quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet jullie verlaten mobiel bijna op
okquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet jullie verlaten mobiel bijna op
ik voel me plots weer zo oya le lequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef JRRY het volgende:
Oya lé-leé.
Daar gingen we altijd zo leuk op dansen.
Ja dat was wel zo, en dan moest je meisjes omduwen op het schoolplein, want dan was je stoer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar het was leuk.
En verder was roze stom en meisjes ook.
ice theequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
Zeggen jullie ijsthee of ice tea?
Ik telde ze alle 4 geloof ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Miste je niet 1 van mijn broertjes dan toen je hier voor het laatst was?
Als mijn ouders er zijn word ik meestal pas 12+ uur wakker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij ontbijt alleen als je ouders weg zijn ja?
IN IERLAND KREEG IK ECHTE THEE MAAR DAN MET IJSBLOKJES!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
Gemist dus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik telde ze alle 4 geloof ik.
ice teaquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
En dan over elkaar heen kotsen omdat een iemand te veel drinkt en de bus toch net wat teveel schudtquote:
zo was ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat was wel zo, en dan moest je meisjes omduwen op het schoolplein, want dan was je stoer.
ice tea.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
Gaat heenquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dan doen we zoals hypo en heppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je maintiendrai
Ja. Nog steeds.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dan over elkaar heen kotsen omdat een iemand te veel drinkt en de bus toch net wat teveel schudt
Jij vindt roze nog steeds leuk joh.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja. Nog steeds.
En meisjes waren stom want ze gingen altijd huilen en zo. En roze was lelijk. En in bomen klimmen leuk en barbie's moest je onthoofden.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ice tea.
Verder zeg ik geen wiefie of wijfij; ik zeg 'wireless fidelity', zodat niemand daarop kan haten
wiefie. Waifai is stom.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ice tea.
Verder zeg ik geen wiefie of wijfij; ik zeg 'wireless fidelity', zodat niemand daarop kan haten
Jij snapt hetquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als mijn ouders er zijn word ik meestal pas 12+ uur wakker.
Toen vond ik het stom.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij vindt roze nog steeds leuk joh.
ja en dat mag nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dan doen we zoals hypo en heppie![]()
Uitslapenquote:
Eigenlijk zeg je dus wijfie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ice tea.
Ik zeik niet? Ik okquote:
Ja inderdaad en echte jongens hielden van auto'squote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja. Nog steeds.
En meisjes waren stom want ze gingen altijd huilen en zo. En roze was lelijk. En in bomen klimmen leuk en barbie's moest je onthoofden.
Ik sloeg ze.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja jij duwde ook meisjes om
Auto's zijn stomquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja inderdaad en echte jongens hielden van auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |