Takkie ook rijbewijs heeft en kent Catmobiel....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dag erna vrij.![]()
Ow crap, ik kan niet drinken want ik moet nog met de auto terug vanaf muis city!![]()
Wie helpt me in de kroeg daaraan denken? Ik kom nooit met de oto naar Henk.
Dat was net voordat ik weggingquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar was jij toch niet bij? Misschien waren het wel longdrinkglazen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef ElisaB het volgende:
TT aanvulling:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
You Only Sjoel Oncequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:13 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet de volgende ochtend gewoon om 6:15 op maar YOLO enzo
alles voor jou jeweetzquote:
Je kan ook 6u opstaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar in dit geval wel accuraat want het moet echt
[..]
Sjoel Another Day
Niet zo moeilijk doenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kan ook 6u opstaan?
Of gewoon niet gaan slapen misschien?
Nou, proost dan maar!quote:
Nicequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou, proost dan maar!
Ik kan weer Bloody Mary's maken zonder mijn stoel uit te moeten
Probleem gaat straks denk ik de stoel uitkomen zijnquote:
Is het een barcalounger? Want dan kan je er gewoon in blijven slapenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Probleem gaat straks denk ik de stoel uitkomen zijn
Een recliner ja. En dat gebeurt wel vakerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is het een barcalounger? Want dan kan je er gewoon in blijven slapen
Ik durfde het al niet te vragen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Takkie ook rijbewijs heeft en kent Catmobiel....
Ik steek er nu wel schraaltjes bij af ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
Cat, kunnen wij the day after tha Bird is the Word meet nog wel naar de sauna met deze TT?
Nee muts, het lijkt nu net of jij die TT hebt gemaakt, bedoelde ikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik steek er nu wel schraaltjes bij af ja.![]()
Daar helpt geen bikiniwax meer tegen.
Jij hoeft niet te werken, Takke leent autoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik durfde het al niet te vragen.Alleen, hoe kom ik dan thuis vanaf Takkepalace?
Het vervoersplan wordt steeds complexer!
Whut?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee muts, het lijkt nu net of jij die TT hebt gemaakt, bedoelde ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |