Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had niet gehoeven, dat had ik zelf al gedaan.
Maar alsnog je schouderklopje hoor
Op tv? Welke van m'n 298 kanalen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt straks op tv geloof ik.
Zat er aan te komen he, als die producer zijn mond al open trok
Ja sorryquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op tv? Welke van m'n 298 kanalen?
Gratis feedback:quote:
Thnx!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Ik was van alles tegelijk aan het doen. SBS 6, hoorde ik net een soort vooraankondiging.
Speelkwartier is over.quote:
Alle blauwen zijn opeens naar bed?quote:
TRs en PRs wegwerken zeker?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets met FOK! dat geen topicschoppen inhoudt
Ik wilde wel maar verlengingquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alle blauwen zijn opeens naar bed?
Wat heb je verlengd?quote:
Wie is "ze" en waarom is dat interessant?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Leuk liedjequote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wie is "ze" en waarom is dat interessant?Ze is Ajax dat gelijk staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En interessant omdat Ajax omdat Amsterdam.
RBK is ook niet interessant.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze is Ajax dat gelijk staat
En interessant omdat Ajax omdat Amsterdam.
http://www.rbk.no/quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat RBK is maar dat kan ook komen doordat ik zowat omval van de slaap
Ah die ken ik wel jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
http://www.rbk.no/
Heeft vast ook tegen Ajax gespeeld
Ik begin te merken dat de bag-in-box steeds lichter wordt en mijn hoofd steeds zwaarder
Oh dat is dan wel grappig. dat kon ik echt voor geen meterquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat vooral, hoewel badminton mij wel goed af ging (ik weet ook niet waarom, schatte het blijkbaar goed in)
Dat was echt horrorquote:Oh die pleisters jaoh wat had ik daar een hekel aan! Nooit meer!
Ik niet!quote:
Saunaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:43 schreef Greys het volgende:
Ik zit morgen met mijn eigen bips en de Maesbips in de sauna
Maar laat dat jullie niet tegenhouden
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
APPAPPA OEH MAMAMAUW PAPPA OEH MAMAUW
14 mei halve finale Eurovisie kijken op groot scherm in die kroegquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:07 schreef Fogel het volgende:
Ogenblikje, dan drink ik een fles vodka leeg en dan snap ik het misschien weer
Uhm, misschien kan ik een goed excuus vinden, ik schijn een werkgever te hebben ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
14 mei halve finale Eurovisie kijken op groot scherm in die kroeg
Kroeg is FOK!-only die avond. Op een dinsdag. Boek je je vlucht vast?
BAM! Sjoelreeks leeg!quote:
Nouja zegquote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nouja zeg.
Sjoelen gaat toch nog wel door? Ja? Toch? Toch? Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |