Daar kan ik ook weer een tegenvoorbeeld tegenover zetten.quote:
Tuurlijk...is te vinden in incidentje dossier.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar kan ik ook weer een tegenvoorbeeld tegenover zetten.
Je stelling dat integratie onmogelijk is wordt niet bewezen met een paar Youtube filmpjes.
Kun je ook eens met argumenten komen? Jij dropt hier een stelling. Dan mag jij overtuigende bewijzen aanleveren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:05 schreef cempexo het volgende:
[..]
Tuurlijk...is te vinden in incidentje dossier.
Het dossiernummer is bekend: D66-2013-02-48394
Heb ik gedaan, maar je reageert niet inhoudelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kun je ook eens met argumenten komen? Jij dropt hier een stelling. Dan mag jij overtuigende bewijzen aanleveren.
Goed leg het me nog eens uit. Aangezien ik geen idee heb waar ik niet op gereageerd zou hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:10 schreef cempexo het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar je reageert niet inhoudelijk.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Thee drinken met Gerard Joling.
In debatten gaat het om het overtuigen van het publiek.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:27 schreef Mutant01 het volgende:
Een discussie met Bendk kan je niet winnen Hexagon. Die leeft in zijn eigen sprookjeswereld.
. Ik vind dat een goed iets. 'Tuurlijk is het een symbolische aktie, maar ook symboliek heeft een waarde. Uiteraard zullen er vele zijn die hier niet verder over nadenken bij het tekenen, maar het is een goed iets om ze daar eenmalig op te wijzen.quote:Daarmee onderschrijven nieuwkomers de Nederlandse grondrechten en de rechtsstaat.
Je bedoelt.... je WILT geen integratie en je smoesje is dat het niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:20 schreef cempexo het volgende:
[..]
ik heb bewezen dat intergratie niet bestaat of kan bestaan. Academisch als argumentatie.
En voor wat voor taferelen heeft dat in Amerika gezorgd? Hoe heeft dat geholpen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:36 schreef truthortruth het volgende:
Ik snap zo'n contract wel
[..]
. Ik vind dat een goed iets. 'Tuurlijk is het een symbolische aktie, maar ook symboliek heeft een waarde. Uiteraard zullen er vele zijn die hier niet verder over nadenken bij het tekenen, maar het is een goed iets om ze daar eenmalig op te wijzen.
Met betrekking tot integratie wordt vaak positief verwezen naar Amerika en laat daar nu net al zo'n soort contract bestaan.
Kan je een discussie over beginnen, maar er wordt vaak naar Amerika verwezen als een land waar integratie wel werkt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En wat voor taferelen heeft dat in Amerika gezorgd? Hoe heeft dat geholpen.
Maar die positieve kanten heb je in Nederland ook en dat zonder dat participatiepapiertje.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:36 schreef truthortruth het volgende:
Met betrekking tot integratie wordt vaak positief verwezen naar Amerika en laat daar nu net al zo'n soort contract bestaan.
Het is een land van immigranten, dus die hele vergelijking gaat niet op.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:39 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Kan je een discussie over beginnen, maar er wordt vaak naar Amerika verwezen als een land waar integratie wel werkt.
Ik heb het licht gezien, door dit filmpje denk ik nu ook dat integratie onmogelijk is.quote:
Het is terecht om te eisen dat mensen die hier komen de grondrechten respecteren en zich aan de daaruit volgende regels houden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:36 schreef truthortruth het volgende:
Ik snap zo'n contract wel
[..]
. Ik vind dat een goed iets. 'Tuurlijk is het een symbolische aktie, maar ook symboliek heeft een waarde. Uiteraard zullen er vele zijn die hier niet verder over nadenken bij het tekenen, maar het is een goed iets om ze daar eenmalig op te wijzen.
Dat is me dus niet helemaal duidelijk, is dat een interpretatie van joop.nl of is dat echt wat Asscher nastreeft. Want dat is natuurlijk belachelijk, we leven in een democratie.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is terecht om te eisen dat mensen die hier komen de grondrechten respecteren en zich aan de daaruit volgende regels houden.
Dat gaat echter een stap verder. Hier wil Lodewijk Asscher bepalen wat iemand moet denken en vinden. Dus naast dat je je aan regels moet houden (wat terecht is) zou je het er dus niet mee oneens mogen zijn.
Zelden zoveel contradicties in één alinea gezien.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap TS bovendien niet. Die zou juist blij moeten zijn dat de verworvenheden in dit liberale, seculiere land op deze manier nog eens worden bekrachtigd. Vanwaar dat medelijden met conservatieve gelovigen die zich hier willen vestigen? Waarom kun je die mensen niet gewoon duidelijk maken dat ze zich hebben aan te passen?
Tja... en ik vind jouw opvatting dan weer uitermate kortzichtig. Want het gaat hier niet alleen om wetten en de handhaving ervan, het gaat om de mentaliteit van mensen. De conservatieve moslim die hierheen komt, moet beseffen dat hij zich niet in Kazachstan vestigt, maar in Nederland. De nieuwkomer die hierheen wil komen, moet vooraf goed weten waar hij/zij aan begint.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zelden zoveel contradicties in één alinea gezien.
Los daarvan is het natuurlijk weer symboolpolitiek van de bovenste plank. Of je hier nu wel of niet vandaan komt, je hebt je aan de Nederlandse wet te houden. Al het andere is niet of nauwelijks toetsbaar, laat staan strafbaar. Onzinnig voorstel derhalve.
Ik zie dit voorstel vooral als een papieren tijger.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is terecht om te eisen dat mensen die hier komen de grondrechten respecteren en zich aan de daaruit volgende regels houden.
Dat gaat echter een stap verder. Hier wil Lodewijk Asscher bepalen wat iemand moet denken en vinden. Dus naast dat je je aan regels moet houden (wat terecht is) zou je het er dus niet mee oneens mogen zijn.
Een gedachtenpolitie ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zie dit voorstel vooral als een papieren tijger.
Een getekende overeenkomst heeft alleen waarde als er op naleving wordt nagezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |