Twente kijk ik niet meer, dat is helemaal niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks nog de degradatiekrakerHeerenveen - Twente.
Ik kijk voor de spanning.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Twente kijk ik niet meer, dat is helemaal niet om aan te gluren.
Dat staat als een paling boven water.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zeker, maar jij kan toch ook niet ontkennen dat dit 1x was en nooit meer.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef TLC het volgende:
Bony gaat dit seizoen gewoon afmaken in Arnhem denk ik, zo happig op Rusland lijkt hij me ook niet.
Als Ajax dat niet wint weet ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk voor de spanning.En omdat Marco succes nodig heeft.
Volgende week trouwens Twente - Ajax.
ja mamaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
. Heb je überhaupt interviews van hem gezien dit seizoen?
Ligt er aan wat voor situatie het is, gebeurt er weinig.. dan is de kans groot dat hij even de show steelt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef RubenSosa het volgende:
Zal piet nog zijn showduik maken vanavond?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht dat Mirab de clubkleuren niet zal veranderen? Ook al is dit een uitshirt.
Zou leuk zijn als Tadic vanavond nog geel pakt en geschorst is voor TWE-AJA.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Ajax dat niet wint weet ik het ook niet meer
Ik dacht dat Mirab de clubkleuren niet zal veranderen? Ook al is dit een uitshirt.
Dan wordt PSV kampioen denk ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Ajax dat niet wint weet ik het ook niet meer
Wie is Mirab? De vriend van Merab?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Na Feyenoord heeft PSV op papier 5 niet al te lastige tegenstanders idd, al kan Roda-uit nog weleens lastig zijn voor PSV.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan wordt PSV kampioen denk ik.
We moeten niet naar schema's kijken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Na Feyenoord heeft PSV op papier 5 niet al te lastige tegenstanders idd, al kan Roda-uit nog weleens lastig zijn voor PSV.
Daar ga je al.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Na Feyenoord heeft PSV op papier 5 niet al te lastige tegenstanders idd, al kan Roda-uit nog weleens lastig zijn voor PSV.
Was geen grap, rare kleurtjesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom![]()
Zelden zo'n slechte grap gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |