Ze kijkt wie is de mol, dus is kortafquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij begint met dom reageren reageer dan gewoon als ik jou niet boei doei he.
Ik vond haar vanaf het begin al de leukste, maar als in friendzone, niet als wat nodig doetdeed zegmaar xdquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, spring nodig achteraan
Wacht maar tot je deze hebt gezien: Titanic II (Video 2010) - IMDbquote:
neuh is die er?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Heb je het vervolg ook gezien?
Jij bent meer van de Joseph Gordon Levitt?quote:
das een troll tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wacht maar tot je deze hebt gezien: Titanic II (Video 2010) - IMDb
Houden zoquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vond haar vanaf het begin al de leukste, maar als in friendzone, niet als wat nodig doetdeed zegmaar xd
JGLquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Joseph Gordon Levitt?
jer en ik zijn bff 4 evahquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vond haar vanaf het begin al de leukste, maar als in friendzone, niet als wat nodig doetdeed zegmaar xd
Dat is zij gewoon tegen mijquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ze kijkt wie is de mol, dus is kortaf
Neequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef Hypocriet het volgende:
Titanic was stom. Alleen toen iedereen doodging was leuk.
jij snapt hetquote:
wie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Joseph Gordon Levitt?
Ik heb mijn werkstuk in groep 8 over de titanic gehouden, best wel dramatisch.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef Hypocriet het volgende:
Titanic was stom. Alleen toen iedereen doodging was leuk.
Ik nog nooitquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef msacras het volgende:
Ik heb de Titanic echt wel 10x gezien ofzo
Waarom lach je me uitquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
[..]
je hebt de opduikers zeker wel gezien naast de KK?
Ik over de maya's. En over Einsteins speciale relativiteitstheoriequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb mijn werkstuk in groep 8 over de titanic gehouden, best wel dramatisch.
quote:
John Mayerquote:
Ken ik niet volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |