1 foto per user. Je mag wel in de andere actietopics nog meedoen (er zijn ook wedstrijden in Userfoto's, SEX en Travel) maar je kunt maar 1 prijs winnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:22 schreef MamaPurk het volgende:
Keshetwat de rest zegt!
Mijn oudste (mag je trouwens meerdere foto's, dus ook nog een van me jongste of mag je maar met 1 foto meedoen?)
[ afbeelding ]
Dat zou ik niet doen nee.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:00 schreef Ticootje het volgende:
In Sex een naaktfoto van je kind plaatsen lijkt me een beetje raar.
idd damn, we gaan t moeilijk krijgenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik wil toch even zeggen dat ik blij ben dat ik niet hoef te jureren.Echt geweldige foto's!
Ik zat net te scrollen en toen dacht ik "Ow das mijn favoriet!!" en bij de volgende foto dacht ik het weer en toen weer en toen weer....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik wil toch even zeggen dat ik blij ben dat ik niet hoef te jureren.Echt geweldige foto's!
Ja vreselijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |