SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters gonna hate.
Met Rijnmond?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:50 schreef CyclingGirl het volgende:
As zaterdag na de Mol een afspraak met de tv voor de 1e Europese koers.
Maar die hoefde jij toch niet te rijden?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee met de Belgisch tv, omloop het Nieuwsblad kijken natuurlijk
Die Giant is van Freddeh, ik heb een Gazelle. Met Carbon voorvork ja! En die jaloezie op mijn heerlijke leren zadeltje, het is toch wat...quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:03 schreef Gripper het volgende:
k zou me niet teveel aantrekken van iemand die op een met Sora en een paardenzadel afgemonteerde Giant rijdt....![]()
Duidelijk, je bent jaloers.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Die Giant is van Freddeh, ik heb een Gazelle. Met Carbon voorvork ja! En die jaloezie op mijn heerlijke leren zadeltje, het is toch wat...
nee daarom ga ik eerst bij de Mol rijden en daarna kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maar die hoefde jij toch niet te rijden?
Niemand ziet er belachelijk uit op een racefiets, we hoeven niet allemaal Chickens zijn hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zou graag zo dun worden dat ik op zo'n dranghek kan gaan zitten zonder er belachelijk uit te zien, dat geef ik zo toe. Maar dinsdag heb ik hard getrained, morgen weer, dus wie weet...ooit....
Dat ben ik niet helemaal met je eens, maar in grote lijnen wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:00 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Niemand ziet er belachelijk uit op een racefiets, we hoeven niet allemaal Chickens zijn hoor.
Vrijwel iedereen ziet er pas belachelijk uit als hij/zij van de racefiets afstapt inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens, maar in grote lijnen wel.
Mooie foto's, mooie fiets!quote:
Jij rijdt zo vaak mee bij populaire tochten als de RVV, classico boretti, etc dat je best weet dat rijke mannen met buikje zich niet te min voelen voor een superdure Pinarello met hoge wielen. En dan wijdbeens fietsen en bij elke stop broodje kroket en na afloop heel hard lachen en bierdrinken, 't is inderdaad geen porumquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zou graag zo dun worden dat ik op zo'n dranghek kan gaan zitten zonder er belachelijk uit te zien, dat geef ik zo toe. Maar dinsdag heb ik hard getrained, morgen weer, dus wie weet...ooit....
quote:
Ik heb wat meer body-zelfbeeld-issues dan jij kennelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:40 schreef Gripper het volgende:
Dus zolang de wielen het kunnen tillen, kan iedereen op zo'n fiets plaatsnemen. Of het belachelijk is zou mij geen fuck schelen....
Ben dat wel met je eens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:00 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Niemand ziet er belachelijk uit op een racefiets, we hoeven niet allemaal Chickens zijn hoor.
Ik vind die carbonnen bidonhouders lelijk over 't algemeen. Ik heb er standaard taxc op gezet idd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toffe fiets inderdaadWielen nog nét niet te hoog. Enige wat ik minder soigne vind zijn de bidonhouders. Beetje te standaard ofzo
Goede keus. Die heb ik ook en iedereen weet dat ik als een voetbalgod op de fiets zitquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind die carbonnen bidonhouders lelijk over 't algemeen. Ik heb er standaard taxc op gezet idd.
Kweenie of ik die Strava challenge wel ga halen. als 't zaterdag goed weer is ga ik koersen, en dan rijd ik geen 100 miles. Zondag is 't rustdag, en morgen doe ik er ook geen 100, want ik moet naar Utrecht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:07 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Mooie foto's, mooie fiets!
Ik ga morgen voor de 100miles challenge denk ik, dit weekend even rust. Vanaf april ga ik naar 2x i.p.v. 3x per week krachttraining, loop nu elke 2 dagen krom
Die standaard taxc dingen kan je ook een beetje bijbuigen. Als je dan een criterium rijdt op de klinkers of op de kasseien kan je ze een beetje strakker duwen. Dan rammelen ze er niet uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goede keus. Die heb ik ook en iedereen weet dat ik als een voetbalgod op de fiets zit
Neh, jij hebt athena.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:07 schreef Oksel het volgende:
Mooi Kaas. Ruilen tegen mijn Bianchi?
Zie door de bomen het bos niet meer echt mbt de binnenbanden, zoveel prijsverschil onderling..quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:56 schreef Maxbet het volgende:
Ik was een beetje aan het rondshoppen voor nieuwe binnenbandjes, wil er toch een paar hier thuis op vooraad leggen zodat ik niet meteen langs de fm moet als ik er eens eentje lek heb gereden. Zijn er banden die ik echt niet moet kopen omdat ze slechte(re) kwaliteit zijn, of gewoon de aller goedkoopste pakken?
Gewicht maakt me eigenlijk niet zo uit, is op andere vlakken veel meer te pakken, en (nog) niet echt nodig op het moment.
Voor toeren of trainen zijn de goedkoopste goed genoeg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:31 schreef Maxbet het volgende:
Sneeuw vandaagDurf ik niet echt in te rijden..
Nog maar eens vragen..
[..]
Zie door de bomen het bos niet meer echt mbt de binnenbanden, zoveel prijsverschil onderling..
Bij de allergoedkoopste heb je meer kans op slechte afwerking en kwaliteitscontrole, bijv. scheuren of slechte/lekkende ventielen. Michelin, Continental, Schwalbe, Vredestein, Vittoria hebben goede binnenbanden die acceptabel geprijsd zijn, rond de 3¤ via internet. Daar valt niet zoveel meer op te besparen. Je moet alleen niet de eerste de beste fm inlopen want dan betaal je 7¤ per stuk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:31 schreef Maxbet het volgende:
Sneeuw vandaagDurf ik niet echt in te rijden..
Nog maar eens vragen..
[..]
Zie door de bomen het bos niet meer echt mbt de binnenbanden, zoveel prijsverschil onderling..
Mooie fiets, alleen jammer van die semi-carbon voorvork..... Er moet tenslotte altijd wat te wensen over blijven hé?quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb ik van mijn vader. Die zei altijd: "Met minder dan chorus, ga ik niet rijden."
Ja, er zal ooit wel een duur bazenframe komen, maar dan ben ik vast net als een ouwe lul in een Ferrari.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mooie fiets, alleen jammer van die semi-carbon voorvork..... Er moet tenslotte altijd wat te wensen over blijven hé?
Koop dan ook wat fatsoenlijks, een Dell XPS, of een Asus Zen, of zo'n nieuw Samsung dingetje Serie 9. En als je echt wilt rammen een Lenovo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef Oksel het volgende:
Gvd notebook naar de klote.
Dikke HP Envy van 3 maanden oud, pleurt 't halve scherm uit elkaar.
Is toch in garantie johquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef Oksel het volgende:
Deze???quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef Oksel het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:47 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een HP Envy 6-1020ED. Heel snel, heel stabiel. En lampjes in het toetsenbord = fijn.
Welke software gebruik je?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:04 schreef Patroon het volgende:
Een interval training uit het boekje!
[ afbeelding ]
10min WU, 5min D1, 5min D2, 5min D1, 10min D2, 5min D1, 5min D2, 5min D1, 5min CD.
Polar Protrainer 5. Geweldig goed programma, zat bij mijn Polar CS400. De nieuwste producten werken enkel nog met de webbased versie die stukken minder is. Is niet een slimme set van ze geweest, want op gebied van trainingsanalyse verslaan ze Garmin, maar dan moeten ze hun software niet downgraden.quote:
Idd... wilde me meer gaan verdiepen in hartslaganalyse... Maar garmin is daar maar beperkt in. dingen als hoelang je in een bepaalde zone hebt gezeten, of zelfs een zone een naam geven is al onmogelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Polar Protrainer 5. Geweldig goed programma, zat bij mijn Polar CS400. De nieuwste producten werken enkel nog met de webbased versie die stukken minder is. Is niet een slimme set van ze geweest, want op gebied van trainingsanalyse verslaan ze Garmin, maar dan moeten ze hun software niet downgraden.
Ja Garmin is wat dat betreft puur geschikt voor navigatie, maar schiet nog te kort op hartslagtraining. Als je nou per se een Garmin wil, kan je ook het gratis programma Golden Cheetah proberen. Is wel gemaakt voor trainen op vermogen maar kan wel mooi je zones aangeven.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Idd... wilde me meer gaan verdiepen in hartslaganalyse... Maar garmin is daar maar beperkt in. dingen als hoelang je in een bepaalde zone hebt gezeten, of zelfs een zone een naam geven is al onmogelijk.
Te lange ventielen is geen porem en pompt kut met een handpop als je onderweg lek hebt. Volgens mij kan 48 wel in 30mm wielen, maar weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:07 schreef Maxbet het volgende:
Vergeef me voor mijn onwetendheid, maar ik heb nu biba's gevonden, ze zijn verkrijgbaar in F48 en F60. F48 zou toch prima moeten passen in wielen van 30mm hoog? Of beter meer ruimte hebben en F60 pakken?
Zijn Supra comp RA wielen trouwens.
Mooi, dacht al zoiets, maar beter even navragen aan de kennersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:39 schreef Tommeke het volgende:
Ja hoor. Ik heb 42mm ventielen in m'n Eastons die ook 30mm hoog zijn
Zelfs 80mm is niet genoeg idd. Ventielverlengers dus..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:56 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, 60 presta is voor hoge wielen. Behalve die van eentwee die moet presta oneindig hebben.
Stel je niet aan ik ben er ook!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kweenie of ik die Strava challenge wel ga halen. als 't zaterdag goed weer is ga ik koersen, en dan rijd ik geen 100 miles. Zondag is 't rustdag, en morgen doe ik er ook geen 100, want ik moet naar Utrecht.
Zaterdag is het maar net boven 0 's middags. Huuu, eiks veel te koud voor om te koersen.
Wat een vrouwquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:42 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Stel je niet aan ik ben er ook!
Jij ligt vroeg in de mand... Of zit je niet in nederland?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:49 schreef Maxbet het volgende:
En net toen de straten er weer schoon uitzagen begint het opnieuw te sneeuwen, ik geef het op voor vandaag en ga naar bed.
Voorjaarscompetitie/trainingskoers. Zij hebben ieder voorjaar vanaf februari tot en met half maart oid iedere zaterdag een soort van knakenkoersje op het clubparcours. Half koersend ZH komt daar snelheid op doen. Al snel 100/120 deelnemers bij de A categorie.quote:
Jawel, bij Spaarwoude is er koers geloof ik, daar ben ik alleen nooit geweest. Ik weet ook niet wanneer die op de weg beginnen. Anders op sportpark Sloten bij WV Amsterdam.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
Hier in de buurt heb je dat volgens mij niet. Lijkt me wel leuk om een keer te kijken en wellicht ooit eens mee te doen.
quote:Op het parcours van Sloten wordt elke zaterdag vanaf 13 februari tot medio oktober gereden voor licentiehouders om 15.00 uur.
Om 13.00 uur is er een clubkoers voor “de trimmers” ofwel de categorie zonder licentie. Aan deze wedstrijd mogen ook de 50+ renners met en licentie deelnemen.
Nachtdienst gehad, was wakker gebleven om te fietsen. Heb nu toch al weekend..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:06 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij ligt vroeg in de mand... Of zit je niet in nederland?
Je kan ook naar de Ronde Liege kaas, die isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:54 schreef kaasplankje het volgende:
Ronde Gaumaise is een week na Trois Ballons. En eigenlijk wil ik die nog eens rijden.
Hmmm...
Ik vind koersen in de kou echt niet lekker. Trainen gaat nog wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wat een vrouw
Ik heb gister ook een trainingskoers gereden waar de vlokken sneeuw me om de oren vlogen. Eerst was het koud, maar na een tijdje ben je wel warm!
Sloten op zondag.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
Hier in de buurt heb je dat volgens mij niet. Lijkt me wel leuk om een keer te kijken en wellicht ooit eens mee te doen.
Is heel tof. Als hij niet lek gereden had, had een voormalig clubgenoot van me daar podium gereden. Maar die gast is ook 66 kilo bij 1.85 ofzo en rijdt nu elite.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:54 schreef kaasplankje het volgende:
Ronde Gaumaise is een week na Trois Ballons. En eigenlijk wil ik die nog eens rijden.
Hmmm...
M'n longen waren ook niet echt blijquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind koersen in de kou echt niet lekker. Trainen gaat nog wel.
Maar, als het morgen droog is ga ik wel. Een vlokje sneeuw zal niet uitmaken.
Overschoenenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:01 schreef Maxbet het volgende:
Rijden ging lekker net, alleen de kou niet. Had nog best een stuk door willen rijden, maar mijn tenen hadden een ander idee.
Als ik de fiets eerder gekregen had dan had ik ze er meteen bij gekocht. Maar om ze nu nog te kopen vind ik een beetje zonde eigenlijk.. En ik kan natuurlijk wel bezig blijven, budget is op een gegeven moment op.quote:
Nou met overschoenen heb ik ook bevroren tenen met dit weer hoor, als je maar lang genoeg door rijdt.quote:
Baas! Je hebt voor een groot deel gereden zoals ik 'm ook wil gaan doen i.v.m. wind. Redelijk te doen of viel het tegen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:27 schreef MarcoD het volgende:
Zoooo helemaal gaar nou, 100 mile challange zit erop. Ook nog een KOM gescoord![]()
Blij dat ik nu aan een bordje pasta zit![]()
http://app.strava.com/activities/41833236
Meteen geflagged.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:27 schreef MarcoD het volgende:
Zoooo helemaal gaar nou, 100 mile challange zit erop. Ook nog een KOM gescoord![]()
Spaarnwoude is http://www.hsvdekampioen.nl, beginnen alleen pas in maart met voorjaarscompetitie volgens de site.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jawel, bij Spaarwoude is er koers geloof ik, daar ben ik alleen nooit geweest. Ik weet ook niet wanneer die op de weg beginnen. Anders op sportpark Sloten bij WV Amsterdam.
[..]
Stuk naar den helder ging wel alleen onbekend terrein en beetje zoeken, toen van den helder naar den oever wat grotendeels over wegen gaat zonder een einde en pal tegenwind. Was blij toen ik de wind eindelijk in de rug had.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:41 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Baas! Je hebt voor een groot deel gereden zoals ik 'm ook wil gaan doen i.v.m. wind. Redelijk te doen of viel het tegen?
hahaquote:
Ja en toch heb ik best veel stukken echt voor mijn gevoel in d1 gefietst, was ook wel de bedoeling om het in D1 te gaan doen maar hartslagband geeft laatste tijd ook een beetje rare waarde icm met wind/kou.. misschien batterijtje op of kapot?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:43 schreef eentwee het volgende:
En dat met deze temperaturenWel hoge hartslag of niet?
Godver, wat een eind!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:27 schreef MarcoD het volgende:
mooi rondjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:27 schreef MarcoD het volgende:
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:08 schreef Tommeke het volgende:
Als hij niet lek gereden had, had een voormalig clubgenoot van me daar podium gereden.
Nee dat geeft meer frontaal oppervlakte dus heft elkaar op :pquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Dus warm aankleden=sneller fietsen?
Daarom reken en tel ik het liefst in gemaakte urenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:36 schreef eentwee het volgende:
29 gemiddeld is wel heel langzaam ja.![]()
Ik moet ploeteren om 26 gemiddeld te rijden. Kou, dikke lucht, wind, dikke kleren, langzaam door de bochten etc. Is elke winter zo. Interesseert me geen reet, alleen is het soms frustrerend dat je zo langzaam gaat en weinig kms aflegt.
Als ik moet kiezen tussen in de kou op een hard fietszadel zitten of in een warm bed te liggen weet ik het welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:53 schreef eentwee het volgende:
Ik tel ook uren.Veel te e-penissen valt er niet.. Ook niet qua uren trouwens. Gelukkig kan het altijd erger, zo is kano teveel met zijn
bezig.
Core-stabilityquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:53 schreef eentwee het volgende:
Ik tel ook uren.Veel te e-penissen valt er niet.. Ook niet qua uren trouwens. Gelukkig kan het altijd erger, zo is kano teveel met zijn
bezig.
Straks heb ik een sixpack en spillepootjesquote:
Daar heb je nu toch een vriendin voorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:02 schreef kanovinnie het volgende:
Zelfs aan mijn racefiets kom ik niet meer toe
Die gaat echt niet mijn fiets onderhouden hoor. Als ik dat voorstel krijg ik een schop in de kroonjuwelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar heb je nu toch een vriendin voor
Gewoon in de keuken zetten, door haar vrouwelijke oerdriften begint ze dan wel te poetsen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die gaat echt niet mijn fiets onderhouden hoor. Als ik dat voorstel krijg ik een schop in de kroonjuwelen.
Dat probeer ik steeds al, maar ze weigert het gewoon te doenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon in de keuken zetten, door haar vrouwelijke oerdriften begint ze dan wel te poetsen.
Hmm. Inruilen op de volgende meet dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat probeer ik steeds al, maar ze weigert het gewoon te doen![]()
"Ja, tis jouw huis"
ESF / [MEET] Bird is the word! 14/5quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. Inruilen op de volgende meet dan.
Na een stukje fietsen gaat mijn chick koken. En ik doe de fietsen schoonmaken en invetten ed.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die gaat echt niet mijn fiets onderhouden hoor. Als ik dat voorstel krijg ik een schop in de kroonjuwelen.
Onder de douche?quote:Mevrouw kan namelijk zelf kettingbladen losmaken en monteren om ze schoon te maken.
Nee. Daar weet ze andere dingen te vinden. Onze douche is ruim genoeg om fietsen in te poetsen en dus ook ruim genoeg voor andere zakenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ESF / [MEET] Bird is the word! 14/5
Kom je ook? En Kaas?
Niet nodig, Einszwei kennende heeft hij een abo bij de voedselbank.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:45 schreef Oksel het volgende:
Wut!
Zondag 100km op de ATB met Eentwee. Ik denk eraan hem een leuk cadeautje te geven. Zat te denken aan een velletje kortingsstickers van de Appie!
Netjes, zal die van mij straks ook eens even wegen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
Oh, eentwee: Ik heb de Lorini gewogen met alle tuning voor La Marmotte en ze komt op 7.7kg zonder tellertje.
Op de keukenweegschaal gaan staan, jezelf wegen zonder fiets, jezelf wegen met fiets, rekenen, klaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Netjes, zal die van mij straks ook eens even wegen.
Hoe doe je dat wegen trouwens makkelijk?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Op de keukenweegschaal gaan staan, jezelf wegen zonder fiets, jezelf wegen met fiets, rekenen, klaar.
Er komen wel Fokkers die ik leuk vind, alleen ESF vinnik gene klap aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:23 schreef Puala het volgende:
[..]
T is vooral gezellig en dom lullen en weinig ESF.
Dat eerste is waar t om draait, dus gewoon komenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Er komen wel Fokkers die ik leuk vind, alleen ESF vinnik gene klap aan.
Je bracketpot is een onderhoudsvrije unit, dus als die 't begeeft vervang je ze compleet. Zo duur is dat niet, tenzij je dura ace of record rijdt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:09 schreef Patroon het volgende:
Ff een technisch vraagje.
Als ik mijn trapas ronddraai zonder ketting, dan voelt het wat korrelig aan. Er zit ook een minimale speling (1mm of minder) op. Moet ik de hele trapas vervangen of is het voldoende om de trapaslagers te vervangen?
Is dat hollowtech 2 105 waar de as aan de crank vast zit?quote:
Waar kan ik dat zien?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is dat hollowtech 2 105 waar de as aan de crank vast zit?
Dan heb je deze nodig
[ afbeelding ]
Is een complete unit. Van Campa moet je dus ook de cups llosdraaien uit 't frame, van Shimano kan je geloof ik de lagers eruit wippen. Losse lagers zijn geloof i niet leverbaar, maar die unit is echt niet zo duur, 25.- ofzo iets.
Nou, aan de tandwielkant van je cranks zit geen bevestiging, aan de andere kant zit je crank met 2 inbusjes op de as. Vroeger had je natuurlijk zo'n cranktrekker nodig, die je aan ieder kant in je crank steekt om 'm van de as los te krijgen.quote:
Ja klopt, andere kant zit met 2 inbusjes vast. Dus ene kant losmaken en kan zo de kant van de tandwielen met as eruit trekken?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou, aan de tandwielkant van je cranks zit geen bevestiging, aan de andere kant zit je crank met 2 inbusjes op de as. Vroeger had je natuurlijk zo'n cranktrekker nodig, die je aan ieder kant in je crank steekt om 'm van de as los te krijgen.
Ja, volgens mij wel. Kost niks die dingen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja klopt, andere kant zit met 2 inbusjes vast. Dus ene kant losmaken en kan zo de kant van de tandwielen met as eruit trekken?
Deze?
http://www.rose.nl/artikel/shimano-lagercups-sm-bb5700/aid:444006
Is leverbaar met BSA-draad (1,37 x 24, 68 mm)
Volgens mij is de 5700 de opvolger van de 5600 van 105 als ik bikeparts4u mag geloven:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Kost niks die dingen.
Klopt, Shimano heeft een artikelcode waaraan je de kwaliteit kan zien en ook de jaargang.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Volgens mij is de 5700 de opvolger van de 5600 van 105 als ik bikeparts4u mag geloven:
http://www.bikeparts4u.nl(...)ombracket-105-bb5700
Heb al ff gebeld met iemand die hem erin kan zetten. Ik ga de Ultegra doen, die is maar 4 euro duurder maar wel een stuk duurzamer met betere kogels.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Klopt, Shimano heeft een artikelcode waaraan je de kwaliteit kan zien en ook de jaargang.
bijv. Ketting 105/LX = HG73 ultegra/XT = HG93 Ik snap dat niet helemaal want ben geen Shimano freak, anders moet je Shimano 5600 en Shimano 5700 even goegelen.
Problemen kan je wellicht alleen krigen als bijv het ene 9speed was en 't andere 10 speed werd, maar volgens mij zijn al die Hollowtech 2 assen universeel.
In mijn alfine (1 blad) hollowtech 2 crankstel op de cargobike gaat ook gewoon een 105 asje.
Volgens mij heb je eindelijk het licht gezien en geniet je nu van andere dingen in het leven dan een paar pedalen rondtrappen. Het andere fietsen zeg maar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen in de kou op een hard fietszadel zitten of in een warm bed te liggen weet ik het wel
Mijn fiets zit ook op 8,6. Met Easton Vista. Met de Gipiemmes is ie zwaarder.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:05 schreef Patroon het volgende:
Mijn fiets is met trainingswielen 9,2kg en met de R3 8,6kg. Samen zijn wij momenteel 84,8kg.
Ik rekende mezelf in de blote kont + fiets. Uitrusting komt er dus nog bij, maar zal voor iedereen nagenoeg gelijk zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mijn fiets zit ook op 8,6. Met Easton Vista. Met de Gipiemmes is ie zwaarder.
Ben zelf 72 kilo op het moment. Hoeveel reken je voor uitrusting?
Oh dan zijn we precies even zwaar. Ik zat op 85.6 met fiets maar dan met kleren aan en zakken vol.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik rekende mezelf in de blote kont + fiets. Uitrusting komt er dus nog bij, maar zal voor iedereen nagenoeg gelijk zijn.
Met mijn normale vrijetijdskleding + schoenen en volle blaasquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh dan zijn we precies even zwaar. Ik zat op 85.6 met fiets maar dan met kleren aan en zakken vol.
Ik had net gegeten, 3 telfoons in mijn broek en jeans aan, dus je gaat zwaar voor de bijl.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Met mijn normale vrijetijdskleding + schoenen en volle blaaszat ik op 69,5kg + fiets 78,1kg. Met je even zwaar...
Jeans valt bij mij onder vrijetijdskleding hehe. Ga je logger halen, die grammen zal net het verschil makenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik had net gegeten, 3 telfoons in mijn broek en jeans aan, dus je gaat zwaar voor de bijl.
Respect, succes man!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:37 schreef cafca het volgende:
Ik stap straks op de spinningfiets voor een 4 uur durende marathon.
Heb vandaag toevallig het deel in Noord-Holland bijna helemaal gereden. Als je tegen eenzaamheid kan is het wel mooi, maar meer natuur dan weilanden en water zie je niet onderweg. Zou het wel doen in het voor-of najaar, anders kan je slalommen tussen de bejaarden en gezinnetjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:50 schreef Landgeld het volgende:
Wie van jullie heeft ervaring met de Zuiderzee route? Als het wat beter weer is lijkt me dit leuk om eens te doen, in bijvoorbeeld 2 dagen. Vooral om wat leuke plaatsen te bekijken en te genieten van natuur. Kom zelf uit de achterhoek.
Tips?
Thx voor je reactie. Heb ik juni een weekje vrij en wil dan een aantal daagjes een mooi tochtje maken , vandaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:57 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Heb vandaag toevallig het deel in Noord-Holland bijna helemaal gereden. Als je tegen eenzaamheid kan is het wel mooi, maar meer natuur dan weilanden en water zie je niet onderweg. Zou het wel doen in het voor-of najaar, anders kan je slalommen tussen de bejaarden en gezinnetjes.
Ik vind dit al aardige bodemprijzen. Daar krijgt einszwei hooguit nog ergens een knaak van af geschraapt maar dan zit je waarschijnlijk weer met dubbele verzendkosten naar die uithoek die Friesland heet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:29 schreef Patroon het volgende:
Eentwee, wil jij eens kijken of je nog een beter adresje weet?
39T middenblad triple (gezien bij Rose voor 21 euro)
12-27 105 Cassette (gezien bij Rose voor 35 euro)
Trapas Ultegra (gezien bij Rose voor 15 euro)
Derailleurwieltjes Shimano (gezien bij Rose voor 7,63 euro)
Binnenbanden Race 28 Conti (gezien bij Rose voor 3,97 euro)
Het liefst bestel ik alles bij 1 leverancier ivm extra verzendkosten.
Ja, met spare parts wordt ook niet zoveel gestund meest.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik vind dit al aardige bodemprijzen. Daar krijgt einszwei hooguit nog ergens een knaak van af geschraapt maar dan zit je waarschijnlijk weer met dubbele verzendkosten naar die uithoek die Friesland heet.
+1 kan niet veel goedkoper.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:54 schreef dop het volgende:
ga je inderdaad weinig vanaf krijgen tijd van het zoeken niet waard
Watskeburt?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Kutkoers bij de mol je hebt niks gemist.
Goed eten mee nemen, rustig aan, maar wel lekker doorkachelen. Dan moet het lukken. De grond zal lekker hard zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef Oksel het volgende:
Morgen met 1-2 de 100 proberen vol te maken, op de ATB. Hij op de crosser. Ben benieuwd.
Nou papbenen door training gisteren en paar keer t gras ingereden door volwassen mannen. Fuckersquote:
Zeker op dat heuveltje achterin? Enne, wat boeit dat verder dat je papbeentjes hebt, 't is februari nochtans. Wel kunnen uitrijden? En het was koud zeker?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:34 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou papbenen door training gisteren en paar keer t gras ingereden door volwassen mannen. Fuckers
Nee op t stukje naar t juryhuisje die bocht ervoor. Nee cyclingboy was een lens kwijt dus ben m gaan helpen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zeker op dat heuveltje achterin? Enne, wat boeit dat verder dat je papbeentjes hebt, 't is februari nochtans. Wel kunnen uitrijden? En het was koud zeker?
Morgen ff ticket kopen. Boek camping maar. Wat kost die? Heb al ff stufie lening aangevraagd.quote:
Volgens mij moet ze volgende week woensdag de Fayt le Franc rijden als ik het juist begrepen heb. En daar rijden toch een paar dametjes die heel wat meer kilometers in de benen hebben dan CG als ik die startlijst eens bekijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zeker op dat heuveltje achterin? Enne, wat boeit dat verder dat je papbeentjes hebt, 't is februari nochtans. Wel kunnen uitrijden? En het was koud zeker?
DIt is nog onder voorbehoud maar ik ben met de trois ballons waarschijnlijk ook aanwezig, vakantie heb ik toch een weekje later gepland dus dan kan ik denk wel de trois ballons fietsen met een bliksem bezoekjequote:
Gezellig man! Voor mij ook goede vergoeding, alleen begint dat pas volgende maand, omdat de molen voor loonbetaling reeds was gestart toen ik begon.quote:Op zondag 24 februari 2013 02:22 schreef MarcoD het volgende:
[..]
DIt is nog onder voorbehoud maar ik ben met de trois ballons waarschijnlijk ook aanwezig, vakantie heb ik toch een weekje later gepland dus dan kan ik denk wel de trois ballons fietsen met een bliksem bezoekje, geen stufi lening voor nodig stagebedrijf heeft een goede vergoeding voor mij
Ik heb ze gemaild, staat op de site 14.50 per 2 pers per nacht, maar dat is mss met een extra tentje wat duurder. Valt wel mee dus. Ik denk mss een tientje dan want ze rekenen 4.- voor een extra tentje.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Morgen ff ticket kopen. Boek camping maar. Wat kost die? Heb al ff stufie lening aangevraagd.
Ik denk het ook niet. Dan maar de hele dag Fok!en en National Geographic kijkenquote:Op zondag 24 februari 2013 08:58 schreef kaasplankje het volgende:
Openingskoers op de club is afgelast. KBK gaat ook niet door denk ik.
Jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze volgende week woensdag de Fayt le Franc rijden als ik het juist begrepen heb. En daar rijden toch een paar dametjes die heel wat meer kilometers in de benen hebben dan CG als ik die startlijst eens bekijk.
Bpost trofee Oostmalle sluitingsprijs is vanaf kwart voor twee ook live op Sporza te zien. Of rijkst dat niet helemaal tot in Grunn?quote:Op zondag 24 februari 2013 09:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Dan maar de hele dag Fok!en en National Geographic kijken
Machtig mooi om af en toe startgelegenheid te krijgen in grote wedstrijden. Alleen als je onvoldoende conditie hebt om uit te rijden is het wel jammer.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Maar goed ik ben invalster he, de rest is ziek zwak en misselijk of moet werken ofzo.
Die koers is woensdag en heet Le Samyn Des Dames. Die andere naam is de oude naam.
Daar hebben ze alleen Omrop Frysloan. Als je voorbij Zwolle bent is er ook geen normaal radiostation meer in de ether te vinden behalve lokale hill billy piratenzenders met country en westernmuziek.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:00 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Bpost trofee Oostmalle sluitingsprijs is vanaf kwart voor twee ook live op Sporza te zien. Of rijkst dat niet helemaal tot in Grunn?
Dat zijn nu de koersen waar ik graag heen ga. Eerst zelf een leuk rondje fietsen in de omgeving en later bij de finish lekker dom meelullen aan de toog met al die Belgische "kenners". Dit jaar is Sep Vanmarcke alweer tot de nieuwe wielergod gebombardeerd. Moet je daar dan eens een uitspraak van Lars Boom daar laten vallen. Altijd lachen met die Belgen.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Maar goed ik ben invalster he, de rest is ziek zwak en misselijk of moet werken ofzo.
Die koers is woensdag en heet Le Samyn Des Dames. Die andere naam is de oude naam.
Dat bedoelde ik dus.... Valt niet mee op een aaipet.twitter:TourDeJose twitterde op zondag 24-02-2013 om 11:52:25Voor de koersfans die nu KBK missen, zendt Eurosport aanstaande woensdag GP le Samyn uit. Live. reageer retweet
Ik zet de schotel wel ff aanquote:Op zondag 24 februari 2013 12:00 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Bpost trofee Oostmalle sluitingsprijs is vanaf kwart voor twee ook live op Sporza te zien. Of rijkst dat niet helemaal tot in Grunn?
Thanks, kijken of het door gaat met die sneeuw.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:11 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zijn nu de koersen waar ik graag heen ga. Eerst zelf een leuk rondje fietsen in de omgeving en later bij de finish lekker dom meelullen aan de toog met al die Belgische "kenners". Dit jaar is Sep Vanmarcke alweer tot de nieuwe wielergod gebombardeerd. Moet je daar dan eens een uitspraak van Lars Boom daar laten vallen. Altijd lachen met die Belgen.
Maar alvast veel succes. En al wordt het DNF, dan nog leer je er van. Enjoy!
t zullen wel alleen de heren zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:19 schreef buzz1291 het volgende:
https://twitter.com/tourdejose/status/305631260750012417
guttegut, heb je wel lol in je sport?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Tering lees net dat ik dus woensdag om 4 uur sochtends mijn nest uit moet om naar Le Samyn te gaan. Nou dan wordt die wedstrijd dus helemaal niets, The horror.
Natuurlijk is het leuk om een UCI wedstrijd te mogen rijden hoor maar ik begrijp nu waarom iedereen zwak en misselijk is.
Hup gewoon gaan. Wielrenster zijn is niet voor veel mensen weggelegd. We rekenen eer op dat je een goed poging doet de koers zo lang mogelijk bij te houden.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Tering lees net dat ik dus woensdag om 4 uur sochtends mijn nest uit moet om naar Le Samyn te gaan. Nou dan wordt die wedstrijd dus helemaal niets, The horror.
Natuurlijk is het leuk om een UCI wedstrijd te mogen rijden hoor maar ik begrijp nu waarom iedereen zwak en misselijk is.
Netjes, best wat hoogtemeters nog ook. Juist van dit soort tochten word je sterker!quote:Op zondag 24 februari 2013 16:20 schreef Oksel het volgende:
Eentwee is afgehaakt, die kwam niet ver op z'n crosser. ATB ging aardig, lucht eruit en opletten. 2x gevallen.
Heel erg afgezien. Eerst gedeelte heel glad, daarna ging het. Toen stuk met wat clubgenoten (te) hard gefietst. Besloten de 75km te doen vanwege gladheid sneeuw. Laatste stuk (10-15km) over de weg met windkracht tegen en sneeuwstormen.
Pfoh, staan vloeken.
Goed werk, 5:30 uur op de fiets.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef Oksel het volgende:
Ja, die 87 bleek te zijn.
Jammer man!
Goed dat ik op de ATB was.
Werd aan 't eind door iedereen ingehaald..
Dus je zit niet bij een clubje dat even een hotel regelt voor de nacht ervoor? Dan zou ik toch lekker de dag ervoor in b.v. een Ibis Budget hotel in Valenciennes (in FR veel goedkoper) gaan pitten. zal echt niet meer dan 40 euro kosten.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Je moet de profs die met hun eigen auto naar de koers moeten de kost geven. Je zal er arm van worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dus je zit niet bij een clubje dat even een hotel regelt voor de nacht ervoor? Dan zou ik toch lekker de dag ervoor in b.v. een Ibis Budget hotel in Valenciennes (in FR veel goedkoper) gaan pitten. zal echt niet meer dan 40 euro kosten.
Ga straks ook in de clubkoersjed doen. Vind het trouwens wel een aangename afleiding tijdens een training. Kan ook mooi tijdens een duurrit.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moet nog aan de tempotrainingen beginnen. Ik ga alleen recreatief helemaal niet intervallen, want daar heb ik eigenlijk een pesthekel aan. Dus heb ik bedacht voor de tempotraining op de club te gaan koersen, dan heb ik ook een training die vergelijkbaar is met een intensieve intervaltraining, maar 't is alleen veel leuker.
En aangezien ik voor de fun recreatief fiets, en niks meer hoef te bewijzen voor mezelf of voor anderen, ben toch ook al 36doe ik dat maar.
Hmm ja, die wielen zijn wel vet, toch vind ik de remhoeven van Campa mooier, ook het crankstel.quote:
Nee, zo te zien niet. Bora ultra is een full carbon tubewiel en hier zie je overduidelijk een alu remrand.quote:
Een paar spaken zijn in ieder geval heel slecht te zien, dat van die alu remrand was me ook opgevallen nadat ik zag dat dat spaakpatroon niet overeen kwam.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, zo te zien niet. Bora ultra is een full carbon tubewiel en hier zie je overduidelijk een alu remrand.
Ook heeft het achterwiel niet het G3 spaakpatroon. Waarschijnlijk heeft ie zijn mavics of supra's van nieuwe stickers voorzien. Toch wel een beetje nep hé? Net als een GTI badge op je Golfje als 't gewoon een normale is.
Ik snap dat ook niet zo, ik zou 't zelf nooit doen, misschien is die ene spaak boven de ketting een witte, en dat je 'm daarom slecht ziet. Ik denk dat het van die quasar wielen zijn ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Een paar spaken zijn in ieder geval heel slecht te zien, dat van die alu remrand was me ook opgevallen nadat ik zag dat dat spaakpatroon niet overeen kwam.
Wel een beetje triest ja, waarom
Ja na beter gekeken te hebben zie je iets zilveren (of wit) valt niet echt op.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo, ik zou 't zelf nooit doen, misschien is die ene spaak boven de ketting een witte, en dat je 'm daarom slecht ziet. Ik denk dat het van die quasar wielen zijn ofzo.
Je gaat iig door voor de wasmasien.
Bedankt. Zag ze idd. Dacht dat mijn zwaar zijn maar met 39gr lichter dan de elite van 42gr. Zijn wel bidonhouders van 20gr maar die kosten ook gelijk 30+ euro, en dan maar de vraag hoe de bidon daar in blijft zitten.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:58 schreef eentwee het volgende:
Stond laatst ook een setje Bullets met Mavic stickers op mpDat is helemaal een VW badge op een Alfa plakken.
@Patroon: Elite custom race zijn zeer goed, met alle bidons, mooi en betaalbaar. En veel keus qua kleuren.
De wegen voor de 300 liggen er nu in ieder geval beroerd bijquote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef ultra_ivo het volgende:
Toch m'n ritje wat ingekort vandaag, het was idd bagger buiten. Soms prima geruimd, soms vastgetrapte rotzooi (wandelaars). Maar goed, onderweg nog een treinkaartje opgepikt voor m'n komende Ruslandreis.
Ik zal over 3 weken kijken hoe het er dan bijligt, de 17e maart wil ik de 300 voorrijden. Ik ben iig blij dat ik voor dit jaar een andere route heb voor de 200. Gezien de weersvoorspellingen moet die route sneeuwvrij zijn op 10 maart. Ik heb mijn twijfels of mijn 200 door de Eifel dan sneeuwvrij is.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
De wegen voor de 300 liggen er nu in ieder geval beroerd bijik zit nu op camping chalet weekend, aan de weg vanaf remouchamps naar lierneux. Herkende het restaurant en de camping nog van de rit van afgelopen jaar toen er aankwamen. Nu spekglad en 5 cm sneeuw, en t valt nog steeds....
Mwoah, ik zou het ook nooit doen, maar is het niet een beetje hetzelfde als Lorini op een Sensa frame? Oh nee dat is anders.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
Je gaat iig door voor de wasmasien.
Het zal van het weer af hangen. Theoretisch kan het alle kanten op die datum.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:10 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zal over 3 weken kijken hoe het er dan bijligt, de 17e maart wil ik de 300 voorrijden. Ik ben iig blij dat ik voor dit jaar een andere route heb voor de 200. Gezien de weersvoorspellingen moet die route sneeuwvrij zijn op 10 maart. Ik heb mijn twijfels of mijn 200 door de Eifel dan sneeuwvrij is.
Ja dat wel maar vind het jammer dat er in een teamsport iedereen het af laat weten, ga dan gewoon lekker solo rijden.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
guttegut, heb je wel lol in je sport?
Heb je het wel warm in je tipi dan? Lijkt mij wel frisjes of valt dat mee?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:20 schreef Gripper het volgende:
Hoop sneeuw hier in de Ardennen jongens. Hoop maar dat dat over 2 weken wel weggedooid is. Verder wel lekker op de camping met de tipi+kachel
Dat zowiezoquote:Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hup gewoon gaan. Wielrenster zijn is niet voor veel mensen weggelegd. We rekenen eer op dat je een goed poging doet de koers zo lang mogelijk bij te houden.
Nee, het is gewoon in de ochtend vroeg vertrekken. Je hebt teams die dat wel doen, UCI teams en daar zit ik niet bij. Voor mij is het maar hobby naast mijn full time werk. Ik zou het wel kunnen doen maar er moet een dame met mij meerijden die nog geen rijbewijs heeft.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dus je zit niet bij een clubje dat even een hotel regelt voor de nacht ervoor? Dan zou ik toch lekker de dag ervoor in b.v. een Ibis Budget hotel in Valenciennes (in FR veel goedkoper) gaan pitten. zal echt niet meer dan 40 euro kosten.
Dat verhaal van die Colnago's heb ik ook eens gehoord ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:11 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou het ook nooit doen, maar is het niet een beetje hetzelfde als Lorini op een Sensa frame? Oh nee dat is anders.
Maar je zou ze de kost een moeten geven die een jaar of 20 geleden in met name in West Brabant met een fietsenmakers frame rondreden dat in de kleuren schema's gespoten en bestickerd was als een Pinarello of Colnago. En ken je het verhaal niet dat op een vrijdagavond Hopmans ineens gesloten was vanwege een inval en dat de andere week alle Colnago frames ineens uit het rek verdwenen waren?
Dat van die Bora wielen vind ik dan nog het minst erge maar wel zielig. Hij verkoopt ze tenslotte niet als Bora wielen.
Ben bezig. Ik wordt alleen zo stijf van een paar dagen niks doen. Het gaat nu alweer beter, want druk.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:41 schreef Oksel het volgende:
Lekker in de auto met stoelverwarming, of thuis met sloffen op de bank.
M'n vrouw heeft zo'n electrisch voetmatje
heb ik tegenwoordig ook last vanquote:Op maandag 25 februari 2013 16:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben bezig. Ik wordt alleen zo stijf van een paar dagen niks doen. Het gaat nu alweer beter, want druk.
Kom zo niet aan mijn duur. Wel 18.5km gelopen, dat is goed te doen maar om lang te gaan fietsen...quote:Op maandag 25 februari 2013 18:14 schreef eentwee het volgende:
Het is boven nul en jahoor, het regent weer. Kutland
Toch heerlijk, die geur van rottende spruiten als je de velden des Heere doorklieft?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:14 schreef eentwee het volgende:
Het is boven nul en jahoor, het regent weer. Kutland
Ja, maar jij hebt ook minder dan 2% vet op de bottenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:59 schreef CyclingGirl het volgende:
Het is overal koud, ik heb hier op kantoor een extra fleecejasje over mijn 3 lagen heen getrokken.
Geen idee waar jij zit, maar hier in zuid-oost Friesland is het helemaal droog gebleven vandaag.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:46 schreef keesfietst het volgende:
Kaas, doe je wel mee aan deze: http://app.strava.com/challenges/cyclingtips-february-fifteen Is voor jou een peulenschil.
Stond weer een lekker briesjeVolgens mij de eerste keer in jaren dat we het hier droog hebben gehouden t.o.v. de rest van Nederland.
Op de rand van West-Friesland. Zit alleen een beetje water tussen dusquote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Geen idee waar jij zit, maar hier in zuid-oost Friesland is het helemaal droog gebleven vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |