3 volgensmijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Penalty missen levert dat minpunten op?
Nee, anders was ik het wel eens met je post.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh je wil goedkoop scoren?
Jij zit hier om te presenteren, ik voor mijn meningquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, anders was ik het wel eens met je post.
Net zoveel als hij voor Ajax zou gaan werkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat zou die Higler nou vangen voor zo'n fixed wedstrijd?
Ja, dat zie ik net.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Penalty missen levert dat minpunten op?
Geen idee. Maar hij kan er echt niks van, laat hij al weken zien. Onbegrijpelijk dat hij in de Eredivisie mag fluiten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat zou die Higler nou vangen voor zo'n fixed wedstrijd?
Eigenlijk is dat dus 5 punten minder dan als hij 'm wel had benutquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik net.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sierd: Ik heb weleens een programma op sbs6 gezien over hoeren. Maar geen van die dames had een zoon die scheidsrechter van beroep was.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij is Hitler een hoerenjong
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat dus 5 punten minder dan als hij 'm wel had benut
Ja die humor van Sierd zou ik ook wel willen hebben. Altijd lachen gieren brullen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Sierd: Ik heb weleens een programma op sbs6 gezien over hoeren. Maar geen van die dames had een zoon die scheidsrechter van beroep was.
Ja, dat is waar, een land vol.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zit hier om te presenteren, ik voor mijn mening
Sierd is boer?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja die humor van Sierd zou ik ook wel willen hebben. Altijd lachen gieren brullen.
Het is een soort natuurlijk charisma, je hebt 't of je hebt 't niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja die humor van Sierd zou ik ook wel willen hebben. Altijd lachen gieren brullen.
Wanneer zei hij dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gijp: ze zouden zo'n scheids een microfoontje moeten geven, en dat die scheids dan zegt tegenover het hele stadion "Ja, dat klopt."
Het land zit vol? Je klinkt net als Geert Wildersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, een land vol.
Volgens mij heeft hij geen kiespijn.quote:
Dat is niet rullevant.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het land zit vol? Je klinkt net als Geert Wilders
Scheld hem eens uit op twitter, dan kan je lachen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee, het voetbal op TV ook niet... Is rechtevenredig... Al gaat PEC nu wel wat meer vooruit spelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jouw humor er deze avond niet zo uitkomt
Wanneer? Voor de oorlog?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
cowboy tijden waren dat
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Scheld hem eens uit op twitter, dan kan je lachen.
[ afbeelding ]
mijn vader ging nooit lego raketten met mij bouwenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Scheld hem eens uit op twitter, dan kan je lachen.
[ afbeelding ]
Sierd als vader, als z'n zoon iets ouder is gaan ze samen playboy modellen bekijken op internet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mijn vader ging nooit lego raketten met mij bouwen
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eerste of de tweede?
Niet doen, blijft ie aan de gang.quote:
Er zaten er toch een stuk of drie achter mij te lachen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Niet doen, blijft ie aan de gang.
1. Hahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zaten er toch een stuk of drie achter mij te lachen.
Alleen mensen meetellen die iedereen kan zienquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zaten er toch een stuk of drie achter mij te lachen.
Steve gaat een keer voor de overwinning?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
Wat krijgen we nou. Brama niet in de basis bij Twente
Of hij wordt gespaard voor Ajax-thuis .Staat op scherp volgens mijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Steve gaat een keer voor de overwinning?
Logisch. Een speler als Brama kan je niet missen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of hij wordt gespaard voor Ajax-thuis .Staat op scherp volgens mij
Dat denken ze daar wel ja. Dat is nou het mooiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch. Een speler als Brama kan je niet missen.
Refereert hij nu naar omkoping?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:12 schreef RvLaak het volgende:
Commentator net: "Zeefuik valt niet zomaar om, daar is meer voor nodig"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |