Ik moest google-enquote:
quote:AMSTERDAM - Ali B wordt jurylid bij The Voice of Holland. Na wekenlange speculaties lijkt het erop dat de rapper in de lege jurystoel zal plaatsnemen.
Dit meldt Patty Brard in Shownieuws. Ze vertelt dat er vergevorderde onderhandelingen plaatsvinden tussen zijn manager en producent Talpa.Ook zou Ali B deze week een screentest gedaan hebben met de inmiddels bevestigde The Voice-coach Ilse DeLange om te kijken of er chemie is tussen de twee.
Sinds Roel van Velzen zijn vertrek aankondigde wordt er volop gespeculeerd wie zijn plaats zal innemen. Ali B doet zelf nog geen uitspraken over zijn eventuele deelname aan de talentenjacht.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)id_The_Voice___.html
Iig de TROS.quote:
Dat op volle toeren bedoel je? Volgens mij zat hij nu ook al ergens in een jury.. Ik ga even google-en!quote:
Dat is waar, maar wie zou het moeten worden?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:33 schreef iBenny het volgende:
Ik denk ook niet dat het Ali B zal worden. John de Mol wil grote spelers en wil daar vast en zeker wat extra voor neerleggen. Ali B zal daarvoor te klein zijn naar mijn idee
Alain Clark heeft nog steeds niet gezegd niet te willen/kunnen, dus die geef ik nog steeds een grote kans. Al zou ik Jan Smit ook nog steeds wel ergens een logische keuze vinden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wie zou het moeten worden?
Veel soeps is er niet over
Waarom geen buitenlanders? Doen ze in de UK ook (want volgens mij komt Will I Am uit de USA). Gewoon, eentje van buiten Nederland desnoods.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wie zou het moeten worden?
Veel soeps is er niet over
En waarin verschilt Jantje Shit dan zoveel van N&S??????quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Jantje Smit? De stijl (volkszang, wat een nogal truttig imago heeft) past totaal niet bij zo'n programma. Verder vind ik niet dat hij als zanger iets bijzonders heeft gepresteerd (op muzikaal gebied!). Ik zie het niet gebeuren, het zou voor mij een reden zijn om niet meer te kijken.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom geen buitenlanders? Doen ze in de UK ook (want volgens mij komt Will I Am uit de USA). Gewoon, eentje van buiten Nederland desnoods.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Sowieso zou TVoH er verstandig aan doen om ook eens over de landsgrens heen te kijken. Het moet niet al te moeilijk zijn om een goede Vlaamse artiest te recruteren, bijv. die (voormalige) zangeres van K's Choice of the Hooverphonics. Ook de UK kan interessant zijn, met het vliegtuig ga je zo op en neer. Gebruik een privéjet en je hebt geen last van lange wachtrijen, in verhouding tot de totale kosten van zo'n programma moet dat toch wel meevallen. Het kost iets meer maar ach, in verhouding tot de totale kosten van zo'n programma valt het wel mee, het is het onderzoeken waard.
Muzikaliteit en stijl (volkszang vs. Simon and Garfunkel achtig) in ieder geval. Bij Nick en Simon is het denkbaar dat die ooit internationaal populair worden (de muziek is gewoon goed), bij Jan Smit zal dat nooit gebeuren (dit type volkszang is vooral in Nederland en in Duitsland populair).quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waarin verschilt Jantje Shit dan zoveel van N&S??????
Ik wilde net over HGT beginnen, maar dat is niet enkel zang. Zat Gordon niet bij zowel X-factor als HGT?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:58 schreef Karina het volgende:
Ali B. zou ik zelf een vreemde keuze vinden, nog niet eens vanwege de persoon, maar omdat hij ook al te zien is bij X-Factor. Dan heb je in twee zangwedstrijden hetzelfde jurylid zitten.
Oh ja inderdaad. Maar was dat ook in 1 seizoen, vlak achter elkaar? Ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde net over HGT beginnen, maar dat is niet enkel zang. Zat Gordon niet bij zowel X-factor als HGT?
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad. Maar was dat ook in 1 seizoen, vlak achter elkaar? Ik weet het niet meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |