De onderste?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Ik wist het wel
best een mooie meid dit, wel styloquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:33 schreef robber57 het volgende:
[..]
Je had beter die foto gepost dat ze uit die taxi stapt, DAT is het korte kapsel dat mannen willen zien bij 20tiggers
Ja maar dat komt vooral ondanks het korte haar. Maar verder doet het ook hier al afbreuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
Beetje huilie dit. Zijn best vrouwen die nog steeds prachtig zijn met kort haar.
Bewijs:
[ afbeelding ]
Jongens met lang haar zijn meestal ongewassen metalheads met neckbeard.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Jongens staat lang haar ook beter, maar als ik dat zeg verklaart ook iedereen me voor gek helaas
kortom: kwestie van smaak. Jij vindt jongens met lang haar mooi, een ander houdt van vrouwen van kort haar. En weer een ander heeft juist precies het tegenovergestelde. Weer een ander is een feeder en vindt een vrouw van 500kg lekker.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Jongens staat lang haar ook beter, maar als ik dat zeg verklaart ook iedereen me voor gek helaas
Ik wilde net hetzelfde tikken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:13 schreef Silven het volgende:
En tuurlijk krijgen ze van andere dames complimenten over hoe lekker vlot het is, die denken "Zo, weer wat minder concurrentie."
jij valt op beta pussys?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Aseksueler dan dat krijg je ze niet volgens mij.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:09 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een vrouw. Echt serieus waar hoor!![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Andrea_van_Pol
Andrea van Pol? Andrea van Pot zullen ze bedoelen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:09 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op donderdag 21 februari 2013 03:24 schreef AdoraBelle het volgende:
Lang haar is in 100% van de gevallen mooier dan kort haar bij vrouwen. Dat is gewoon zo.
Als jij kort haar hebt dan accentueer je je gezicht heel erg en als je een lelijk gezicht hebt... nouja, dat kun je zelf wel bedenken.
Bij alle "mooie" voorbeelden hier uit het topic zie je het ook. Het gezicht is mooi, het haar niet. Het haar is jongetjesachtig en kort.
Nee, dat nog niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Had ze er ook nog zo'n prachtig kleurtje in gedaan ts?
je hebt kort en je hebt kort. Dit is echt niet mooi inerdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:11 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bekende foto bewijst dat korte pittige kapsels oud maken.
Dat is wel net wat minder kort, maar nog steeds te kort voor mijn smaak. Ik zou mijn haar zelf dan ook never nooit zo kort willen hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:41 schreef Anshur het volgende:
[..]
Precies.
Het type haar in je UI trouwens?
Jij moet je ook niet meer met 20-jarige meisjes bezighouden Premquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:46 schreef Allessio het volgende:
Een 20 jarig meisje met kort pittig kapsel het nummer niet van kunnen regelen gelukkig sta ik niet op jou zijnde ts
Gadverdamme, alleen in Nederland komen zulke gedrochten op tvquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:09 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje Lutz Jacobi achtig type inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:58 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Gadverdamme, alleen in Nederland komen zulke gedrochten op tv![]()
![]()
en weer een ander moet er niet aan denken om lang haar te hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:00 schreef White_Flower het volgende:
Ik snap het sowieso niet. Ik moet er niet aan denken, een kort pittig kapsel.
Ja, da's waar en kort haar is natuurlijk wel makkelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en weer een ander moet er niet aan denken om lang haar te hebben.Gelukkig zijn niet alle mensen gelijk. Zou saai worden
99,9% van de mannen prefereert een vrouw met lang haar. Alleen uitzonderingen horen bij die 0,1%..quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kortom: kwestie van smaak. Jij vindt jongens met lang haar mooi, een ander houdt van vrouwen van kort haar. En weer een ander heeft juist precies het tegenovergestelde. Weer een ander is een feeder en vindt een vrouw van 500kg lekker.
Whatever floats your boat
Kampert. Dat zal er 's ochtends ook lekker uitzien; daar zal geen kerel zijn morning wood mee willen delen. Overigens zal de overgang van kort naar lang haar lastig worden met die opgeschoren zijkanten zonder er idioot uit te zien/ idioot hoedje te moeten dragen. Maar goed, ieder zijn ding.quote:
Mwah op het haar na, ziet ze er best goed uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:44 schreef Muscle.N3rd het volgende:
[..]
Kampert. Dat zal er 's ochtends ook lekker uitzien; daar zal geen kerel zijn morning wood mee willen delen. Overigens zal de overgang van kort naar lang haar lastig worden met die opgeschoren zijkanten zonder er idioot uit te zien/ idioot hoedje te moeten dragen. Maar goed, ieder zijn ding.
Dat is zoiets als, er zijn best vrouwen die nog steeds prachtig zijn ookal hebben ze een arm verloren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
Beetje huilie dit. Zijn best vrouwen die nog steeds prachtig zijn met kort haar.
Bewijs:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
Bewijs:
[ afbeelding ]
Ik zeg ook niet dat alle vrouwen hun haar af moeten knippen. Ik geloof niet dat het altijd zo ontzettend klachtwaardig is. Mijn ex heeft zelfs eens gezegd toen ik vertelde dat ik een kappersafspraak had 'Knip het anders kort, ik denk dat dat bij jouw gezicht heel mooi zou staan', dus ik denk dat het verschilt per vrouw hoe het staat, en per man wat hij er van vindt. (inb4: je ex is hommo).quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is zoiets als, er zijn best vrouwen die nog steeds prachtig zijn ookal hebben ze een arm verloren.
Dat klopt, die zijn er, dan moet je nog niet naar de chirurg rennen om eens lekker anders te zijn.
QFT!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:55 schreef Silven het volgende:
Ik denk ook dat een kort kapsel bij vrouwen een soort afweermechanisme voor mannen is. Bijvoorbeeld als je lesbisch bent of allang een nest hebt gesticht en niet meer in de aanbieding bent, dit zijn dan ook precies de 2 groepen waar een kort pittig kapsel veelvuldig voorkomt. Dan weet je in elk geval zeker dat 99,99% van de mannen straal aan je voorbij loopt. Op die 0,01% met een kort kapsel fetisj na dan.
Ja, maar ze is zo'n 88 keer mooier met lang haar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
Bewijs:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk gewoon een lekker wijf.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:11 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bekende foto bewijst dat korte pittige kapsels oud maken.
Hoe had je het toen gedaan? En hoe heb je het nu?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat alle vrouwen hun haar af moeten knippen. Ik geloof niet dat het altijd zo ontzettend klachtwaardig is. Mijn ex heeft zelfs eens gezegd toen ik vertelde dat ik een kappersafspraak had 'Knip het anders kort, ik denk dat dat bij jouw gezicht heel mooi zou staan', dus ik denk dat het verschilt per vrouw hoe het staat, en per man wat hij er van vindt. (inb4: je ex is hommo).
Ditquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:52 schreef rosepetals het volgende:
Ik zou me echt heel onvrouwelijk voelen met kort haar. Dat wanneer je naar beneden kijkt je geen lange lokken ziet hangen. Vind het dan ook al erg als er maar 5 cm af is
Ik heb even getwijfeld, maar het uiteindelijk gewoon op lengte gelaten. Ipv het af te knippen heb ik een permanent genomen, want wilde wel iets anders. Dus heb nu krullen tot ongeveer 10 cm over m'n schoudersquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:52 schreef Anshur het volgende:
[..]
Hoe had je het toen gedaan? En hoe heb je het nu?
ja inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:44 schreef Muscle.N3rd het volgende:
[..]
Kampert. Dat zal er 's ochtends ook lekker uitzien; daar zal geen kerel zijn morning wood mee willen delen. Overigens zal de overgang van kort naar lang haar lastig worden met die opgeschoren zijkanten zonder er idioot uit te zien/ idioot hoedje te moeten dragen. Maar goed, ieder zijn ding.
Leuk iddquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb even getwijfeld, maar het uiteindelijk gewoon op lengte gelaten. Ipv het af te knippen heb ik een permanent genomen, want wilde wel iets anders. Dus heb nu krullen tot ongeveer 10 cm over m'n schouders
Jaquote:
Maaarrrrrr ik heb een tijd lang wel wat korter haar gehad. En daar had ik toen echt niet minder sjans om.quote:
Had je wel verdiend eigenlijk. Dat doe je toch niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maaarrrrrr ik heb een tijd lang wel wat korter haar gehad. En daar had ik toen echt niet minder sjans om.
He? Wat?!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Had je wel verdiend eigenlijk. Dat doe je toch niet.
Ik kan me dat echt moeilijk voorstellen, dat een man dat oprecht leuker vindt. Maar ja zoveel mensen zoveel wensen zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat alle vrouwen hun haar af moeten knippen. Ik geloof niet dat het altijd zo ontzettend klachtwaardig is. Mijn ex heeft zelfs eens gezegd toen ik vertelde dat ik een kappersafspraak had 'Knip het anders kort, ik denk dat dat bij jouw gezicht heel mooi zou staan', dus ik denk dat het verschilt per vrouw hoe het staat, en per man wat hij er van vindt. (inb4: je ex is hommo).
Het was geen pittig kapsel denk ik. Wat korter, maar nog steeds wel vrouwelijk. Maakt dat het minder erg?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat je wel minder sjans had verdiend met je pittige kapsel.
Hmm. Pics ter vergelijkingsmateriaal? (mag ook via dm ofc)quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maaarrrrrr ik heb een tijd lang wel wat korter haar gehad. En daar had ik toen echt niet minder sjans om.
Dat is minder erg. Maar er moeten nu eigenlijk even pics als vergelijkingsmateriaal komen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het was geen pittig kapsel denk ik. Wat korter, maar nog steeds wel vrouwelijk. Maakt dat het minder erg?
je ex is een hommoquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat alle vrouwen hun haar af moeten knippen. Ik geloof niet dat het altijd zo ontzettend klachtwaardig is. Mijn ex heeft zelfs eens gezegd toen ik vertelde dat ik een kappersafspraak had 'Knip het anders kort, ik denk dat dat bij jouw gezicht heel mooi zou staan', dus ik denk dat het verschilt per vrouw hoe het staat, en per man wat hij er van vindt. (inb4:).
Stel dat alle vrouwen er bijv. onverzorgd uit zouden zien. Dan kun je wel zeggen: "waar maak je je druk om, het is toch hun leven". Feit blijft, het zou dan ook onplezierig zijn voor alle hetero-mannen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:08 schreef BadSnoopy het volgende:
Waarom maak jij jezelf daar druk om. Het is toch haar leven.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:03 schreef Anshur het volgende:
Zat zojuist dus weer in de gym, jwt. Beetje krachttraining (bi- en triceps dag, ook wat pecs gedaan), daarnaast ff wat gecrosstrainerd (no hommo) en geroeid. Niets bijzonders eigenlijk.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:03 schreef Anshur het volgende:
Zat zojuist dus weer in de gym (no hommo)
Kort haar is geen equivalent van onverzorgd, in sommige gevallen staat het zelfs verzorgder en daarnaast, wanneer begrijpen mannen nu dat vrouwen niet rondlopen om alle mannen te plezieren?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Stel dat alle vrouwen er bijv. onverzorgd uit zouden zien. Dan kun je wel zeggen: "waar maak je je druk om, het is toch hun leven". Feit blijft, het zou dan ook onplezierig zijn voor alle hetero-mannen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:16 schreef Thorpe het volgende:
Boeiend, als ze van onderen maar kaal is.
Ik leg alleen maar uit waarom het mannen wel degelijk aangaat hoe vrouwen in het algemeen erbij liepen.quote:Op maandag 16 maart 2015 07:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kort haar is geen equivalent van onverzorgd, in sommige gevallen staat het zelfs verzorgder en daarnaast, wanneer begrijpen mannen nu dat vrouwen niet rondlopen om alle mannen te plezieren?
De meeste mannen lopen er onaantrekkelijk voor mij bij, maar dat boeit me gewoon echt helemaal niks.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik leg alleen maar uit waarom het mannen wel degelijk aangaat hoe vrouwen in het algemeen erbij liepen.
Wanneer alle mannen er op voor jou onaantrekkelijke manier bijliepen terwijl ze dit zouden kunnen voorkomen, dan zou jij dat ook niet prettig vinden.
Ik heb het niet over de meesten, ik heb het over alle. Inclusief jouw man zowel voordat je hem had ontmoet als nu.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
De meeste mannen lopen er onaantrekkelijk voor mij bij, maar dat boeit me gewoon echt helemaal niks.
Want ineens gaat iedere vrouw zichzelf een kort kapsel aanmeten?quote:Op maandag 16 maart 2015 08:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de meesten, ik heb het over alle. Inclusief jouw man zowel voordat je hem had ontmoet als nu.
Nogmaals, ik leg uit dat het uiterlijk van vrouwen wel degelijk ook relevant voor mannen kan zijn. Het uterlijk van een enkeling, geen probleem, maar om hoe meer vrouwen het gaat, hoe relevanter het voor de man wordt.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Want ineens gaat iedere vrouw zichzelf een kort kapsel aanmeten?
En gezien de meerderheid nog gewoon lang haar heeft slaat deze hypothetische stelling dus nergens op.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nogmaals, ik leg uit dat het uiterlijk van vrouwen wel degelijk ook relevant voor mannen kan zijn. Het uterlijk van een enkelin, geen probleem, maar om hoe meer vrouwen het gaat, hoe relevanter het voor de man wordt.
Wie weet heeft het meisje chemo gehad en is haar haar net weer aan het groeien....quote:Op maandag 16 maart 2015 09:29 schreef getfitbysmith het volgende:
Op 20 jarige leeftijd al de independent woman uithangen
Pfff een vrouw met zo een mentaliteit als jij hoeft het bij mij (en 95% andere mannen) niet eens te proberen.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
En gezien de meerderheid nog gewoon lang haar heeft slaat deze hypothetische stelling dus nergens op.
En als alle vrouwen ineens spontaan kort haar willen dan hebben mannen daar maar gewoon mee om te gaan, gezien het niet hun lijf is.
En de stelling hier dat als je kort haar bij vrouwen mooi vind je dan homo bent is toch iets vreemds, ik was altijd in de veronderstelling dat je homo bent als je als man een andere man af gaat zuigen.....
Beetje vreemd inderdaad. Op die leeftijd kun je toch nog maximaal profiteren van het feit dat je vrouw bent? Als je dan al op een man wil lijken moet je wel echt godsgruwelijk lelijk zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:29 schreef getfitbysmith het volgende:
Op 20 jarige leeftijd al de independent woman uithangen
Ik reageerde aanvankelijk hierop en gaf aan waarom het uiterlijk van een vrouw wel degelijk relevant is voor een man:quote:Op maandag 16 maart 2015 08:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
En gezien de meerderheid nog gewoon lang haar heeft slaat deze hypothetische stelling dus nergens op.
En als alle vrouwen ineens spontaan kort haar willen dan hebben mannen daar maar gewoon mee om te gaan, gezien het niet hun lijf is.
En de stelling hier dat als je kort haar bij vrouwen mooi vind je dan homo bent is toch iets vreemds, ik was altijd in de veronderstelling dat je homo bent als je als man een andere man af gaat zuigen.....
En mannen mogen wel degelijk een mening hebben een vrouw zich kleedt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:08 schreef BadSnoopy het volgende:
Waarom maak jij jezelf daar druk om. Het is toch haar leven.
Ok prima, maar wel apart dat vrouwen daarna geschokt en verontwaardigd reageren wanneer mannen klagen dat vrouwen in andere landen er vaker vrouwelijker uitzien.quote:En als alle vrouwen ineens spontaan kort haar willen dan hebben mannen daar maar gewoon mee om te gaan, gezien het niet hun lijf is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |