Dat zeker.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? Mag Twente die nog wel verliezen.
Youri fucking Mulder.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, ok. Of je moet een van z'n assistenten kiezen. maar die kunnen er ook geen kloot van.
Dan blijft het toch nog steeds datzelfde bedrag?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee aangezien het dan in termijnen is of denk je dat Ajax meteen al in September/Augustus 50 miljoen aan salaris uit gaat betalen?
Ze kunnen altijd nog die massaverkrachter voor de groep zetten.quote:
Ho ho, laten we het gezellig houden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan blijft het toch nog steeds datzelfde bedrag?Simpele ziel.
Sorry Tom.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ho ho, laten we het gezellig houden.
Tuurlijk niet, dan betaal je toch in termijnen debiel aangezien je club dan inkomsten elke maand krijgt dmv verkoop, kaarten, prijzen etc. of dacht je dat een club meteen al het geld op de bank heeft en dan alles in een keer gaat betalen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan blijft het toch nog steeds datzelfde bedrag?Simpele ziel.
Ja, dat had ik al door ja, daar wordt het bedrag niet minder van.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan betaal je toch in termijnen debiel
Dus?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:24 schreef Doublepain het volgende:
aangezien je club dan inkomsten elke maand krijgt dmv verkoop, kaarten, prijzen etc
Nee, dat dacht ik niet nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:24 schreef Doublepain het volgende:
of dacht je dat een club meteen al het geld op de bank heeft en dan alles in een keer gaat betalen?
Als zo iemand in Engeland zou fluiten, zou ie na de eerste wedstrijd nooit meer mee mogen doenquote:
Tja, Higler he.quote:
Wel op je maandelijkse begrotingquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door ja, daar wordt het bedrag niet minder van.
[..]
Dus?Dan is het bedrag dat je uitgeeft dus minder? Wtf
[..]
Nee, dat dacht ik niet nee.Daarom heb ik dat ook helemaal niet gezegd.
Duh, maar dat zal met een miljoen wel meevallen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel op je maandelijkse begroting
Ligt eraan hoeveel je binnen krijgt, soms heb je clubs die niet genoeg hebben en het salaris niet kunnen betalen.
Ligt eraan als je andere coach ook zo´n salaris heeft. Kost je 2 miljoen en je weet niet eens zeker of het beter gaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, maar dat zal met een miljoen wel meevallen.
Dat zei ik al idd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt eraan als je andere coach ook zo´n salaris heeft. Kost je 2 miljoen en je weet niet eens zeker of het beter gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |