Schuif 'm d'r inquote:
Zo beter?quote:
Dat is wel jammer. We hadden ook gewoon door kunnen postenquote:
Dat is machtsmisbruik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. We hadden ook gewoon door kunnen posten
Het helpt.quote:
Stond nog wel een parel van mijn hand inquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
Eerste resultaat als je googelt op Lompe Smurf
ONZ / wat zou jouw smurfnaam zijn?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stond nog wel een parel van mijn hand in
[ afbeelding ]
Staat ie in ESF, F&F, FB of achter dan?quote:
Nope, geen idee waar Sp3c het over heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Staat ie in ESF, F&F, FB of achter dan?
happensquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, geen idee waar Sp3c het over heeft.
Jazeker!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:42 schreef indaha het volgende:
He effe een vraagje , dit topic moet toch in ESF mag je dan een TR maken omeen modje daarop te wijzen![]()
je moet het!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:42 schreef indaha het volgende:
He effe een vraagje , dit topic moet toch in ESF mag je dan een TR maken omeen modje daarop te wijzen![]()
Heej Karina, jij of ik?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
gewoon weer de TT gemod, greys kan niets zeggen want dit is niet haar forum
en de RLS mods kunnen niets zeggen want dit topic hoort niet in hun forum
winning
beiden?quote:
Als goed user wordt dat van je verwacht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:42 schreef indaha het volgende:
Denk je dat we daar de handen voor vrij hebben?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
beiden?
en pics or it did not happen
HALLON!quote:
vorige deel staan nog wat notesquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
Kappen nah, ik zat het A-Z deelnemers overzicht helemaal bij te werken, dat was een kutklus, dus ik wil nu bloemetjes en aaien.
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopolquote:
reports bedoel je, die zijn allemaal al wegquote:
Whut?quote:
* Fogel aait Greysquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
Kappen nah, ik zat het A-Z deelnemers overzicht helemaal bij te werken, dat was een kutklus, dus ik wil nu bloemetjes en aaien.
dat bedoelde ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
reports bedoel je, die zijn allemaal al weg
Ik had even iets beters te doen
PR rechten.quote:
Dit gaat helpen.quote:
Oh Dannyquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als goed user wordt dat van je verwacht.
Laat je het na dan spoort Danny je op aan de hand van je IP adres.
Heb jij een lief meiske het verkeerde pad op gedreven? Boefje.quote:
He wat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij een lief meiske het verkeerde pad op gedreven? Boefje.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeee, zet eens gewoon terug in ESF...
Dit is een heel leerzame avond geworden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
Omdat ik in een aparte rechtengroep zit met PR en daar klopt nog het e.e.a. niet aan
Ik heb overal rechten behalve in 40+ geloof ik![]()
Steeds als er een nieuw forum komt moet dat handmatig er bij gezet worden begreep ik in mijn geval.
Dus hop, terug.
Hij staat nu in ESF!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
Oh hier ook geen rechten meer...
Dat schiet op.
Wel om posts te verwijderen e.d.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
we zitten in ESF!
je zou hier wel rechten moeten hebben
+1 behulpzaam ben jij hea?quote:
F5 rauzen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel om posts te verwijderen e.d.
Niet meer om de TT te wijzigen en te verplaatsen
Kan er ook aan liggen dat ik nogal zware dingen aan het downloaden was voor PR net en dat mijn netbook het opgeeft. Geen idee. Geen zin om het na te gaan.
Komt mooi uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel om posts te verwijderen e.d.
Niet meer om de TT te wijzigen en te verplaatsen
Kan er ook aan liggen dat ik nogal zware dingen aan het downloaden was voor PR net en dat mijn netbook het opgeeft. Geen idee. Geen zin om het na te gaan.
Nu alleen sp3c nog wat ontnemen.quote:
Heldin!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef indaha het volgende:
Zo nu ik mijn plicht gedaan heb kan ik met een gerust hart gaan slapen
Boks.quote:
Sorry mevrouw G.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Greys het volgende:
Hallo, nu is het wel leuk geweest hoor, ik blijf niet aan de gang
Noem je mij nu onserieus?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
POL misschien komt er dan eindelijk wat serieus in dit topic.
Spuit 11quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
Als je maar weet dat mijn schijven vooral links geörienteerd zijn bji het sjoelen hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
quote:
Ik heb hem allaaaaaaaang teruggezet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
Dit was de laatste hoor...
Het nummer van Anouk is 'uitgelekt' net op tv.
Dus nu weer in ESF *vuur spuugt*.
Je bent linksdragend?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je maar weet dat mijn schijven vooral links geörienteerd zijn bji het sjoelen hoor.
ik heb hem zelf teruggezet!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb hem allaaaaaaaang teruggezet.
ALWEER!
*minimaal een schouderklopje verwacht*
Dat had niet gehoeven, dat had ik zelf al gedaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb hem allaaaaaaaang teruggezet.
ALWEER!
*minimaal een schouderklopje verwacht*
Serieus?? Iemand een filmpje?!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
Dit was de laatste hoor...
Het nummer van Anouk is 'uitgelekt' net op tv.
Dus nu weer in ESF *vuur spuugt*.
true storyquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Al klinkt een vuurspuwende Greys dan wel weer seksah.
Komt straks op tv geloof ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus?? Iemand een filmpje?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |