Niet van jou. no offencequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
* VoornaamAchternaam knuffelt
Oh die is ook nice toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben Argo gaan kijken![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben Argo gaan kijken![]()
We kijken ze niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja ik heb zowel 2 als 3 niet gezien, misschien schrik ik ook wel, kan je mij uitlachen.
Ik ga niet in m'n eentje en ook neit met z'n tweetjes met m'n vriendin ofzo. Ze zien ons aankomen met ons 16 jaar. En ik kan geen van m'n ouders overhalen ofzo.quote:
*geeft*quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nu een knuffel nodig ja.
ooh jammer, maar als je 18 bent willen je ouders vast welquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga niet in m'n eentje en ook neit met z'n tweetjes met m'n vriendin ofzo. Ze zien ons aankomen met ons 16 jaar. En ik kan geen van m'n ouders overhalen ofzo.
waarom dan welquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooh jammer, maar als je 18 bent willen je ouders vast wel
never knew dat er een 2e deel wasquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef msacras het volgende:
Ik ben de titanic 2 aan het downloaden.
JA OKE SORRY. HIER KUNNEN JULLIE ALLEMAAL NIET OVER MEEPRATEN DUS MOETEN WE DIT IN DM OF ZO DOEN WANT DIT IS VERVELEND VOOR JULLIE EN WE DOEN ZO KLEF.quote:
Jeejquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef msacras het volgende:
* msacras knuffelt terugquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
* EugeneKrabs knuffelt pizza en msacras
eh bedankt he. dat je mij overslaat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
hij is NOG een keer gezonken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef msacras het volgende:
Ja jij vroeg niet om een knuffelquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
eh bedankt he. dat je mij overslaat.
GA WEG VIESSURDquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JA OKE SORRY. HIER KUNNEN JULLIE ALLEMAAL NIET OVER MEEPRATEN DUS MOETEN WE DIT IN DM OF ZO DOEN WANT DIT IS VERVELEND VOOR JULLIE EN WE DOEN ZO KLEF.
ik ga al in een hoekje huilen
Ik wil wel meepraten hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JA OKE SORRY. HIER KUNNEN JULLIE ALLEMAAL NIET OVER MEEPRATEN DUS MOETEN WE DIT IN DM OF ZO DOEN WANT DIT IS VERVELEND VOOR JULLIE EN WE DOEN ZO KLEF.
ik ga al in een hoekje huilen
Ja aan een virtuele heb ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Nu wel, Mag ik een knuffel?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja jij vroeg niet om een knuffel
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef msacras het volgende:
trio?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
die wil je helemaal niet weten johquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik wil wel meepraten hoormoet je wel eerst alle details vertellen
oh hihi vuigerdquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
die wil je helemaal niet weten joh![]()
![]()
Ik las 'bouwen' ipv 'downloaden'quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef msacras het volgende:
Die film is zooo slechtquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
nee het schip titanic 2 gaat zinken
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja aan een virtuele heb ik niet
Een echte dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok.. maar pas op voor mijn scharenquote:
whaaaahquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ok.. maar pas op voor mijn scharen
* EugeneKrabs knuffelt JRRY
* EugeneKrabs verwondde JRRY per ongeluk
JRRY bloedt vreselijk
AAAAAAAAAAAH bel 112
ja ik ben een nieuw schip aan t bouwen didn't know?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik las 'bouwen' ipv 'downloaden'wtf brein
Maar dat is geheel terecht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie lacht me uit als ik schrik.
Sowieso BREINquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik las 'bouwen' ipv 'downloaden'wtf brein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |