SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen VVV, Willem 2 en RKC zie ik ze geen punten verspelen eigenlijk. Maarja, je weet het nooit inderdaad.quote:![]()
ze gingen anders wel vuurwerk afsteken bij de busquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef Caland het volgende:
Ah, ik dacht al waar blijven die Vitesse supporters nou. Als ze verliezen zie je ze nooit.![]()
En tegen PEC thuis?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen VVV, Willem 2 en RKC zie ik ze geen punten verspelen eigenlijk. Maarja, je weet het nooit inderdaad.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ook niet meer dit seizoen.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef Caland het volgende:
Ah, ik dacht al waar blijven die Vitesse supporters nou. Als ze verliezen zie je ze nooit.Ik zie ze hoorquote:![]()
Duarte staat in mijn team
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Hahahahaha TT ik snap mMooi hoor
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Gaan wel de weken van de waarheid worden voor twente:
Heerenveen-twente
volgende week twente-ajax
die week erop twente-vitesse.
Die moeten echt 9 punten pakken willen ze nog blijven meedoen om de titel.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Twente wordt gewoon weer 6e. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:20 schreef RubenSosa het volgende:
Heerenveen-twente
die week erop twente-vitesse.![]()
Bal is round.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:20 schreef RubenSosa het volgende:
Heerenveen-twente
die week erop twente-vitesse.
Eleven against eleven.
second half is never the samen as the first half."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
Reis eruit. Die is al weken niet in vorm
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik denk dat de coke op isquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
Reis eruit. Die is al weken niet in vorm
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Zo zo dat was grappig geweest (in 2011quote:)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Miauw.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is vaak zo met dat soort voorspellingen.
Zo kan de voorspelling 5-5 ook nog."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Als ik 1-1, 0-1, 1-0, 2-1 of 0-0 had gezegd niet hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is vaak zo met dat soort voorspellingen.
Zo kan de voorspelling 5-5 ook nog.![]()
![]()
Precies, vandaar dat ik zei 'dat soort voorspellingen'. Waarmee ik hoge voorspellingen bedoelde.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik 1-1, 0-1, 1-0, 2-1 of 0-0 had gezegd niet he![]()
![]()
Aha, ja dan heb je helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, vandaar dat ik zei 'dat soort voorspellingen'. Waarmee ik hoge voorspellingen bedoelde.![]()
Niet voor 1 overtreding he.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:29 schreef tompsv18 het volgende:
30 keer gefloten al voor een overtreding"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Het was een grapje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik vond mijn grap best leuk eigenlijk.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En daar gaat het om, als jij het zelf maar leuk vindt...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:31 schreef mrstylo het volgende:
Ik vond mijn grap best leuk eigenlijk.![]()
Cziommer wisselen graag, Theo er undercover in
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Zeefuik speelt in Groningen ja... Was ik vergeten... Waarom geeft iedereen dan de NAM de schuld van de aardbevingen?![]()
Zeefuik-grappen worden een beetje erg flauw eigenlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:36 schreef RvLaak het volgende:
Zeefuik speelt in Groningen ja... Was ik vergeten... Waarom geeft iedereen dan de NAM de schuld van de aardbevingen?![]()
![]()
Nee, PSV - Groningen is later dit seizoen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb Groningen al gewonnen van PSV of Feyenoord?![]()
Die kerel fluit alles kapot iedere week weerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:36 schreef Merel1808 het volgende:
Wat een ongelooflijke kutscheids die Higler, ze staan meer stil dan dat ze voetballenDaar moet Zeist eens wat aan doen!!
Gaat het te fer voor jou?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zeefuik-grappen worden een beetje erg flauw eigenlijk![]()
Ik wil mijn grap terug.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:36 schreef RvLaak het volgende:
Hoeveel zuivere speeltijd zouden ze onder hem spelen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:36 schreef Merel1808 het volgende:
Wat een ongelooflijke kutscheids die Higler, ze staan meer stil dan dat ze voetballen"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jammer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pech, ligt nu bij mij achter slot en grendel![]()
lol, Die over Zeefuik vind ik wel grappig eigenlijkquote:Vet grappig zelfs
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2013 19:39:34 ]![]()
Oh no you didn't.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol, Die over Zeefuik vind ik wel grappig eigenlijkVet grappig zelfs
Maaskant![]()
![]()
quote:Robert Maaskant zei dat zijn ploeg met Zwolle, Roda JC Kerkrade en NAC Breda nu drie mindere tegenstanders treft en voetballend meer in huis heeft dan de Blauwvingers. Dat is tegen het zere been van Art Langeler, de coach van Zwolle.Groningen staat op de tiende plaats in de Eredivisie, vijf plaatsen hoger dan de aankomende tegenstander. Toch oogst Zwolle dit seizoen lof met vaak keurig positiespel. Langeler kon dan ook hartelijk lachen om de uitlatingen van zijn collega-trainer. “Een geweldige uitspraak, ik heb hem net al in de teambespreking genoemd”, zegt Langeler tegen PEC Zwolle TV. “Het is duidelijk dat wij veel meer voetballend vermogen hebben dan Groningen.”
Verdediger Daryl Lachman zei dat ‘alle spelers moesten lachen’ om de uitspraken van Maaskant.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat is ook wel een belachelijke uitspraak ja. Groningen heb ik dit seizoen nog geen leuke wedstrijd zien spelen volgens mijquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
Daryl Lachman zei dat ‘alle spelers moesten lachen’
PEC speelt daarentegen bijna elke wedstrijd leukquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een belachelijke uitspraak ja. Groningen heb ik dit seizoen nog geen leuke wedstrijd zien spelen volgens mij![]()
Daarom. Maaskant snapt er dus niks van.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC speelt daarentegen bijna elke wedstrijd leuk![]()
Daarbij kan PEC deze wel verliezen... Ze hebben al punten gepakt tegen PSV en Feyenoord... Onverwachte puntenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daarom. Maaskant snapt er dus niks van.![]()
Ja, alles kan. De bal is rond, het is 11 tegen 11. Er staat een keeper in het doel en je moet schieten om te scoren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daarbij kan PEC deze wel verliezen... Ze hebben al punten gepakt tegen PSV en Feyenoord... Onverwachte punten![]()
lol... Muts van EDL: "de druk is hoog bij PEC, omdat ze van Feyenoord hebben gewonnen"... Ja hoor... Dan gaan mensen meer verwachten van PEC![]()
![]()
Hoeft niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, alles kan. De bal is rond, het is 11 tegen 11. Er staat een keeper in het doel en je moet schieten om te scoren.![]()
Als hij nou nog voor overtredingen floot was het allemaal nog niet zo erg, maar de helft van de tijd gebeurt er gewoon helemaal niks.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel zuivere speeltijd zouden ze onder hem spelen?![]()
Ik doelde meer op de verwachtingen van PEC zelf...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, alles kan. De bal is rond, het is 11 tegen 11. Er staat een keeper in het doel en je moet schieten om te scoren.![]()
Idd, iedereen kan van Feyenoord winnen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef RvLaak het volgende:
lol... Muts van EDL: "de druk is hoog bij PEC, omdat ze van Feyenoord hebben gewonnen"... Ja hoor... Dan gaan mensen meer verwachten van PEC![]()
Zelfs Ajax. Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, iedereen kan van Feyenoord winnen.![]()
Dat is echt 3x niks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Denk je? Ik gok op een gelijkspelletjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom.
PSV zal dus morgen ook wel makkelijk winnen.![]()
Roep dat niet te hard... Feyenoord wist wel vaker dan 1 keer te scoren tegen PECquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom.
PSV zal dus morgen ook wel makkelijk winnen.![]()
![]()
Wat was daarmee Stijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Valpoort vorige week met zijn invalbeurt![]()
Ik hoop op gelijkspelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
VVV - RKC is ook bezig, voor de degradatiefans onder ons![]()
![]()
Volgende week PSV - VVVquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik op winst van RKC. Want VVV.![]()
Waarschijnlijk ga je dat ook voorspellen jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan mag VVV voor 1 keer winnen.![]()
Zekerheidje dit.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga je dat ook voorspellen jaOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kanker Bony nu welIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Kut neger denkt dat ie meer dan Gini kan scorenquote:
edit: godverdomme
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2013 19:54:28 ]![]()
Der is maar en Biebertjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Steve was wel een beetje de Bieber van zijn tijd
[ afbeelding ]![]()
![]()
Canales ja daar heeft Sierd het vaak overquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Der is maar en Biebertje
[ afbeelding ]![]()
Wat bedoel je schatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:57 schreef Merel1808 het volgende:
Wat zou dat nou kosten, zo'n scheidsrechter?![]()
Mijn voorspelling van 11-11 kan nog."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat is ook de reden dat ik hem post.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Canales ja daar heeft Sierd het vaak over![]()
Oh je wil goedkoop scoren?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik hem post.![]()
Wel mooi tenue. Kankerclub verderIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
3 volgensmijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Penalty missen levert dat minpunten op?![]()
Nee, anders was ik het wel eens met je post.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh je wil goedkoop scoren?![]()
Jij zit hier om te presenteren, ik voor mijn meningquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, anders was ik het wel eens met je post.![]()
Net zoveel als hij voor Ajax zou gaan werkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat zou die Higler nou vangen voor zo'n fixed wedstrijd?![]()
Ja, dat zie ik net.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Penalty missen levert dat minpunten op?![]()
![]()
![]()
Geen idee. Maar hij kan er echt niks van, laat hij al weken zien. Onbegrijpelijk dat hij in de Eredivisie mag fluiten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat zou die Higler nou vangen voor zo'n fixed wedstrijd?![]()
Eigenlijk is dat dus 5 punten minder dan als hij 'm wel had benutquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik net.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Sierd: Ik heb weleens een programma op sbs6 gezien over hoeren. Maar geen van die dames had een zoon die scheidsrechter van beroep was.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij is Hitler een hoerenjongMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Gijp: ze zouden zo'n scheids een microfoontje moeten geven, en dat die scheids dan zegt tegenover het hele stadion "Ja, dat klopt."![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat dus 5 punten minder dan als hij 'm wel had benut
Ja die humor van Sierd zou ik ook wel willen hebben. Altijd lachen gieren brullen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Sierd: Ik heb weleens een programma op sbs6 gezien over hoeren. Maar geen van die dames had een zoon die scheidsrechter van beroep was.![]()
Ja, dat is waar, een land vol.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zit hier om te presenteren, ik voor mijn mening![]()
Sierd is boer?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja die humor van Sierd zou ik ook wel willen hebben. Altijd lachen gieren brullen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2013 20:02:45 ]![]()
Het is een soort natuurlijk charisma, je hebt 't of je hebt 't niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja die humor van Sierd zou ik ook wel willen hebben. Altijd lachen gieren brullen.![]()
Wanneer zei hij dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gijp: ze zouden zo'n scheids een microfoontje moeten geven, en dat die scheids dan zegt tegenover het hele stadion "Ja, dat klopt."![]()
![]()
Het land zit vol? Je klinkt net als Geert Wildersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, een land vol.![]()
Volgens mij heeft hij geen kiespijn.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dat is niet rullevant.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het land zit vol? Je klinkt net als Geert Wilders![]()
Scheld hem eens uit op twitter, dan kan je lachen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja die humor van Sierd zou ik ook wel willen hebben. Altijd lachen gieren brullen.
Nee, het voetbal op TV ook niet... Is rechtevenredig... Al gaat PEC nu wel wat meer vooruit spelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jouw humor er deze avond niet zo uitkomt![]()
Wanneer? Voor de oorlog?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
cowboy tijden waren dat![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Scheld hem eens uit op twitter, dan kan je lachen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
mijn vader ging nooit lego raketten met mij bouwenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Scheld hem eens uit op twitter, dan kan je lachen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sierd als vader, als z'n zoon iets ouder is gaan ze samen playboy modellen bekijken op internet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mijn vader ging nooit lego raketten met mij bouwenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eerste of de tweede?Niet doen, blijft ie aan de gang.quote:![]()
Er zaten er toch een stuk of drie achter mij te lachen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Niet doen, blijft ie aan de gang.![]()
1. Hahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zaten er toch een stuk of drie achter mij te lachen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Alleen mensen meetellen die iedereen kan zienquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zaten er toch een stuk of drie achter mij te lachen.![]()
Steve gaat een keer voor de overwinning?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
Wat krijgen we nou. Brama niet in de basis bij Twente![]()
Of hij wordt gespaard voor Ajax-thuis .Staat op scherp volgens mijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Steve gaat een keer voor de overwinning?![]()
Logisch. Een speler als Brama kan je niet missen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of hij wordt gespaard voor Ajax-thuis .Staat op scherp volgens mij![]()
Dat denken ze daar wel ja. Dat is nou het mooiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch. Een speler als Brama kan je niet missen.![]()
![]()
Refereert hij nu naar omkoping?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:12 schreef RvLaak het volgende:
Commentator net: "Zeefuik valt niet zomaar om, daar is meer voor nodig"![]()
Belchinees alert.![]()
Ik denk dat Zeefuik daar niet te zwaar aan tiltquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Refereert hij nu naar omkoping?
Belchinees alert.![]()
Die maakt zich niet zo snel dik idd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat Zeefuik daar niet te zwaar aan tilt![]()
Als Heerenveen wint ligt Steve er vanavond uit bij Twente"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef TLC het volgende:
Als Heerenveen wint ligt Steve er vanavond uit bij TwenteTwente, is beter voor PEC
![]()
Als Twente wint dan ligt vBasten eruitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef TLC het volgende:
Als Heerenveen wint ligt Steve er vanavond uit bij Twente
Kies maar uit.![]()
Neejoh. Jopie blijft vertrouwen in hem houden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef TLC het volgende:
Als Heerenveen wint ligt Steve er vanavond uit bij Twente![]()
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef TLC het volgende:
En dan het welbekende schokeffect tegen ajax.Un dann rettet kein Kavallerie,
Zou mooi zijn en daarna weer mindere resulaten wat resuleert op een verlies in de laatste wedstrijd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laten we het hopen
En dan het welbekende schokeffect tegen ajax.![]()
![]()
Wanneer gaan ze nou eens bij slecht presteren de spelers straffen, ipv altijd maar de trainer te pakken?![]()
Geloof ik niet zo. Hij heeft een salaris van 2 miljoen daar, dus hij moet dan 1 miljoen mee krijgen. Beetje te veel he.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef TLC het volgende:
Als Heerenveen wint ligt Steve er vanavond uit bij Twente"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik hoop dat die laatste wedstrijd er niet meer toe doet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou mooi zijn en daarna weer mindere resulaten wat resuleert op een verlies in de laatste wedstrijd.![]()
Maar het over een half jaar betalen is niet veel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geloof ik niet zo. Hij heeft een salaris van 2 miljoen daar, dus hij moet dan 1 miljoen mee krijgen. Beetje te veel he.![]()
Deal!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou mooi zijn en daarna weer mindere resulaten wat resuleert op een verlies in de laatste wedstrijd.Un dann rettet kein Kavallerie,
Idd, PSV staat dan hopeloos 3equote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die laatste wedstrijd er niet meer toe doet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2013 20:20:40 ]![]()
Hoeft niet, maar wil hem toch wel winnen. Record omhoog houden héquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die laatste wedstrijd er niet meer toe doet.![]()
![]()
Minder wanneer je een ook een vervanger moet betalen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het over een half jaar betalen is niet veel?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nou en? Mag Twente die nog wel verliezen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die laatste wedstrijd er niet meer toe doet.Un dann rettet kein Kavallerie,
Mooi. Krijgen we schokeffect bij twente-ajax de week erop.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef TLC het volgende:
edit: zorro was me voor.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Mja, ok. Of je moet een van z'n assistenten kiezen. maar die kunnen er ook geen kloot van.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Minder wanneer je een ook een vervanger moet betalen.![]()
Nee aangezien het dan in termijnen is of denk je dat Ajax meteen al in September/Augustus 50 miljoen aan salaris uit gaat betalen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het over een half jaar betalen is niet veel?![]()
![]()
Dat zeker.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? Mag Twente die nog wel verliezen.![]()
Youri fucking Mulder.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, ok. Of je moet een van z'n assistenten kiezen. maar die kunnen er ook geen kloot van.
Dan blijft het toch nog steeds datzelfde bedrag?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee aangezien het dan in termijnen is of denk je dat Ajax meteen al in September/Augustus 50 miljoen aan salaris uit gaat betalen?Simpele ziel.
![]()
Ze kunnen altijd nog die massaverkrachter voor de groep zetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ho ho, laten we het gezellig houden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan blijft het toch nog steeds datzelfde bedrag?Simpele ziel.
![]()
Sorry Tom.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ho ho, laten we het gezellig houden.![]()
Ha, gezellig.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Tuurlijk niet, dan betaal je toch in termijnen debiel aangezien je club dan inkomsten elke maand krijgt dmv verkoop, kaarten, prijzen etc. of dacht je dat een club meteen al het geld op de bank heeft en dan alles in een keer gaat betalen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan blijft het toch nog steeds datzelfde bedrag?Simpele ziel.
![]()
Ja, dat had ik al door ja, daar wordt het bedrag niet minder van.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan betaal je toch in termijnen debielDus?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:24 schreef Doublepain het volgende:
aangezien je club dan inkomsten elke maand krijgt dmv verkoop, kaarten, prijzen etcDan is het bedrag dat je uitgeeft dus minder? Wtf
Nee, dat dacht ik niet nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:24 schreef Doublepain het volgende:
of dacht je dat een club meteen al het geld op de bank heeft en dan alles in een keer gaat betalen?Daarom heb ik dat ook helemaal niet gezegd.
![]()
Als zo iemand in Engeland zou fluiten, zou ie na de eerste wedstrijd nooit meer mee mogen doenquote:
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Tja, Higler he.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Wel op je maandelijkse begrotingquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door ja, daar wordt het bedrag niet minder van.
[..]
Dus?Dan is het bedrag dat je uitgeeft dus minder? Wtf
[..]
Nee, dat dacht ik niet nee.Daarom heb ik dat ook helemaal niet gezegd.
Ligt eraan hoeveel je binnen krijgt, soms heb je clubs die niet genoeg hebben en het salaris niet kunnen betalen.![]()
Duh, maar dat zal met een miljoen wel meevallen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel op je maandelijkse begroting
Ligt eraan hoeveel je binnen krijgt, soms heb je clubs die niet genoeg hebben en het salaris niet kunnen betalen.![]()
Ligt eraan als je andere coach ook zo´n salaris heeft. Kost je 2 miljoen en je weet niet eens zeker of het beter gaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, maar dat zal met een miljoen wel meevallen.![]()
Tja die Higler is heel z'n jeugd gepest en nu hij krijgt hij een beetje macht, slaat ie helemaal door natuurlijk![]()
Dat zei ik al idd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt eraan als je andere coach ook zo´n salaris heeft. Kost je 2 miljoen en je weet niet eens zeker of het beter gaat.![]()
quote:en Duare ookquote:
3 goals Bony = 9 punten
Winst = 3 punten
Assist = 2 punten
Basisplaats = 2 punten
--------------------------------------+
16 punten, productieve week van Bony.![]()
Penalty missen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
3 goals Bony = 9 punten
Winst = 3 punten
Assist = 2 punten
Basisplaats = 2 punten
16 punten, productieve week van Bony."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je vergeet het missen van de penalty, dus -3.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
3 goals Bony = 9 punten
Winst = 3 punten
Assist = 2 punten
Basisplaats = 2 punten
16 punten, productieve week van Bony.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
-3 voor missen penalty.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
3 goals Bony = 9 punten
Winst = 3 punten
Assist = 2 punten
Basisplaats = 2 punten
16 punten, productieve week van Bony.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
ja oke leuk, maar het is niet echt boeiend ofzo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
3 goals Bony = 9 punten
Winst = 3 punten
Assist = 2 punten
Basisplaats = 2 punten
16 punten, productieve week van Bony.![]()
Halve baas.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:36 schreef tompsv18 het volgende:
Had ik iig het aantal gescoorde doelpunten van Heracles goed
Heracleswedstrijden zijn wel doelpuntenfeesten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
De 4 wedstrijden van higler in 2013
Psv-zwolle, 6 gele / 1 rode
Az-Groningen 7 gele / 1 rode + 1 trainer naar tribune
Ado-Heerenveen 8 gele/ 1 rode(2x geel)
Heracles-Vitesse 5 gele / 1 rode (2x geel)Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:41 schreef RubenSosa het volgende:
Heracles-Vitesse 4 gele / 1 rode (2x geel)![]()
![]()
Ik zie een normaalverdeling...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:41 schreef RubenSosa het volgende:
Heracles-Vitesse 4 gele / 1 rode (2x geel)![]()
Higler gaat voor de Ivanov-award
Un dann rettet kein Kavallerie,
Zal Rens het volkslied meezingen?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi Stijn, beetje afgekoeld sinds vanmiddag?![]()
't is maar ron de rijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:50 schreef TwenteFC het volgende:
Die commentator maakt dik veel fouten![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al voor het fluitsignaal weggegaan zeker.
Mn ma woont vlakbij t stadion, waar ik nu dus ben![]()
Jij zit bij alle wedstrijden van Ajax lekker warm thuis.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al voor het fluitsignaal weggegaan zeker.![]()
![]()
Ah okéquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee hoor
Mn ma woont vlakbij t stadion, waar ik nu dus ben![]()
Hij's veel te jong om te gaan joh...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij zit bij alle wedstrijden van Ajax lekker warm thuis.![]()
Het was een leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee hoor
Mn ma woont vlakbij t stadion, waar ik nu dus benOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
14 bijna 15, dat is toch niet te jong?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij's veel te jong om te gaan joh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |