Schuif 'm d'r inquote:
Zo beter?quote:
Dat is wel jammer. We hadden ook gewoon door kunnen postenquote:
Dat is machtsmisbruik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. We hadden ook gewoon door kunnen posten
Het helpt.quote:
Stond nog wel een parel van mijn hand inquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
Eerste resultaat als je googelt op Lompe Smurf
ONZ / wat zou jouw smurfnaam zijn?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stond nog wel een parel van mijn hand in
[ afbeelding ]
Staat ie in ESF, F&F, FB of achter dan?quote:
Nope, geen idee waar Sp3c het over heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Staat ie in ESF, F&F, FB of achter dan?
happensquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, geen idee waar Sp3c het over heeft.
Jazeker!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:42 schreef indaha het volgende:
He effe een vraagje , dit topic moet toch in ESF mag je dan een TR maken omeen modje daarop te wijzen![]()
je moet het!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:42 schreef indaha het volgende:
He effe een vraagje , dit topic moet toch in ESF mag je dan een TR maken omeen modje daarop te wijzen![]()
Heej Karina, jij of ik?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
gewoon weer de TT gemod, greys kan niets zeggen want dit is niet haar forum
en de RLS mods kunnen niets zeggen want dit topic hoort niet in hun forum
winning
beiden?quote:
Als goed user wordt dat van je verwacht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:42 schreef indaha het volgende:
Denk je dat we daar de handen voor vrij hebben?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
beiden?
en pics or it did not happen
HALLON!quote:
vorige deel staan nog wat notesquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
Kappen nah, ik zat het A-Z deelnemers overzicht helemaal bij te werken, dat was een kutklus, dus ik wil nu bloemetjes en aaien.
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopolquote:
reports bedoel je, die zijn allemaal al wegquote:
Whut?quote:
* Fogel aait Greysquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
Kappen nah, ik zat het A-Z deelnemers overzicht helemaal bij te werken, dat was een kutklus, dus ik wil nu bloemetjes en aaien.
dat bedoelde ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
reports bedoel je, die zijn allemaal al weg
Ik had even iets beters te doen
PR rechten.quote:
Dit gaat helpen.quote:
Oh Dannyquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als goed user wordt dat van je verwacht.
Laat je het na dan spoort Danny je op aan de hand van je IP adres.
Heb jij een lief meiske het verkeerde pad op gedreven? Boefje.quote:
He wat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij een lief meiske het verkeerde pad op gedreven? Boefje.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeee, zet eens gewoon terug in ESF...
Dit is een heel leerzame avond geworden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
Omdat ik in een aparte rechtengroep zit met PR en daar klopt nog het e.e.a. niet aan
Ik heb overal rechten behalve in 40+ geloof ik![]()
Steeds als er een nieuw forum komt moet dat handmatig er bij gezet worden begreep ik in mijn geval.
Dus hop, terug.
Hij staat nu in ESF!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
Oh hier ook geen rechten meer...
Dat schiet op.
Wel om posts te verwijderen e.d.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
we zitten in ESF!
je zou hier wel rechten moeten hebben
+1 behulpzaam ben jij hea?quote:
F5 rauzen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel om posts te verwijderen e.d.
Niet meer om de TT te wijzigen en te verplaatsen
Kan er ook aan liggen dat ik nogal zware dingen aan het downloaden was voor PR net en dat mijn netbook het opgeeft. Geen idee. Geen zin om het na te gaan.
Komt mooi uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel om posts te verwijderen e.d.
Niet meer om de TT te wijzigen en te verplaatsen
Kan er ook aan liggen dat ik nogal zware dingen aan het downloaden was voor PR net en dat mijn netbook het opgeeft. Geen idee. Geen zin om het na te gaan.
Nu alleen sp3c nog wat ontnemen.quote:
Heldin!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef indaha het volgende:
Zo nu ik mijn plicht gedaan heb kan ik met een gerust hart gaan slapen
Boks.quote:
Sorry mevrouw G.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Greys het volgende:
Hallo, nu is het wel leuk geweest hoor, ik blijf niet aan de gang
Noem je mij nu onserieus?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
POL misschien komt er dan eindelijk wat serieus in dit topic.
Spuit 11quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
Als je maar weet dat mijn schijven vooral links geörienteerd zijn bji het sjoelen hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
quote:
Ik heb hem allaaaaaaaang teruggezet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
Dit was de laatste hoor...
Het nummer van Anouk is 'uitgelekt' net op tv.
Dus nu weer in ESF *vuur spuugt*.
Je bent linksdragend?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je maar weet dat mijn schijven vooral links geörienteerd zijn bji het sjoelen hoor.
ik heb hem zelf teruggezet!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb hem allaaaaaaaang teruggezet.
ALWEER!
*minimaal een schouderklopje verwacht*
Dat had niet gehoeven, dat had ik zelf al gedaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb hem allaaaaaaaang teruggezet.
ALWEER!
*minimaal een schouderklopje verwacht*
Serieus?? Iemand een filmpje?!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
Dit was de laatste hoor...
Het nummer van Anouk is 'uitgelekt' net op tv.
Dus nu weer in ESF *vuur spuugt*.
true storyquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Al klinkt een vuurspuwende Greys dan wel weer seksah.
Komt straks op tv geloof ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus?? Iemand een filmpje?!
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had niet gehoeven, dat had ik zelf al gedaan.
Maar alsnog je schouderklopje hoor
Op tv? Welke van m'n 298 kanalen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt straks op tv geloof ik.
Zat er aan te komen he, als die producer zijn mond al open trok
Ja sorryquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op tv? Welke van m'n 298 kanalen?
Gratis feedback:quote:
Thnx!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Ik was van alles tegelijk aan het doen. SBS 6, hoorde ik net een soort vooraankondiging.
Speelkwartier is over.quote:
Alle blauwen zijn opeens naar bed?quote:
TRs en PRs wegwerken zeker?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets met FOK! dat geen topicschoppen inhoudt
Ik wilde wel maar verlengingquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alle blauwen zijn opeens naar bed?
Wat heb je verlengd?quote:
Wie is "ze" en waarom is dat interessant?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Leuk liedjequote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wie is "ze" en waarom is dat interessant?Ze is Ajax dat gelijk staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En interessant omdat Ajax omdat Amsterdam.
RBK is ook niet interessant.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze is Ajax dat gelijk staat
En interessant omdat Ajax omdat Amsterdam.
http://www.rbk.no/quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat RBK is maar dat kan ook komen doordat ik zowat omval van de slaap
Ah die ken ik wel jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
http://www.rbk.no/
Heeft vast ook tegen Ajax gespeeld
Ik begin te merken dat de bag-in-box steeds lichter wordt en mijn hoofd steeds zwaarder
Oh dat is dan wel grappig. dat kon ik echt voor geen meterquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat vooral, hoewel badminton mij wel goed af ging (ik weet ook niet waarom, schatte het blijkbaar goed in)
Dat was echt horrorquote:Oh die pleisters jaoh wat had ik daar een hekel aan! Nooit meer!
Ik niet!quote:
Saunaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:43 schreef Greys het volgende:
Ik zit morgen met mijn eigen bips en de Maesbips in de sauna
Maar laat dat jullie niet tegenhouden
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
APPAPPA OEH MAMAMAUW PAPPA OEH MAMAUW
14 mei halve finale Eurovisie kijken op groot scherm in die kroegquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:07 schreef Fogel het volgende:
Ogenblikje, dan drink ik een fles vodka leeg en dan snap ik het misschien weer
Uhm, misschien kan ik een goed excuus vinden, ik schijn een werkgever te hebben ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
14 mei halve finale Eurovisie kijken op groot scherm in die kroeg
Kroeg is FOK!-only die avond. Op een dinsdag. Boek je je vlucht vast?
BAM! Sjoelreeks leeg!quote:
Nouja zegquote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nouja zeg.
Sjoelen gaat toch nog wel door? Ja? Toch? Toch? Toch?
Heb je.... PANIEKKKKKK!?!?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nouja zeg.
Sjoelen gaat toch nog wel door? Ja? Toch? Toch? Toch?
Sjoelenquote:
Jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je.... PANIEKKKKKK!?!?![]()
Wie unne Eckte pro.
Gelukkig maarquote:
Ik zat meer te denken aan een paar Rochefortsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:34 schreef Cat22 het volgende:
Frambozenbier.![]()
![]()
![]()
Dat gaat goed vallen na een werkdag.
yes, pintjes drinken, krom sjoelen recht lullen etc!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjoelen
Onder het genot van een veel speciaalbiertjes.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yes, pintjes drinken, krom sjoelen recht lullen etc!
Ik werd de dag er na fris wakker na 6 uur slaap, dus als ik dat kan kan jij dat ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een paar Rocheforts...
En dan de dag erna wer fris en fruitig achter een bureau zien te verschijnen...
Dag erna vrij.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een paar Rocheforts...
En dan de dag erna wer fris en fruitig achter een bureau zien te verschijnen...
Volgende keer een paar biertjes minder drinken, als ik het me goed herinner was het 7x Rochefort 8, 1x Westmalle Tripel, 2x limoncello.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:43 schreef Greys het volgende:
Ja en Zwab was nogal Zwabberig aan het eind van de avond
Waarom denk je dat ik zoveel moeite steek in het vervoersplanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dag erna vrij.![]()
Ow crap, ik kan niet drinken want ik moet nog met de auto terug vanaf muis city!![]()
Wie helpt me in de kroeg daaraan denken? Ik kom nooit met de oto naar Henk.
Dat is toch niet zo veel?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgende keer een paar biertjes minder drinken, als ik het me goed herinner was het 7x Rochefort 8, 1x Westmalle Tripel, 2x limoncello.
Af en toe een colaatje miscchien maar.
Nais!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgende keer een paar biertjes minder drinken, als ik het me goed herinner was het 7x Rochefort 8, 1x Westmalle Tripel, 2x limoncello.
Af en toe een colaatje miscchien maar.
Ik dacht er echt niet aan. En ik heb een zero policy voor drinken en rijden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zoveel moeite steek in het vervoersplan?
Als ik niet zelf daarheen rij, vergeet ik ook dat ik wellicht halverwege op eigen auto zou moeten overstappen![]()
![]()
whehehe, 8x bier van 9-komma-iets, van 19:00 tot sluitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo veel?
Als je er van vier uur 's middags tot sluit was.
En die twee limonades!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, 8x bier van 9-komma-iets, van 19:00 tot sluit
Oh well.
30% volgens het flesje dat hier staatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, geen idee hoe sterk dat spul is eigenlijk.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
30% volgens het flesje dat hier staat
Gelukkig waren die formaat vingerhoedquote:
quote:FOK! ESF-kroegsjoelclub (4 maart) Greys is lief en kei-lekkerrrr!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef ElisaB het volgende:
TT aanvulling:
[..]fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:
Daar was jij toch niet bij? Misschien waren het wel longdrinkglazen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gelukkig waren die formaat vingerhoed
Pullenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar was jij toch niet bij? Misschien waren het wel longdrinkglazen.
Takkie ook rijbewijs heeft en kent Catmobiel....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dag erna vrij.![]()
Ow crap, ik kan niet drinken want ik moet nog met de auto terug vanaf muis city!![]()
Wie helpt me in de kroeg daaraan denken? Ik kom nooit met de oto naar Henk.
Dat was net voordat ik weggingquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar was jij toch niet bij? Misschien waren het wel longdrinkglazen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef ElisaB het volgende:
TT aanvulling:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
You Only Sjoel Oncequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:13 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet de volgende ochtend gewoon om 6:15 op maar YOLO enzo
alles voor jou jeweetzquote:
Je kan ook 6u opstaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar in dit geval wel accuraat want het moet echt
[..]
Sjoel Another Day
Niet zo moeilijk doenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kan ook 6u opstaan?
Of gewoon niet gaan slapen misschien?
Nou, proost dan maar!quote:
Nicequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou, proost dan maar!
Ik kan weer Bloody Mary's maken zonder mijn stoel uit te moeten
Probleem gaat straks denk ik de stoel uitkomen zijnquote:
Is het een barcalounger? Want dan kan je er gewoon in blijven slapenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Probleem gaat straks denk ik de stoel uitkomen zijn
Een recliner ja. En dat gebeurt wel vakerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is het een barcalounger? Want dan kan je er gewoon in blijven slapen
Ik durfde het al niet te vragen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Takkie ook rijbewijs heeft en kent Catmobiel....
Ik steek er nu wel schraaltjes bij af ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
Cat, kunnen wij the day after tha Bird is the Word meet nog wel naar de sauna met deze TT?
Nee muts, het lijkt nu net of jij die TT hebt gemaakt, bedoelde ikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik steek er nu wel schraaltjes bij af ja.![]()
Daar helpt geen bikiniwax meer tegen.
Jij hoeft niet te werken, Takke leent autoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik durfde het al niet te vragen.Alleen, hoe kom ik dan thuis vanaf Takkepalace?
Het vervoersplan wordt steeds complexer!
Whut?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee muts, het lijkt nu net of jij die TT hebt gemaakt, bedoelde ik
Iesch ook optie.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te werken, Takke leent auto![]()
Was garpje, maar als je het serieus overweegt...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iesch ook optie.![]()
En dan pik je mij woensdag op.
Catcave.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Was garpje, maar als je het serieus overweegt...
Kan ook 's ochtends op mijn bike naar de Catcave
Gandalf in LOTR1: The fellowsjoel of the ring:quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Gandalf in LOTR1: The fellowsjoel of the ring:
Run, you sjoel!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Gandalf in LOTR1: The fellowsjoel of the ring:
Run, you sjoel!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:21 schreef Muis006 het volgende:
One sjoel to rule them all
One sjoel to find them
One sjoel to bring them all and in the sjoelbak bind them
wat gaan we in de sjoelbak doen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:21 schreef Muis006 het volgende:
One sjoel to rule them all
One sjoel to find them
One sjoel to bring them all and in the sjoelbak bind them
Zeg het maarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat gaan we in de sjoelbak doen?
Tof!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:45 schreef Greys het volgende:
Film, popcorn, drankje en toffe goodiebag
GC / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!
Weet ik, dit ligt echt aan mij. En daarom twijfel ik zo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:52 schreef Greys het volgende:
Ja met die twijfels kan ik je helaas niet helpen
We hebben enorm ons best gedaan met dag en tijdstip iig en graties drankje en popcorn en goodiebag, de rest is aan jullie
Niet als je geen 3D kunt zien en je dat alleen hoofdpijn oplevert.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat is er mis met imax?weet je wat nog leuker is dan imax? imax 3d
Imax is tof, maar 3d is klote.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat is er mis met imax?weet je wat nog leuker is dan imax? imax 3d
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet als je geen 3D kunt zien en je dat alleen hoofdpijn oplevert.
Maarre... Is deze dan geen 3D?![]()
Wat is het verschil?
Imax zonder 3d is groter scherm en beter geluidquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Kut.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is best een goed argument.![]()
deze is imax en 3d
Die werkt niet bij Imax inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kut.![]()
En ik heb er wel een 2d bril voor aangeschaft maar bij imax werkt die volgens mij niet, alleen bij real3d.
En is een gave avond vol sfeer me een wazige film en hoofdpijn waard?
Zucht.
Jij denkt dat ik een wandelend bioscoopwarenhuis ben?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die werkt niet bij Imax inderdaad.
Heb je een Imax bril liggen? als je er twee aan elkaar maakt kan je hetzelfde truucje uithalen als met de 2D bril.
Goeie actie hoor!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:52 schreef Greys het volgende:
Ja met die twijfels kan ik je helaas niet helpen
We hebben enorm ons best gedaan met dag en tijdstip iig en graties drankje en popcorn en goodiebag, de rest is aan jullie
Ik kan helaas ook geen 3d kijken; word er een beetje fobisch vanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Zullen we samen bij de uitgang gaan zitten?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan helaas ook geen 3d kijken; word er een beetje fobisch van
Maar geweldige actieen ik wens jullie een toffe avond
Of bij de wc's. Met zo'n schoteltjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we samen bij de uitgang gaan zitten?
Zouden we dan wel een goodybag krijgen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of bij de wc's. Met zo'n schoteltje
Tuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zouden we dan wel een goodybag krijgen?
Owwwwww....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:27 schreef Cat22 het volgende:
Maar ik wil best met jou schotelen heur.
Leg eens uit? Oh ik snap het alquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je een Imax bril liggen? als je er twee aan elkaar maakt kan je hetzelfde truucje uithalen als met de 2D bril.
Leukquote:Op zondag 24 februari 2013 20:08 schreef franklop het volgende:
als er geen gekke dingen gebeuren zijn ik en roos85 er de 4e
Gezelligquote:Op zondag 24 februari 2013 20:08 schreef franklop het volgende:
nou baal ik nog meer dat ik moet werkenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:08 schreef franklop het volgende:
goede smoesjesquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:22 schreef franklop het volgende:
Ow shit, MPG kwam ook. TOch nog maar even overleg plegen
Heel goedquote:
Euj, wel tijd om hier te kleppen,maar niet om een woordje te leggen?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Euj, wel tijd om hier te kleppen,maar niet om een woordje te leggen?
Je vergeet mij.quote:
heul nietquote:
quote:
quote:
Wordt gezellig op de achterbank.quote:
quote:
Mond-op-mondbeademing!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:06 schreef Cat22 het volgende:
Topic dood?![]()
We willen de liefde wel delen hoor.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:50 schreef Takaiki het volgende:
Ow, jongens er komt me toch mond-op-mondbeademing!![]()
Natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:30 schreef Muis006 het volgende:
Zeg eh we gaan ons wel gedragen op de achterbank he!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:34 schreef Muis006 het volgende:
Goed, MPG als bijrijder en ik bij de maisjes op de achterbank.
en daarom hoor jij op de bijrijdersstoelquote:
Gisteren belde.quote:
Ik en roos staan nog geeneens in de OPquote:
Net geweestquote:
NU WELquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik en roos staan nog geeneens in de OP
+1quote:
We gaan wel dingen naar binnen schuiven jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:41 schreef MPG het volgende:
Zaterdag?
Jullie gaan toch niet stiekem oefenen he?
bang dat je van vrouwen verliest?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:41 schreef MPG het volgende:
Zaterdag?
Jullie gaan toch niet stiekem oefenen he?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We gaan wel dingen naar binnen schuiven ja
Voedsel in onze monden
Ah. Sjoelen met iteejert dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We gaan wel dingen naar binnen schuiven ja
Voedsel in onze monden
Het is gewoon eng hoe snel jij ons doorhebt!quote:
Op zich is onze eetgelegeneheid best wel leuk voor mensen met kliko capaciteiten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:45 schreef Toekito het volgende:
gaan mensen eten zonder de KSC-kliko's? Schandalig ofniet waarde MPG?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is gewoon eng hoe snel jij ons doorhebt!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op zich is onze eetgelegeneheid best wel leuk voor mensen met kliko capaciteiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik word nu een beetje bang voor de achterbank.quote:
Hoezoquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik word nu een beetje bang voor de achterbank.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op zich is onze eetgelegeneheid best wel leuk voor mensen met kliko capaciteiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |