Ja het wordt steeds erger. Vroeger waren het "onbekende Nederlanders", toen "super bekende Nederalnders", en nu "bekende maar niemand kent ze Nederalnders"quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
die gozer die steeds opduikt bij Jan Smit ofzo![]()
Bij widm komen sowieso bijna alleen maar betekenisloze ''BN'ers''.
Tja ze zijn bekender dan ik maar meer niet
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou... laat ik hier geen antwoord op geven.
VRAAG HET NIET AAN MIJ IK BEN MET PENSIOENquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
VRAAG HET NIET AAN MIJ IK BEN MET PENSIOEN
Het licht meer aan het gedragquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kan je andere dingen doen toch![]()
![]()
Hij speelt moba's voor geldquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat doet hij dan?
Na niet in kroegen, waarschijnlijk bij een pand ja, ze zochten nog iemand bij de Tweede Kamer en heb daar stage gelopen dus kans dat ik daar kan komen werken.
Dus het komt toch nog goedquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou dat moeten we maar doen dan
Noes tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
Ffuuu ik mis de ontknoping van WIDM, dan ben ik in Berlijn![]()
Oh dat dat keek ik vroeger altijd. Ik vond die roodharige leuk, ik vond altijd de roodharigen leuker, want ik vond die rooie van K3 ook altijd het leukst.quote:
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het licht meer aan het gedrag![]()
"Een echte kapitein vaart over de rode zee" xdxd
[..]
Hij speelt moba's voor geldDat zou wel een mooie baan zijn toch, tweede kamer.
[..]
Dus het komt toch nog goed
[..]
Noes toch
Moba's zijn nooit mijn ding geweest. En dat zeker ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Hij speelt moba's voor geldDat zou wel een mooie baan zijn toch, tweede kamer.
[..]
Dus het komt toch nog goed
[..]
Noes toch
En dan gaan mensen ook nog op fb zetten enzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
Ffuuu ik mis de ontknoping van WIDM, dan ben ik in Berlijn![]()
Ik vond de blonde leuk want ik benz elf ook blond enz enz. En de rooie was ook leuk. De zwartharige had kort haar en dat was lelijk. In K3 was de blonde het leukste maar toen ging ze wegquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh dat dat keek ik vroeger altijd. Ik vond die roodharige leuk, ik vond altijd de roodharigen leuker, want ik vond die rooie van K3 ook altijd het leukst.
oh nicequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, vandaag in Utrecht nieuwe kleren gekocht
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:31 schreef LittleBrownie het volgende:
*pakt mn prachtige laptop erbij*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een schatje dan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ai ai swagquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, vandaag in Utrecht nieuwe kleren gekocht
Schooltripjequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ben je dan eigenlijk in Berlijn
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]hoe weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Niet? Jammer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben een schatje dan.
Nee doe maar niet.
Josje is nu het leukst, vind ik zelf. Die is geloof ik ook een stuk jonger dan de restquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vond de blonde leuk want ik benz elf ook blond enz enz. En de rooie was ook leuk. De zwartharige had kort haar en dat was lelijk. In K3 was de blonde het leukste maar toen ging ze weg
wtf zijn moba'squote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moba's zijn nooit mijn ding geweest. En dat zeker ja.
Echt hequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan gaan mensen ook nog op fb zetten enzodan is het saai als je het terug kijkt. Maar ontknoping is pas over twee weken toch?
Niet interessant.quote:
En wat doe je dan? De hele dag voor de deur van de kamer staan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moba's zijn nooit mijn ding geweest. En dat zeker ja.
nee er was vandaag nog een concert van ze op tvquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Josje is nu het leukst, vind ik zelf. Die is geloof ik ook een stuk jonger dan de rest
Zijn ze niet allang gestopt?
ooh okequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt heik kan het niet altijd live kijken, en dan moet ik echt in een isolement leven wil ik geen spoilers meekrijgen :p en ja, en dan ben ik dus in Berlijn
ga jij nooit met school naar coole steden?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ben je dan eigenlijk in Berlijn
gadverquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk het toch echt niet, sorryquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben een schatje dan.
Nee doe maar niet.
oh jammer. wie heb ik aan de lijn sadam hoessein, kusjesdag, en alle opa's en oma's aan top waren mijn favo's.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:35 schreef msacras het volgende:
[..]
nee er was vandaag nog een concert van ze op tv
allemaal nieuwe nummers, ik kende er geen een
Dus dan krijg je cadeautjes in Berlijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Schooltripje
Jarig op de laatste dag ook nog
Na op een stoel zitten, toegangspasjes controlleren etc. Of scannen dit dat. Surveilleren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En wat doe je dan? De hele dag voor de deur van de kamer staan?
Doe de hippie shake XDquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh jammer. wie heb ik aan de lijn sadam hoessein, kusjesdag, en alle opa's en oma's aan top waren mijn favo's.
lees: op je mobiel zitten en met mij praten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Na op een stoel zitten, toegangspasjes controlleren etc. Of scannen dit dat. Surveilleren.
serieus?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja heb nu echt mooiboy kleren ja
'Als ik homo was zou ik jou doen'quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef Ro-ald het volgende:
Happy niet gemeet hebben
En ik dronken toestanden domme dingen tegen hem zeggen
in Nederlands?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
multiplayer online battle area's (toch)
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Als ik homo was zou ik jou doen'
ik dacht vrouwelijke mobo'squote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als het rustig was, ALS HET RUSTIG WASquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
lees: op je mobiel zitten en met mij praten.
Klinkt wel als een leuke baanquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Na op een stoel zitten, toegangspasjes controlleren etc. Of scannen dit dat. Surveilleren.
JAquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee Taex is gewoon een matroos?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Als ik homo was zou ik jou doen'
Ja die enzo iddquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh jammer. wie heb ik aan de lijn sadam hoessein, kusjesdag, en alle opa's en oma's aan top waren mijn favo's.
Is het ook wel, krijgt er ook iets meer verdient dan de gemiddelde beveiliger, alleen jammer dat je er niet echt kan groeien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Klinkt wel als een leuke baan
oja cool.quote:
Wellicht, wellichtquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus dan krijg je cadeautjes in Berlijn
oh oké.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat je met meer mensen op een server tegen elkaar vecht
ja sorry manquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus nu moet ik het helemaal aan Taex gaan vragen? Wat een gedoe zeg
Ik zie je wel zitten hoor, daar onder mijn bureauquote:
Alle kleuren van de regenboogquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja die enzo idd
Mijn tele romeo
Oh en IK BEN VERLIEFD OP LEONARDO LEONARDO DICAPRIO
Zaterdag laten zien?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oh oké.
Nee helemaal duidelijk.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef msacras het volgende:
Heppie ik vind je aardig en van mij mag je best in de SC blijven posten
Ja kan hoofdbeveiliging worden daar toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is het ook wel, krijgt er ook iets meer verdient dan de gemiddelde beveiliger, alleen jammer dat je er niet echt kan groeien.
wat is deze?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef msacras het volgende:
extra zuigenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zie je wel zitten hoor, daar onder mijn bureau
Hoge vijf!quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
oja cool.
en ik schaamde me voor dat ik K3 leuk vond, maar in mn vriendenboekje zetten heel veel andere jongens ook K3 als favoriete popgroep. ik zette altijd Destiny's Child hihi![]()
Maar K3, wat was ik bezeten van die vrouwen.
Huilerts die ons te klef vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is deze?
Van wie mag Hep dat niet dan?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan gaan mensen ook nog op fb zetten enzodan is het saai als je het terug kijkt. Maar ontknoping is pas over twee weken toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XD
dat is juist koelquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alle kleuren van de regenboog
Die vond ik vroeger echt leuk in groep 2 maar dat moest je niet zeggen want dan ging iedereen je uitlachen omdat je een nummer van K3 leuk vond![]()
![]()
Leuk begin van je verjaardag, geen slaap, krappe bus, schreeuwende mensenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Wellicht, wellicht
dan ben ik trouwens nie tmeer in berlijn, we vertrekken 7 maart om 11 uur 's avonds en ik ben dan 8 maart jarig
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Waarom kijk je het niet online?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XD
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
watquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Huilerts die ons te klef vinden.
Beveiligingsbeamte > Teamleider > Hoofdbeveiliging, niet zo heel veel dus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja kan hoofdbeveiliging worden daar toch?
Boeit me weinig, vriendin van me zei dat ze champagne zou regelenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Leuk begin van je verjaardag, geen slaap, krappe bus, schreeuwende mensen
Oh kan dat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom kijk je het niet online?
Daarom heb jij dus een dingetje en anderen een ander dingetje.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oh oké.
Nee helemaal duidelijk.
ik had volgensmij ook een dvd xdquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
ik had een K3 vriendenboekje en alle cd's![]()
![]()
Nee toch maar niet?quote:
Wat een liefde ditquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef msacras het volgende:
Van mij, gvd weg dat kindquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is deze?
Van wie mag Hep dat niet dan?
ben een klein geel visje in een zee van blauwquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:41 schreef JRRY het volgende:
ik ben een klein geel visje in een zee van blauw
SOS ik mis je
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:41 schreef JRRY het volgende:
SOS ik mis je
oh.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daarom heb jij dus een dingetje en anderen een ander dingetje.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:41 schreef JRRY het volgende:
SOS ik mis je
En is hij nu uit de kast?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef msacras het volgende:
[..]
dat is juist koel
Mijn vriendje in groep 2 hield ook van k3 en z'n favo kleur was roze
Gaat heen, ik eet als je ontbijt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Van mij, gvd weg dat kind
NIET ZO KLEF DOEN GVDquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Van mij, gvd weg dat kind
en dan zingen ik ben een klein geil sletje hahahquote:
Zo ongezondquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat heen, ik eet als je ontbijt.
Serieus dat doe ik altijd als mijn ouders weg zijn
Kinderen eten?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk ook een cd, maar ik schaamde me altijd dood ;9quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
ik had een K3 vriendenboekje en alle cd's![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En is hij nu uit de kast?
kan echt niet hequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hey niet zo klef doen
Dus dan wordt het helemaal gezelligquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Boeit me weinig, vriendin van me zei dat ze champagne zou regelen
Maar het was leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk ook een cd, maar ik schaamde me altijd dood ;9
Preciesquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus dan wordt het helemaal gezellig
Godzijdankquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee inderdaad, daarom blijft Tax ook weg
Na, gewoon een keukenrol erop leggen, zuigt al het vet op, nog steeds niet gezond nee maar scheelt een hoop.quote:
eens goed nieuwsquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet jullie verlaten mobiel bijna op
Jij ontbijt alleen als je ouders weg zijn jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Ro-ald het volgende:
Miste je niet 1 van mijn broertjes dan toen je hier voor het laatst was?quote:
Ligt eraan of ik in een Engelstalig land benquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
Zeggen jullie ijsthee of ice tea?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe lief eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Ro-ald het volgende:
okquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Ro-ald het volgende:
ik voel me plots weer zo oya le lequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef JRRY het volgende:
Oya lé-leé.
Daar gingen we altijd zo leuk op dansen.
Ja dat was wel zo, en dan moest je meisjes omduwen op het schoolplein, want dan was je stoer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar het was leuk.
En verder was roze stom en meisjes ook.
ice theequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
Ik telde ze alle 4 geloof ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Miste je niet 1 van mijn broertjes dan toen je hier voor het laatst was?
Als mijn ouders er zijn word ik meestal pas 12+ uur wakker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij ontbijt alleen als je ouders weg zijn ja?
IN IERLAND KREEG IK ECHTE THEE MAAR DAN MET IJSBLOKJES!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
Gemist dus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik telde ze alle 4 geloof ik.
ice teaquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
En dan over elkaar heen kotsen omdat een iemand te veel drinkt en de bus toch net wat teveel schudtquote:
zo was ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat was wel zo, en dan moest je meisjes omduwen op het schoolplein, want dan was je stoer.
ice tea.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
Gaat heenquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dan doen we zoals hypo en heppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je maintiendrai
Ja. Nog steeds.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dan over elkaar heen kotsen omdat een iemand te veel drinkt en de bus toch net wat teveel schudt
Jij vindt roze nog steeds leuk joh.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja. Nog steeds.
En meisjes waren stom want ze gingen altijd huilen en zo. En roze was lelijk. En in bomen klimmen leuk en barbie's moest je onthoofden.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ice tea.
Verder zeg ik geen wiefie of wijfij; ik zeg 'wireless fidelity', zodat niemand daarop kan haten
wiefie. Waifai is stom.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ice tea.
Verder zeg ik geen wiefie of wijfij; ik zeg 'wireless fidelity', zodat niemand daarop kan haten
Jij snapt hetquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als mijn ouders er zijn word ik meestal pas 12+ uur wakker.
Toen vond ik het stom.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij vindt roze nog steeds leuk joh.
ja en dat mag nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dan doen we zoals hypo en heppie![]()
Uitslapenquote:
Eigenlijk zeg je dus wijfie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ice tea.
Ik zeik niet? Ik okquote:
Ja inderdaad en echte jongens hielden van auto'squote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja. Nog steeds.
En meisjes waren stom want ze gingen altijd huilen en zo. En roze was lelijk. En in bomen klimmen leuk en barbie's moest je onthoofden.
Ik sloeg ze.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja jij duwde ook meisjes om
Auto's zijn stomquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja inderdaad en echte jongens hielden van auto's
nee ik spreek het helemaal uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus wijfie?
ohja hihihihih lekker jrry irriterenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Of we doen cool en doen het wel
Maar wireless heeft een 'wij' klank en fiiidelity een iiiiquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee ik spreek het helemaal uit.
okquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Reageer gewoon niet op mij dan als ik normaal gedag zeg
ja dat rijmtquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en jij zei tegen mij 'ok stok'
neequote:
Die zaken gaan jou niet aan kleine onderdaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben jij een kapitein of een matroos?
leonardo onder de cabrioquote:
Nah #2.quote:
HOEZO CHAGRIJNIG ZE ZEGT GEWOON OK OMDAT ZE WIE IS DE MOL KIJKT OKquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
spontane aanval van chagrijnigheid?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
happy
[..]
Bek dicht vrouw
verrekte kut snellerquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit ja
tevens
http://store.steampowered.com/app/218230/
downloaden, nu
Is goed bby, doen wequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:50 schreef msacras het volgende:
[..]
ohja hihihihih lekker jrry irriteren![]()
![]()
Ja. Ik was echt een kutkind vroeger.quote:
Leonardo was geen grote hit. Ze hadden serieus top40 hits weet jequote:
nee?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
spontane aanval van chagrijnigheid?
Titanicquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
[..]
SHAME
ON
YOU
niet geilen op leonardo dicaprio![]()
waar gaat het heen met de wereld
Ja inderdaad. Sof is wat mij betreft eigenlijk de leukste, nog steedsquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zie iets wat onmogelijk leek. Sof krijgt haters
Inderdaad, helemaal na het zien van de titanicquote:
Gast, Leonardo is lekker dus dit nummer is geweldigquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Leonardo was geen grote hit. Ze hadden serieus top40 hits weet je
En eerst was het de bedoeling om de Vlaamse 'Spice Girls/Destiny's Child' te worden
gvdquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die zaken gaan jou niet aan kleine onderdaan
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben jij zoals een zee met een naam waar een kleur in zit?
die is vandaag toch? al 1000x gezienquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal na het zien van de titanic
Joh, spring nodig achteraanquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sof is wat mij betreft eigenlijk de leukste, nog steeds
Heb je het vervolg ook gezien?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
die is vandaag toch? al 1000x gezien
vroeger alleen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja. Ik was echt een kutkind vroeger.(inb4: vroeger alleen?
)
En toch vonden de meeste mede-kleuters mij best lief geloof ik.
Heb jij Django Unchained met hem al gezien?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
[..]
SHAME
ON
YOU
Nee leo is gewoon niet leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
[..]
SHAME
ON
YOU
mooiquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
oke ik ben aan het downloaden.
Ja ik vind Leonardo diCaprio eigenlijk maar een strontgezicht hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Gast, Leonardo is lekker dus dit nummer is geweldig
Ze kijkt wie is de mol, dus is kortafquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij begint met dom reageren reageer dan gewoon als ik jou niet boei doei he.
Ik vond haar vanaf het begin al de leukste, maar als in friendzone, niet als wat nodig doetdeed zegmaar xdquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, spring nodig achteraan
Wacht maar tot je deze hebt gezien: Titanic II (Video 2010) - IMDbquote:
neuh is die er?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Heb je het vervolg ook gezien?
Jij bent meer van de Joseph Gordon Levitt?quote:
das een troll tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wacht maar tot je deze hebt gezien: Titanic II (Video 2010) - IMDb
Houden zoquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vond haar vanaf het begin al de leukste, maar als in friendzone, niet als wat nodig doetdeed zegmaar xd
JGLquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Joseph Gordon Levitt?
jer en ik zijn bff 4 evahquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vond haar vanaf het begin al de leukste, maar als in friendzone, niet als wat nodig doetdeed zegmaar xd
Dat is zij gewoon tegen mijquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ze kijkt wie is de mol, dus is kortaf
Neequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef Hypocriet het volgende:
Titanic was stom. Alleen toen iedereen doodging was leuk.
jij snapt hetquote:
wie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Joseph Gordon Levitt?
Ik heb mijn werkstuk in groep 8 over de titanic gehouden, best wel dramatisch.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef Hypocriet het volgende:
Titanic was stom. Alleen toen iedereen doodging was leuk.
Ik nog nooitquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef msacras het volgende:
Ik heb de Titanic echt wel 10x gezien ofzo
Waarom lach je me uitquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
[..]
je hebt de opduikers zeker wel gezien naast de KK?
Ik over de maya's. En over Einsteins speciale relativiteitstheoriequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb mijn werkstuk in groep 8 over de titanic gehouden, best wel dramatisch.
quote:
John Mayerquote:
Ken ik niet volgens mij.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |