afwachten over welke situatie het gaat voor we overleggen en een beslissing maken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:49 schreef danic het volgende:
[..]
Maar als het een nichtje/neefje of iets anders is dan je eigen kind, dan is de foto gemaakt och niet genomen door 1 van de ouders? Dat was toch net ervoor besloten, dat de foto niet door iemand anders genomen mocht worden? Dus dan lijkt me dat een oom/tante ook niet mag.
Psst. Uit de OP:quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:10 schreef MissBliss het volgende:
Maar of het je eigen kind moet zijn was niet echt gespecificeerd.
quote:Maak dan snel een mooie foto van jouw kind of baby.
Wat lief dat je dat zegt!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:56 schreef mignonne het volgende:
Wat een lieve foto Saffier![]()
ik vind Ylana altijd iets sprookjesachtig hebben. Ze is zo frêle. Popje <3 en wat wordt je grote groot
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mag ik ook mijn eigen foto nog wijzigen?? Indien ja, dan twijfel ik namelijk of ik niet 1 van deze in zal zenden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Tís net zon calimero die net uit t ei isquote:Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef Estrys het volgende:
de geblurde versie van mijn deelname![]()
[ afbeelding ]
oh mijn god wat is dit schattig!!! Heel waardevolle foto lijkt me datquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:18 schreef Cooki het volgende:
dit blijft een van mn favorieten :
[ afbeelding ]
idd <3 op geboortekaartje van jongste staat ook "wens - wonder - werkelijkheid" en de werkelijkheid is nóg gelukkiger dan gedroomd echt zo <3quote:Op zondag 10 maart 2013 20:53 schreef Kwisted het volgende:
[..]
oh mijn god wat is dit schattig!!! Heel waardevolle foto lijkt me dat
Een terechte winnaar!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:56 schreef Monopoly het volgende:
Na een lang en moeilijk beraad hebben de juryleden consensus bereikt. We wilden alle inzendingen wat geven, zo mooi waren de foto'sHelaas kon dat niet, maar als schrale troost willen we iedereen bedanken voor het maken en inzenden van hun foto.
Met trots kunnen we de winnaars bekend maken
De winnaar van de foto-actie in OUD is geworden...... mignonne
Deze foto werd gekozen als mooiste foto.
[ afbeelding ]
De jury: "De plaatsing van het onderwerp is prachtig. Door de lijnen te volgen wordt je blik naar het kind toe gezogen."
mignonne mogen wij in samenwerking met Herinneringen Op Linnen een canvas van 60x90 laten toesturen, met een waarde van ¤46,-.Van harte gefeliciteerd
Prachtige foto's. Echt superleuk om ze allemaal te zienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:13 schreef Poppedein het volgende:
Gefeliciteerd Mignonne, wat gaaf!!en wát een geweldige foto's kwamen hier voorbij
US / Maak de mooiste userfoto, en WIN!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nu vraag ik me alleen af..wie hebben de tas gewonnen? Of staat dat ook al ergens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |