3 volgensmijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Penalty missen levert dat minpunten op?
Nee, anders was ik het wel eens met je post.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh je wil goedkoop scoren?
Jij zit hier om te presenteren, ik voor mijn meningquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, anders was ik het wel eens met je post.
Net zoveel als hij voor Ajax zou gaan werkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat zou die Higler nou vangen voor zo'n fixed wedstrijd?
Ja, dat zie ik net.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Penalty missen levert dat minpunten op?
Geen idee. Maar hij kan er echt niks van, laat hij al weken zien. Onbegrijpelijk dat hij in de Eredivisie mag fluiten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat zou die Higler nou vangen voor zo'n fixed wedstrijd?
Eigenlijk is dat dus 5 punten minder dan als hij 'm wel had benutquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik net.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sierd: Ik heb weleens een programma op sbs6 gezien over hoeren. Maar geen van die dames had een zoon die scheidsrechter van beroep was.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij is Hitler een hoerenjong
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat dus 5 punten minder dan als hij 'm wel had benut
Ja die humor van Sierd zou ik ook wel willen hebben. Altijd lachen gieren brullen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Sierd: Ik heb weleens een programma op sbs6 gezien over hoeren. Maar geen van die dames had een zoon die scheidsrechter van beroep was.
Ja, dat is waar, een land vol.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zit hier om te presenteren, ik voor mijn mening
Sierd is boer?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja die humor van Sierd zou ik ook wel willen hebben. Altijd lachen gieren brullen.
Het is een soort natuurlijk charisma, je hebt 't of je hebt 't niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja die humor van Sierd zou ik ook wel willen hebben. Altijd lachen gieren brullen.
Wanneer zei hij dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gijp: ze zouden zo'n scheids een microfoontje moeten geven, en dat die scheids dan zegt tegenover het hele stadion "Ja, dat klopt."
Het land zit vol? Je klinkt net als Geert Wildersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, een land vol.
Volgens mij heeft hij geen kiespijn.quote:
Dat is niet rullevant.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het land zit vol? Je klinkt net als Geert Wilders
Scheld hem eens uit op twitter, dan kan je lachen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |