Ik denk dat Zeefuik daar niet te zwaar aan tiltquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Refereert hij nu naar omkoping?
Belchinees alert.
Die maakt zich niet zo snel dik idd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat Zeefuik daar niet te zwaar aan tilt
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef TLC het volgende:
Als Heerenveen wint ligt Steve er vanavond uit bij Twente
Als Twente wint dan ligt vBasten eruitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef TLC het volgende:
Neejoh. Jopie blijft vertrouwen in hem houden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef TLC het volgende:
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef TLC het volgende:
Zou mooi zijn en daarna weer mindere resulaten wat resuleert op een verlies in de laatste wedstrijd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laten we het hopen
En dan het welbekende schokeffect tegen ajax.
Geloof ik niet zo. Hij heeft een salaris van 2 miljoen daar, dus hij moet dan 1 miljoen mee krijgen. Beetje te veel he.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef TLC het volgende:
Ik hoop dat die laatste wedstrijd er niet meer toe doet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou mooi zijn en daarna weer mindere resulaten wat resuleert op een verlies in de laatste wedstrijd.
Maar het over een half jaar betalen is niet veel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geloof ik niet zo. Hij heeft een salaris van 2 miljoen daar, dus hij moet dan 1 miljoen mee krijgen. Beetje te veel he.
Deal!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou mooi zijn en daarna weer mindere resulaten wat resuleert op een verlies in de laatste wedstrijd.
Idd, PSV staat dan hopeloos 3equote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die laatste wedstrijd er niet meer toe doet.
Hoeft niet, maar wil hem toch wel winnen. Record omhoog houden héquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Minder wanneer je een ook een vervanger moet betalen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het over een half jaar betalen is niet veel?
Nou en? Mag Twente die nog wel verliezen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi. Krijgen we schokeffect bij twente-ajax de week erop.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef TLC het volgende:
Mja, ok. Of je moet een van z'n assistenten kiezen. maar die kunnen er ook geen kloot van.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Minder wanneer je een ook een vervanger moet betalen.
Nee aangezien het dan in termijnen is of denk je dat Ajax meteen al in September/Augustus 50 miljoen aan salaris uit gaat betalen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het over een half jaar betalen is niet veel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |