Om het smeuïger te maken, Nigella zou via de krant vernemen dat ze zou gaan scheiden.quote:
quote:I'm divorcing you, Nigella: Saatchi breaks news to wife in exclusive statement to the Mail on Sunday and says he's 'sorry it's over'... but insists she put her hand on his throat too
quote:George Clooney gedumpt
George Clooney (52) en Stacy Keibler (33) zijn niet meer bij elkaar.
George en Stacy zijn na twee jaar uit elkaar, omdat ze niet dezelfde toekomstplannen hadden.
"Stacy heeft de relatie verbroken. Zij wil ooit een gezin stichten, maar ze weet dat George daar anders over denkt", legt een bron uit aan het tijdschrift People. "Ze zijn enkele weken in het diepste geheim uit elkaar gegaan."
Volgens de bron gaan de twee zonder al te veel gedoe ieder hun eigen weg. "Ze hebben nog elke dag contact. Ze waren al bevriend voordat ze iets kregen en ook nu blijven ze vrienden."
quote:AMSTERDAM -
Ben Saunders en Yvonne Coldeweijer zijn niet langer samen.
Dit hebben zowel Ben als Yvonne dinsdag aan Shownieuws bevestigd.
Waarom de twee een einde hebben gemaakt aan hun relatie is niet bekend. "Ik heb geen behoefte om hierover te praten", zei Yvonne. "Ik ben nu niet in de stemming om daar uitspraken over te doen."
De zanger is vooral boos op zijn vrienden, die naar verluidt het nieuws naar buiten brachten. "Lekker dan. Lekkere vrienden hebben we weer. Ik ga er niets over zeggen. Als zij dat wil kan ze dat doen."
Saunders en Coldewijer waren sinds maart 2012 een setje. De twee gingen in december samenwonen.
Ik vond al dat ze het lang uithieldenquote:
Beetje dom, alsof ze dat niet kon weten.quote:
Vond het al een hele vreemde combinatie samen ,en oke uiterlijk is niet alles maar ik vind haar veel te knap voor hemquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit op de site van Keet te kijken, ik wist niet dat ze al gestopt was als Keet.
T'arme kind... Lost to SHO...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:39 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb een bijna 10-jarige dochter en ik zei tegen haar: "Awww, Ben Saunders en Keet zijn uitelkaar..." En zij: "Boeiuh!" Ze zijn saai volgens haar
Nee, zijn broer Jamie is in mei vader geworden (van zijn tweede kind). Broer Dean vorig jaar (eerste kind).quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:55 schreef rubbereend het volgende:
Maar die Saunders gast had toch net een kind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |