Maar zo gauw als ze gaat zingen hoor je een geit mekkerenquote:
Maar dat is met alle Nederlandse artiesten zo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zo gauw als ze gaat zingen hoor je een geit mekkeren
Gelukkig niet. Ik kan niet naar zijn arrogante kop kijkenquote:
Geen idee, verstandige keuze om het niet te doen iig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Blij dat die man het niet doet. Wat moet hij in dit programma.
We hadden het er daarnet op de studie over. Dat we echt geen benul hebben wat voor groot nieuws dat eigenlijk is voor het land, mede omdat er ook vrouwen aan mee mogen doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:23 schreef Karina het volgende:
En nog een land waar The Voice binnenkort te zien is:
Afghanistan wordt toegevoegd aan het rijtje van ruim vijftig landen met een eigen versie van The Voice of Holland, het hitformat van John de Mol. Dat heeft zijn bedrijf Talpa maandag laten weten. De Afghaanse The Voice komt al in mei op de buis bij marktleider TOLO TV. “The Voice is een mijlpaal voor het Afghaanse tv-amusement. We zijn er trots op dat we het beste internationale talentenprogramma mogen uitzenden“, zegt zenderdirecteur Massood Sanjer in een persbericht.
Het succes van The Voice begon in 2011 op RTL 4, waar het de meest bekeken talentenjacht ooit werd. Het format werd al snel internationaal opgepikt en was een succes in grote tv-markten als die van de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk.
Op dit moment is The Voice verkocht aan ruim vijftig tv-zenders en is de show op de buis in ongeveer 150 landen.
Bron
Omdat ik de verkeerde post had gequote. Oeps.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:37 schreef roos85 het volgende:
Wat heeft meedoen van vrouwen te maken met "nieuws" dat Barry Hay niet in de jury komt te maken?
Ik dacht alquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ik de verkeerde post had gequote. Oeps.
Dat zag ik niet aankomenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
De nieuwste naam die wordt genoemd is Rob de Nijs. (Boulevard)
Daar ben ik dan wel weer voor.
Dat zegt tegenwoordig niks, maar als Rob idd geen tijd heeft, dan zal het wel kloppen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:32 schreef -Vaduz- het volgende:
H management van Rob geeft ook aan dat er niets speelt.
Niet specifiek, maar het zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:59 schreef miep63 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je die Frans van Zoest of zo bedoelt, dat vind ik toch zo'n griezel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |