krkrkrkkrkrkkr brbrbbrrbbr brrrrrquote:
jij vond katy niet leuk toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
John Mayer en Katy Perry moeten samen een duet opnemen
zeker doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien maar eens gaan kijken van het weekend
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
John Mayer en Katy Perry moeten samen een duet opnemen
HUHquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en hij heeft met Katy Perry
Ik voel een nieuwe Bey & Jay
volgende topicquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik wilde doen;
Msacras=Kate grgr Leo
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah ik vind d'r stem vervelend, maar ze maakt opzich wel toffe nummers.
Nouja, een stelletje in de muziekwereld die heel veel duetten opneemt enzo. Schattig en liefdequote:
shit wat heb je gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ze hoort het ook niet ze leest het
Nu krijg ik klappen
Speciale relativiteit was toch dat de waarneming niet afhankelijk mocht zijn van de waarnemer? Of was dat de algemene?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
nja.volgens mij heeft mijn vader het eerst 3 uur lang proberen uit te leggen voordat ik het echt doorhad.
Mag je over 1,5 maand pas weer doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
krkrkrkkrkrkkr brbrbbrrbbr brrrrr
Ik vind 'm niet eng eng.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
We zouden geen enge enge film kijken
aawh wat lief van jequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:06 schreef msacras het volgende:
[..]
hoi
je mag hem houden hoor, ik heb Pizza/Leo immers al
waar?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zie andere post van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |