Ik zie je wel zitten hoor, daar onder mijn bureauquote:
Alle kleuren van de regenboogquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja die enzo idd
Mijn tele romeo
Oh en IK BEN VERLIEFD OP LEONARDO LEONARDO DICAPRIO
Zaterdag laten zien?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oh oké.
Nee helemaal duidelijk.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef msacras het volgende:
Heppie ik vind je aardig en van mij mag je best in de SC blijven posten
Ja kan hoofdbeveiliging worden daar toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is het ook wel, krijgt er ook iets meer verdient dan de gemiddelde beveiliger, alleen jammer dat je er niet echt kan groeien.
wat is deze?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef msacras het volgende:
Heppie ik vind je aardig en van mij mag je best in de SC blijven posten
extra zuigenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zie je wel zitten hoor, daar onder mijn bureau
Hoge vijf!quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
oja cool.
en ik schaamde me voor dat ik K3 leuk vond, maar in mn vriendenboekje zetten heel veel andere jongens ook K3 als favoriete popgroep. ik zette altijd Destiny's Child hihi![]()
Maar K3, wat was ik bezeten van die vrouwen.
Huilerts die ons te klef vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is deze?
Van wie mag Hep dat niet dan?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan gaan mensen ook nog op fb zetten enzodan is het saai als je het terug kijkt. Maar ontknoping is pas over twee weken toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XD
dat is juist koelquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alle kleuren van de regenboog
Die vond ik vroeger echt leuk in groep 2 maar dat moest je niet zeggen want dan ging iedereen je uitlachen omdat je een nummer van K3 leuk vond![]()
![]()
Leuk begin van je verjaardag, geen slaap, krappe bus, schreeuwende mensenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Wellicht, wellicht
dan ben ik trouwens nie tmeer in berlijn, we vertrekken 7 maart om 11 uur 's avonds en ik ben dan 8 maart jarig
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Waarom kijk je het niet online?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XD
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
watquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Huilerts die ons te klef vinden.
Beveiligingsbeamte > Teamleider > Hoofdbeveiliging, niet zo heel veel dus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja kan hoofdbeveiliging worden daar toch?
Boeit me weinig, vriendin van me zei dat ze champagne zou regelenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Leuk begin van je verjaardag, geen slaap, krappe bus, schreeuwende mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |