Niet schrikken dan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie lacht me uit als ik schrik.
stoerquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ik ben een nieuw schip aan t bouwen didn't know?
energie voor wat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik maak je blikje energydrink open want we hebben energie nodig ditdat
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moest zo nodig pissen dat ik niet wou omdat ik zat te gamen, maar het werd heel spannend in de game dus de druk werd ook erger, dus nu heb ik gedruppeld
ja ik kom nu naar je toe momentquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke, wanneer ben je hier, 03:00 uur?
Noach 2.0quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ik ben een nieuw schip aan t bouwen didn't know?
onderbroekje verschonen dan maar?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moest zo nodig pissen dat ik niet wou omdat ik zat te gamen, maar het werd heel spannend in de game dus de druk werd ook erger, dus nu heb ik gedruppeld
Oke, tot zo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ik kom nu naar je toe moment
hahahahaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
Nah, net als vroeger toch, irriterend voorhuidjequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
onderbroekje verschonen dan maar?
Hoi lieve druipert van mequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
Ik hoop niet dat je moeder het insmeert met vaselinequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nah, net als vroeger toch, irriterend voorhuidje
Ik heb hier altijd lege flesjes staan voor dat soort momenten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd lege flesjes staan voor dat soort momenten.
Alsof jij niet doodvriestquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Cool.
Vriest Heppie dan dood en lig ik daar op dat stuk ijs en die onzin?![]()
Nah, ben geen bierdrinkert hequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd lege flesjes staan voor dat soort momenten.
jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Cool.
Vriest Heppie dan dood en lig ik daar op dat stuk ijs en die onzin?![]()
laaaaaaaaaaalaaaalalalalalaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
one way or another i'm gonna find you
i'm gonna get you get you get you baby one way or another
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha en ik overleef het natuurlijk want ik adem gewoon onder water
Dan maar in naturaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Godver ben mijn spaarkaart kwijt, accepteer je airmiles?
Leuk liedje hè.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:19 schreef msacras het volgende:
[..]
laaaaaaaaaaalaaaalalalalalaaaaaaaaaaaa
Nee in flesjes appelsap, soms raak ik weleens verward en moet ik het zogeheten Russisch roulette spelen, helaas paar keer verloren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nah, ben geen bierdrinkert he
oké daar heb je een puntquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof jij niet doodvriestjij hebt het altijd koud
ALTIJD
En mij wel laten doodvriezen heh daarnet, no wayquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oké daar heb je een punt![]()
![]()
zorg ervoor dat ik niet doodvries
Ah, scheelt je wel flesjes appelsap kopen..quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee in flesjes appelsap, soms raak ik weleens verward en moet ik het zogeheten Russisch roulette spelen, helaas paar keer verloren.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus dan 1x om te betalen en 1x voor de soa?
Precies! komt helemaal goed dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha en ik overleef het natuurlijk want ik adem gewoon onder water
Daarom, ik snap gewoon ook niet waarom die Afrikanen hun eigen schijt en pis niet opdrinken / eten, heb je oneindig eten / drinken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah, scheelt je wel flesjes appelsap kopen..
Lekker pis in pis veranderen
Ik accepteer geen klef gedoequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je bent geweldig ditdat
Ja, nja schijnt niet zo lekker te smakenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom, ik snap gewoon ook niet waarom die Afrikanen hun eigen schijt en pis niet opdrinken / eten, heb je oneindig eten / drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |