Die van mij is iig niet recent!quote:Op zondag 24 februari 2013 11:24 schreef Vicky het volgende:
Moet het een recente foto zijn? Of mag het ook een oudere zijn?
oke, thnx!quote:
1 foto per user. Je mag wel in de andere actietopics nog meedoen (er zijn ook wedstrijden in Userfoto's, SEX en Travel) maar je kunt maar 1 prijs winnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:22 schreef MamaPurk het volgende:
Keshetwat de rest zegt!
Mijn oudste (mag je trouwens meerdere foto's, dus ook nog een van me jongste of mag je maar met 1 foto meedoen?)
[ afbeelding ]
Dat zou ik niet doen nee.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:00 schreef Ticootje het volgende:
In Sex een naaktfoto van je kind plaatsen lijkt me een beetje raar.
idd damn, we gaan t moeilijk krijgenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik wil toch even zeggen dat ik blij ben dat ik niet hoef te jureren.Echt geweldige foto's!
Ik zat net te scrollen en toen dacht ik "Ow das mijn favoriet!!" en bij de volgende foto dacht ik het weer en toen weer en toen weer....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik wil toch even zeggen dat ik blij ben dat ik niet hoef te jureren.Echt geweldige foto's!
Ja vreselijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo één heb ik er dus ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:20 schreef Troel het volgende:
De mooiste foto's die ik van mijn jongens heb zijn door een der juryleden gemaakt, dus ik kan niet eens meedoen
Thnx!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:00 schreef Troeta het volgende:
Ja, zat te prutsen!
oh vicky wat vind ik dat een leuke foto zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
Thnx!!
Ik had er 2 om uit te kiezen... DIegene die ik gepost heb en dezeOh dan vind ik dat je precies de juiste heb gekozen om mee te doen, die straalt op één of andere manier meer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heel erg mooie foto vind ik het zeg
Rayen 2½ jaar!
Wow, die is echt heel mooi, die ogen en de kleuren van de foto. En dat beetje korreligequote:
Oh <3 echt wat een lieffie!quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:33 schreef danic het volgende:
Wauw wat een mooie foto's!!
Na lang zoeken toch gekozen om van Eva een recente foto te nemen. Eind januari op vakantie in Duitsland:
[ afbeelding ]
Wow, ik zie deze nu pas. Wat een enorm mooie compositie! Mijn favoriet denk ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:36 schreef mignonne het volgende:
Leuke actie!
Ik heb de grote foto wel op 1 van mn 30 geheugenkaartjes staan maar kan er zo 1,2,3 nu niet bij![]()
Wil graag meedoen met deze
[ afbeelding ]
hij steekt wat schraal af tegen die van Keshetmaar 'inside the box' dan maar
ermahgerd, episch!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn jongste had al vroeg een mening over jongens ^_^
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |