JA hey ik wijs ook eens iemand af hoorquote:
wat emogif je me nou hele tijdquote:
Ja. Je hele aanwezigheid. Adembenemendquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ben je jaloers op mij, ben ik zo geweldig ja?
Beter planquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of jou warmhouden en NIET doodgaan.
ik weet hetquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
Zeg, vanochtend he..
Ik had lang in de kou gestaan dus je weet het wel, pipi is koud..
Maar als je dan pist dan voel je gewoon die warmte erdoorheen stromen..
Vet chill, naja chill je weet wat ik bedoel
Stabiel in het midden tussen geweldig en kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
Raad het plaatjuh:Henk Jan SmitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
awh sterktequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stabiel in het midden tussen geweldig en kut
Waarom ben jij altijd zo lief?quote:
ik word gedwongenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo lief?![]()
Niet stoppen, ik waardeer het welquote:
Geef is een hintquote:
Dikke Dik heeft een Magnum 2.7 half automatischquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:28 schreef Taexon het volgende:
Denken dat ik die magnum 4.0 voor de gein heb
ik ben al lesbisch met A-Jquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we chicks hosselen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |