Ja moeders mooistequote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:47 schreef Keshet het volgende:
Die foto's!
Er was toch ook een topic met zulke pareltjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Keshet op 05-03-2013 14:49:27 ]A grand adventure has begun.
He die foto kwam ik pas ergens tegen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:01 schreef Keshet het volgende:
Dan is dit mijn bonusinzending.![]()
[ afbeelding ]
Die vind ik leuk!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:01 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]
Oh my! Bijna m'n vliezen gebroken!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:01 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
quote:
lief! Kleine buddha is een grote meid geworden!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Leuk dat ze hier nu tussen staat; ik kan me nog herinneren dat je deze destijds postte, toen al hardop gelachen én ontroerd.
Moppie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whaha Twinks!
[ Bericht 9% gewijzigd door Vicky op 05-03-2013 19:33:28 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ik schoot in de lachquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:17 schreef -Spring het volgende:
En ik met een gesplette aardbei.
[ afbeelding ]
Uhm ja, daar ga ik wel vanuit eigenlijk.. Of heb je een nichtje/ neefje ofzo in gedachten? Dat zou ik even moeten overleggen. En je moet natuurlijk toestemming hebben van de ouders.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |