Nee, het voetbal op TV ook niet... Is rechtevenredig... Al gaat PEC nu wel wat meer vooruit spelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jouw humor er deze avond niet zo uitkomt
Wanneer? Voor de oorlog?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
cowboy tijden waren dat
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Scheld hem eens uit op twitter, dan kan je lachen.
[ afbeelding ]
mijn vader ging nooit lego raketten met mij bouwenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Scheld hem eens uit op twitter, dan kan je lachen.
[ afbeelding ]
Sierd als vader, als z'n zoon iets ouder is gaan ze samen playboy modellen bekijken op internet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mijn vader ging nooit lego raketten met mij bouwen
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eerste of de tweede?
Niet doen, blijft ie aan de gang.quote:
Er zaten er toch een stuk of drie achter mij te lachen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Niet doen, blijft ie aan de gang.
1. Hahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zaten er toch een stuk of drie achter mij te lachen.
Alleen mensen meetellen die iedereen kan zienquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zaten er toch een stuk of drie achter mij te lachen.
Steve gaat een keer voor de overwinning?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
Wat krijgen we nou. Brama niet in de basis bij Twente
Of hij wordt gespaard voor Ajax-thuis .Staat op scherp volgens mijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Steve gaat een keer voor de overwinning?
Logisch. Een speler als Brama kan je niet missen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of hij wordt gespaard voor Ajax-thuis .Staat op scherp volgens mij
Dat denken ze daar wel ja. Dat is nou het mooiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch. Een speler als Brama kan je niet missen.
Refereert hij nu naar omkoping?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:12 schreef RvLaak het volgende:
Commentator net: "Zeefuik valt niet zomaar om, daar is meer voor nodig"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |