wiefie. Waifai is stom.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ice tea.
Verder zeg ik geen wiefie of wijfij; ik zeg 'wireless fidelity', zodat niemand daarop kan haten
Jij snapt hetquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als mijn ouders er zijn word ik meestal pas 12+ uur wakker.
Toen vond ik het stom.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij vindt roze nog steeds leuk joh.
ja en dat mag nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dan doen we zoals hypo en heppie![]()
Uitslapenquote:
Eigenlijk zeg je dus wijfie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ice tea.
Verder zeg ik geen wiefie of wijfij; ik zeg 'wireless fidelity', zodat niemand daarop kan haten
Ik zeik niet? Ik okquote:
Ja inderdaad en echte jongens hielden van auto'squote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja. Nog steeds.
En meisjes waren stom want ze gingen altijd huilen en zo. En roze was lelijk. En in bomen klimmen leuk en barbie's moest je onthoofden.
Ik sloeg ze.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja jij duwde ook meisjes om
Auto's zijn stomquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja inderdaad en echte jongens hielden van auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |