quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd lege flesjes staan voor dat soort momenten.
Alsof jij niet doodvriestquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Cool.
Vriest Heppie dan dood en lig ik daar op dat stuk ijs en die onzin?![]()
Nah, ben geen bierdrinkert hequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd lege flesjes staan voor dat soort momenten.
jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Cool.
Vriest Heppie dan dood en lig ik daar op dat stuk ijs en die onzin?![]()
laaaaaaaaaaalaaaalalalalalaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
one way or another i'm gonna find you
i'm gonna get you get you get you baby one way or another
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha en ik overleef het natuurlijk want ik adem gewoon onder water
Dan maar in naturaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Godver ben mijn spaarkaart kwijt, accepteer je airmiles?
Leuk liedje hè.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:19 schreef msacras het volgende:
[..]
laaaaaaaaaaalaaaalalalalalaaaaaaaaaaaa
Nee in flesjes appelsap, soms raak ik weleens verward en moet ik het zogeheten Russisch roulette spelen, helaas paar keer verloren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nah, ben geen bierdrinkert he
oké daar heb je een puntquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof jij niet doodvriestjij hebt het altijd koud
ALTIJD
En mij wel laten doodvriezen heh daarnet, no wayquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oké daar heb je een punt![]()
![]()
zorg ervoor dat ik niet doodvries
Ah, scheelt je wel flesjes appelsap kopen..quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee in flesjes appelsap, soms raak ik weleens verward en moet ik het zogeheten Russisch roulette spelen, helaas paar keer verloren.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus dan 1x om te betalen en 1x voor de soa?
Precies! komt helemaal goed dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha en ik overleef het natuurlijk want ik adem gewoon onder water
Daarom, ik snap gewoon ook niet waarom die Afrikanen hun eigen schijt en pis niet opdrinken / eten, heb je oneindig eten / drinken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah, scheelt je wel flesjes appelsap kopen..
Lekker pis in pis veranderen
Ik accepteer geen klef gedoequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je bent geweldig ditdat
Ja, nja schijnt niet zo lekker te smakenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom, ik snap gewoon ook niet waarom die Afrikanen hun eigen schijt en pis niet opdrinken / eten, heb je oneindig eten / drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |