quote:Op zondag 3 maart 2013 00:22 schreef Grijs het volgende:
[ afbeelding ]
Een oude foto, gemaakt door mijn man (dat gaat toch niet tegen de regels in?)
Zelf gemaakt is dus niet door je man.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:24 schreef Monopoly het volgende:
Uiteraard moet je de foto zelf gemaakt hebben. Downloads zijn niet toegestaan. We zien het liefst een foto van 768x1024 pixels. Je mag in elk actie topic mee doen maar je kunt maar één prijs winnen.
Dat jaquote:
Hahahahaha ik moet echt hardop lachen om deze foto. Geweldigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn jongste had al vroeg een mening over jongens ^_^
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:22 schreef bodpa09 het volgende:
Dan is die van mij ook buiten mededinging, aangezien dat het eerste moment is dat ik mijn zoon zag, en ik nog wijdbeens uit lag te puffen, tot weinig meer in staat dan dom grijnzen.
Maar een eigen dsr mag wel toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit natuurlijk niet in de jury maar wat mij betreft komt het niet zó nauw. Binnen je gezinn genomen. Dus geen vaders, buurmannen of andere kennissen met een dsr![]()
En dat je hobbymatig fotografeert denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
maar: "Je kan dan zelf kiezen welke foto je laat afdrukken!" staat er.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb deze al op canvas. Dus geen slimme inzending.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan weet ik zeker dat ik winquote:Op maandag 4 maart 2013 12:39 schreef Kleurdoos het volgende:
hmm toch wel lastig hoor, dit zou ook nog wel eens een winnaar kunnen zijn
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |