Is goed.quote:
Inception, Looper, Lincoln, Batman The Dark Knight Rises, G.I. Joequote:
Dat tweede snapte je toen ook?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik over de maya's. En over Einsteins speciale relativiteitstheorie
Ja maar we waren echt extreem snel aan het SChatten, dan moet je oook snel zijn met nieuwe topics enz.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
gvd topickaap tyfus dit gvd tering #!$@##@!#@231
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
gvd topickaap tyfus dit gvd tering #!$@##@!#@231
nog nooit gezienquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Inception, Looper, Lincoln, Batman The Dark Knight Rises, G.I. Joe
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit gezienterwijl we inception zelf hebben
Ik was nog bij post 280quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar we waren echt extreem snel aan het SChatten, dan moet je oook snel zijn met nieuwe topics enz.
Grotendeels. Ik had er iets over gezien op tv of zo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat tweede snapte je toen ook?
Ging niet doorquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je tanden?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
Ik ging in de eerste zo'n boek van Stephen Hawking lezen en toen voelde ik me heel cool dat ik het begreep, maar kennelijk was het dus zo dat ieder normaal denkend mens dat wel moest snappen en het dus niet speciaal ofzo wasquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Grotendeels. Ik had er iets over gezien op tv of zo.
Hoiquote:
En daarna Grude 2 & 3quote:
Ja ik me helemaal opvretenquote:
Hij moest wel erg lang denkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
duurde lang
EN GVD TAKKIE KUTKAPER
pizza was sws een TT over ons en de titanic en onze speciale band aan het maken
Ik hou ook van jouquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
duurde lang
EN GVD TAKKIE KUTKAPER
okiquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoikijk eens even naar mijn opbeurende wappje
Misschien maar eens gaan kijken van het weekendquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik me helemaal opvretenja spoedgevalletje, maak maar nieuwe afspraak
goed hoorquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ging in de eerste zo'n boek van Stephen Hawking lezen en toen voelde ik me heel cool dat ik het begreep, maar kennelijk was het dus zo dat ieder normaal denkend mens dat wel moest snappen en het dus niet speciaal ofzo was
Dat van jou is wel speciaal daarentegen
Ja ik wilde doen;quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
duurde lang
EN GVD TAKKIE KUTKAPER
krkrkrkkrkrkkr brbrbbrrbbr brrrrrquote:
jij vond katy niet leuk toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
John Mayer en Katy Perry moeten samen een duet opnemen
zeker doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien maar eens gaan kijken van het weekend
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
John Mayer en Katy Perry moeten samen een duet opnemen
HUHquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en hij heeft met Katy Perry
Ik voel een nieuwe Bey & Jay
volgende topicquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik wilde doen;
Msacras=Kate grgr Leo
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah ik vind d'r stem vervelend, maar ze maakt opzich wel toffe nummers.
Nouja, een stelletje in de muziekwereld die heel veel duetten opneemt enzo. Schattig en liefdequote:
shit wat heb je gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ze hoort het ook niet ze leest het
Nu krijg ik klappen
Speciale relativiteit was toch dat de waarneming niet afhankelijk mocht zijn van de waarnemer? Of was dat de algemene?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
nja.volgens mij heeft mijn vader het eerst 3 uur lang proberen uit te leggen voordat ik het echt doorhad.
Mag je over 1,5 maand pas weer doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
krkrkrkkrkrkkr brbrbbrrbbr brrrrr
Ik vind 'm niet eng eng.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
We zouden geen enge enge film kijken
aawh wat lief van jequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:06 schreef msacras het volgende:
[..]
hoi
je mag hem houden hoor, ik heb Pizza/Leo immers al
waar?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zie andere post van mij
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:06 schreef msacras het volgende:
[..]
hoi
je mag hem houden hoor, ik heb Pizza/Leo immers al
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kaap het topic wel voor je
Doe ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag je over 1,5 maand pas weer doen
gaat te furrrrquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
weet niet waar, dit gaat te snel
nah daar is verwarming, je mag in de schuurquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja geen idee
Word een nachtje in de auto slapen
Naw je hebt pech ik slaap gewoon bij jequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nah daar is verwarming, je mag in de schuur
Nee das de speciale. Dat tijd relatief is en lichtsnelheid altijd constant.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Speciale relativiteit was toch dat de waarneming niet afhankelijk mocht zijn van de waarnemer? Of was dat de algemene?
slapen ja?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naw je hebt pech ik slaap gewoon bij je
hahahahaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hier deed ze het opzich wel goed bv. (helemaal niet vals)
Lol en Nicki Minaj die zingt
Nou ja ik heb zowel 2 als 3 niet gezien, misschien schrik ik ook wel, kan je mij uitlachen.quote:
* VoornaamAchternaam knuffeltquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nu een knuffel nodig ja.
Herkenbaar dit antwoord.quote:
Niet van jou. no offencequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
* VoornaamAchternaam knuffelt
Oh die is ook nice toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben Argo gaan kijken![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben Argo gaan kijken![]()
We kijken ze niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja ik heb zowel 2 als 3 niet gezien, misschien schrik ik ook wel, kan je mij uitlachen.
Ik ga niet in m'n eentje en ook neit met z'n tweetjes met m'n vriendin ofzo. Ze zien ons aankomen met ons 16 jaar. En ik kan geen van m'n ouders overhalen ofzo.quote:
*geeft*quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nu een knuffel nodig ja.
ooh jammer, maar als je 18 bent willen je ouders vast welquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga niet in m'n eentje en ook neit met z'n tweetjes met m'n vriendin ofzo. Ze zien ons aankomen met ons 16 jaar. En ik kan geen van m'n ouders overhalen ofzo.
waarom dan welquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooh jammer, maar als je 18 bent willen je ouders vast wel
never knew dat er een 2e deel wasquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef msacras het volgende:
Ik ben de titanic 2 aan het downloaden.
JA OKE SORRY. HIER KUNNEN JULLIE ALLEMAAL NIET OVER MEEPRATEN DUS MOETEN WE DIT IN DM OF ZO DOEN WANT DIT IS VERVELEND VOOR JULLIE EN WE DOEN ZO KLEF.quote:
Jeejquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef msacras het volgende:
* msacras knuffelt terugquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
* EugeneKrabs knuffelt pizza en msacras
eh bedankt he. dat je mij overslaat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
hij is NOG een keer gezonken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef msacras het volgende:
Ja jij vroeg niet om een knuffelquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
eh bedankt he. dat je mij overslaat.
GA WEG VIESSURDquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JA OKE SORRY. HIER KUNNEN JULLIE ALLEMAAL NIET OVER MEEPRATEN DUS MOETEN WE DIT IN DM OF ZO DOEN WANT DIT IS VERVELEND VOOR JULLIE EN WE DOEN ZO KLEF.
ik ga al in een hoekje huilen
Ik wil wel meepraten hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JA OKE SORRY. HIER KUNNEN JULLIE ALLEMAAL NIET OVER MEEPRATEN DUS MOETEN WE DIT IN DM OF ZO DOEN WANT DIT IS VERVELEND VOOR JULLIE EN WE DOEN ZO KLEF.
ik ga al in een hoekje huilen
Ja aan een virtuele heb ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Nu wel, Mag ik een knuffel?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja jij vroeg niet om een knuffel
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef msacras het volgende:
trio?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
die wil je helemaal niet weten johquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik wil wel meepraten hoormoet je wel eerst alle details vertellen
oh hihi vuigerdquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
die wil je helemaal niet weten joh![]()
![]()
Ik las 'bouwen' ipv 'downloaden'quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef msacras het volgende:
Die film is zooo slechtquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
nee het schip titanic 2 gaat zinken
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja aan een virtuele heb ik niet
Een echte dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok.. maar pas op voor mijn scharenquote:
whaaaahquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ok.. maar pas op voor mijn scharen
* EugeneKrabs knuffelt JRRY
* EugeneKrabs verwondde JRRY per ongeluk
JRRY bloedt vreselijk
AAAAAAAAAAAH bel 112
ja ik ben een nieuw schip aan t bouwen didn't know?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik las 'bouwen' ipv 'downloaden'wtf brein
Maar dat is geheel terecht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie lacht me uit als ik schrik.
Sowieso BREINquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik las 'bouwen' ipv 'downloaden'wtf brein
Niet schrikken dan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie lacht me uit als ik schrik.
stoerquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ik ben een nieuw schip aan t bouwen didn't know?
energie voor wat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik maak je blikje energydrink open want we hebben energie nodig ditdat
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moest zo nodig pissen dat ik niet wou omdat ik zat te gamen, maar het werd heel spannend in de game dus de druk werd ook erger, dus nu heb ik gedruppeld
ja ik kom nu naar je toe momentquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke, wanneer ben je hier, 03:00 uur?
Noach 2.0quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ik ben een nieuw schip aan t bouwen didn't know?
onderbroekje verschonen dan maar?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moest zo nodig pissen dat ik niet wou omdat ik zat te gamen, maar het werd heel spannend in de game dus de druk werd ook erger, dus nu heb ik gedruppeld
Oke, tot zo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ik kom nu naar je toe moment
hahahahaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
Nah, net als vroeger toch, irriterend voorhuidjequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
onderbroekje verschonen dan maar?
Hoi lieve druipert van mequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
Ik hoop niet dat je moeder het insmeert met vaselinequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nah, net als vroeger toch, irriterend voorhuidje
Ik heb hier altijd lege flesjes staan voor dat soort momenten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd lege flesjes staan voor dat soort momenten.
Alsof jij niet doodvriestquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Cool.
Vriest Heppie dan dood en lig ik daar op dat stuk ijs en die onzin?![]()
Nah, ben geen bierdrinkert hequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd lege flesjes staan voor dat soort momenten.
jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Cool.
Vriest Heppie dan dood en lig ik daar op dat stuk ijs en die onzin?![]()
laaaaaaaaaaalaaaalalalalalaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
one way or another i'm gonna find you
i'm gonna get you get you get you baby one way or another
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha en ik overleef het natuurlijk want ik adem gewoon onder water
Dan maar in naturaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Godver ben mijn spaarkaart kwijt, accepteer je airmiles?
Leuk liedje hè.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:19 schreef msacras het volgende:
[..]
laaaaaaaaaaalaaaalalalalalaaaaaaaaaaaa
Nee in flesjes appelsap, soms raak ik weleens verward en moet ik het zogeheten Russisch roulette spelen, helaas paar keer verloren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nah, ben geen bierdrinkert he
oké daar heb je een puntquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof jij niet doodvriestjij hebt het altijd koud
ALTIJD
En mij wel laten doodvriezen heh daarnet, no wayquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oké daar heb je een punt![]()
![]()
zorg ervoor dat ik niet doodvries
Ah, scheelt je wel flesjes appelsap kopen..quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee in flesjes appelsap, soms raak ik weleens verward en moet ik het zogeheten Russisch roulette spelen, helaas paar keer verloren.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus dan 1x om te betalen en 1x voor de soa?
Precies! komt helemaal goed dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha en ik overleef het natuurlijk want ik adem gewoon onder water
Daarom, ik snap gewoon ook niet waarom die Afrikanen hun eigen schijt en pis niet opdrinken / eten, heb je oneindig eten / drinken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah, scheelt je wel flesjes appelsap kopen..
Lekker pis in pis veranderen
Ik accepteer geen klef gedoequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je bent geweldig ditdat
Ja, nja schijnt niet zo lekker te smakenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom, ik snap gewoon ook niet waarom die Afrikanen hun eigen schijt en pis niet opdrinken / eten, heb je oneindig eten / drinken.
Komen die Sandy-pakken ook eens van pasquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies! komt helemaal goed dus
Klef gedoe is soms best leuk hoorquote:
HEY IK WILDE HET NIET. MAAR ZO GAAT TITANIC.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En mij wel laten doodvriezen heh daarnet, no way
Ohja schatje?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klef gedoe is soms best leuk hoor
mag ik ook een sandy pak?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Komen die Sandy-pakken ook eens van pas
Dan verkoop ik die aan boord als we zinken
Alsof ze wat te willen hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, nja schijnt niet zo lekker te smaken
Nouquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
HEY IK WILDE HET NIET. MAAR ZO GAAT TITANIC.
Ohquote:
Nee ik ben alleen jaloers op jou tog.quote:
rejected wejoooquote:
Jij ook hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je bent geweldig ditdat
door een jongen. dat dit kanquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:23 schreef msacras het volgende:
[..]
mag ik ook een sandy pak?
ik ga natuurlijk als kapitein met mijn schip ten onder maar blijf wel graag leven
Of jou warmhouden en NIET doodgaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dus mij warmhouden en uiteindelijk doodgaan dan maar.
Waarom ben je jaloers op mij, ben ik zo geweldig ja?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ben alleen jaloers op jou tog.
JA hey ik wijs ook eens iemand af hoorquote:
wat emogif je me nou hele tijdquote:
Ja. Je hele aanwezigheid. Adembenemendquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ben je jaloers op mij, ben ik zo geweldig ja?
Beter planquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of jou warmhouden en NIET doodgaan.
ik weet hetquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
Zeg, vanochtend he..
Ik had lang in de kou gestaan dus je weet het wel, pipi is koud..
Maar als je dan pist dan voel je gewoon die warmte erdoorheen stromen..
Vet chill, naja chill je weet wat ik bedoel
Stabiel in het midden tussen geweldig en kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
Raad het plaatjuh:Henk Jan SmitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
awh sterktequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stabiel in het midden tussen geweldig en kut
Waarom ben jij altijd zo lief?quote:
ik word gedwongenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo lief?![]()
Niet stoppen, ik waardeer het welquote:
Geef is een hintquote:
Dikke Dik heeft een Magnum 2.7 half automatischquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:28 schreef Taexon het volgende:
Denken dat ik die magnum 4.0 voor de gein heb
ik ben al lesbisch met A-Jquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we chicks hosselen dan?
Ja hequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Je hele aanwezigheid. Adembenemend
oke mooizoquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet stoppen, ik waardeer het wel
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
Raad het plaatjuh:timmetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Ah, ik snap hetquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben al lesbisch met A-J
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dikke Dik heeft een Magnum 2.7 half automatisch
In T g in Tquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:29 schreef Beach het volgende:
Dientje heb je aan mij niet genoeg als wingman
Tim Kuikquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Het is de baas van BREIN en zijn achternaam rijmt op Luik
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Het is de baas van BREIN en zijn achternaam rijmt op Luik
ik had hem dus alquote:
een dikke *SPUIT* heroine in zen pootjequote:
En wat is er met de agent?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
een dikke *SPUIT* heroine in zen pootje
die kleine kinderen ook echtquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
En wat is er met de agent?
Die is ziek!!
Nee hij is harstikke dood!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
yayykrijg ik nu een sticker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enzquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:29 schreef Beach het volgende:
Dientje heb je aan mij niet genoeg als wingman
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Papier hierquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen?
ditquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik luister al 3x achter elkaar One Direction en vraag me echt af of die blonde z'n haar verft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
bijna tijd voor topickaapquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En dat doe je omdat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik luister al 3x achter elkaar One Direction en vraag me echt af of die blonde z'n haar verft.
hoeraquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:33 schreef msacras het volgende:
[..]
bijna tijd voor topickaap
niet helemaal waar
maar jwz
oh en ik ben weer thuis, was je knuffel fijn?
zie PIquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef msacras het volgende:
ik luister ook one direction
start the hate in
3
2
1
welquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoera
Jij bent hier helemaal niet geweest
baby thats what makes you beautifulquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef msacras het volgende:
start the hate in
3
2
1
Geen haat, onbegrip.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef msacras het volgende:
start the hate in
3
2
1
jepquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik luister al 3x achter elkaar One Direction en vraag me echt af of die blonde z'n haar verft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |